آشنایی با آبمیوه گیری سیماران و ویژگی‌های آن

آشنایی با آبمیوه گیری سیماران و ویژگی‌های آن

آشنایی با آبمیوه گیری سیماران و ویژگی‌های آن
مقدمه
آبمیوه گیری سیماران یکی از بهترین انواع آبمیوه گیری برقی موجود در بازار داخلی است. شرکت سیماران یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید لوازم خانگی برقی به حساب می‌آید.

توان مصرفی آبمیوه گیری‌های سیماران چیزی در حدود 800 وات می‌باشد. همچنین این آبمیوه گیری‌ها دارای صدای نسبتا پایینی هستند و از این جهت نیز عملکرد خوبی دارند.

بدنه آبمیوه گیری سیماران از جنس استیل براق بوده و علاوه بر شکل ظاهری زیبا در برابر آب و خوردگی نیز مقاوم است. علاوه بر این، فیلتر آبمیوه گیری‌های سیماران، از جنس استیل ضد زنگ بوده و به صورت کاملا بهداشتی آب میوه و سبزیجات را از تفاله‌ی آن‌ها جدا می‌سازد. به علاوه فیلتر آبمیوه گیری‌های سیماران قابلیت شست و شو با آب را نیز داراست. آبمیوه گیری‌های سیماران دارای یک صافی بسیار باکیفیت هستند که برای جدا کردن پالپ میوه از آبمیوه به کار گرفته می‌شود.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌های مثبت آبمیوه گیری سیماران پنل لمسی این آبمیوه گیری‌ها است که با استفاده از آن می‌توان آبمیوه گیری را خاموش روشن کرد و یا اینکه سرعت آبمیوه گیری را تنظیم نمود. سرعت آبمیوه گیری‌های سیماران از یک تا پنج قابل تنظیم است. لازم به ذکر است که دارا بودن ظرف تفاله گیری باعث شده تا بتوان با این آبمیوه گیری به صورت پیوسته آب میوه و سبزیجات را گرفت.

همچنین آبمیوه گیری سیماران دارای سیستم ضد چکه است که از چکه کردن آبمیوه روی سطحی که دستگاه بر روی آن قرار دارد، جلوگیری می‌کند. در ادامه اطلاعات کامل‌تری درباره آبمیوه گیری‌های سیماران ارائه خواهیم کرد، پس این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

آشنایی با ویژگی‌های آبمیوه گیری سیماران.

آشنایی با ویژگی‌های آبمیوه گیری سیماران.

 

خصوصیات قابل توجه آبمیوه گیری سیماران

آبمیوه گیری سیماران یکی از بهترین انواع دستگاه‌های آبمیوه گیری است که قابلیت انجام چند کار به صورت همزمان را دارا است. این آبمیوه گیری‌ها علاوه بر گرفتن آب میوه، قابلیت خرد کردن میوه و سبزیجات، مخلوط کردن و آسیاب کردن مواد غذایی را نیز دارند. به همین دلیل از این آبمیوه گیری‌ها با نام آبمیوه گیری همه کاره سیماران هم یاد می‌شود.

یکی دیگر از خصوصیات مهم آبمیوه گیری همه کاره سیماران، دارا بودن فیوز ایمنی است. این فیوز باعث می‌شود تا در صورتی که دستگاه بیش از حد کار کرد و داغ شد، دستگاه به صورت خودکار خاموش شود. از جمله‌ی دیگر خصوصیات این آبمیوه گیری‌های داشتن پایه‌های ضد لغزش است که از تکان خوردن دستگاه در زمان استفاده جلوگیری کرده و کار با آبمیوه گیری را ساده‌تر می‌کند. همچنین سیستم ایمنی آبمیوه گیری سیماران سبب می‌شود تا زمانی که درپوش دستگاه در وضعیت درست قرار نگرفته و به بدنه‌ی دستگاه قفل نشده باشد، آبمیوه گیری کار نکند.

آبمیوه گیری همه کاره سیماران.

آبمیوه گیری همه کاره سیماران.

 

نکات کلیدی در هنگام انتخاب آبمیوه گیری

در هنگام انتخاب آبمیوه گیری یکسری نکات کلیدی وجود دارد که باید مد نظر قرار داده شوند تا بتوانید بهترین دستگاه آبمیوه گیری را خرید نمود که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • توان آبمیوه گیری: یکی از مهمترین خصوصیات یک آبمیوه گیری باکیفیت، توان آبمیوه گیری است. توان آبمیوه گیری ارتباط مستقیمی با میزان مصرف برق و همچنین قدرت آبمیوه گیری دارد. به صورت کلی، توان آبمیوه گیری‌های خانگی بین 500 تا 1500 وات است. در این بین، آبمیوه گیری‌هایی با توان 700 تا 900 وات از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و میزان مصرف برق آن‌ها نیز متعادل است.
  • بازدهی آبمیوه گیری: یکی از مهمترین مشخصات یک آبمیوه گیری باکیفیت، بازدهی بالای آن است. به صورت کلی، یک آبمیوه گیری باید بتوانید بیش از نیمی از وزن میوه مصرفی، آبمیوه به شما تحویل دهد. حال هر چقدر این مقدار بالاتر برود، کیفیت آبمیوه گیری بالاتر خواهد بود.
  • سرعت آبمیوه گیری: سرعت چرخش موتور دستگاه آبمیوه گیری با میزان بازدهی آن ارتباط مستقیم دارد. هر چقدر سرعت آبمیوه گیری بالاتر باشد، دستگاه از کیفیت بالاتری برخوردار است.
  • جنس بدنه: جنس بدنه آبمیوه گیری هم یکی دیگر از مهمترین پارامترها در هنگام انتخاب این محصولات است. به صورت کلی، بدنه آبمیوه گیری از جنس پلاستیک و استیل تولید می‌شود. آبمیوه گیری‌هایی با بدنه استیل از کیفیت و مقاومت بالاتری برخوردار هستند اما وزن بالاتری نیز دارند.
  • جنس تیغه آبمیوه گیری: کیفیت جنس تیغه آبمیوه گیری هم از اهمیت بالایی برخوردار است. تیغه‌های آبمیوه گیری از جنس استیل، تیتانیوم و پلاستیک تولید می‌شوند. تیغه‌های تولید شده از استیل ضد زنگ بوده و طول عمر بالایی دارند.
  • مخزن تفاله و آبمیوه: داشتن مخزن جداگانه تفاله و آبمیوه یکی از مهمترین مزیت‌های یک آبمیوه گیری باکیفیت است. در برخی از آبمیوه گیری‌ها، مخزن برای جدا کردن تفاله میوه وجود ندارد و شما باید یک ظرف زیر آبمیوه گیری بگذارید که کار را کمی سخت می‌کند.
  • سهولت شست و شوی آبمیوه گیری: باز و بسته شدن ساده‌ی اجزای آبمیوه گیری و جنس ضد زنگ اجزا باعث می‌شود تا شست و شوی آبمیوه گیری ساده‌تر باشد. سادگی فرایند شست و شوی آبمیوه گیری باعث افزایش طول عمر و راندمان دستگاه می‌شود.
  • میزان صدای کم آبمیوه گیری: صدای کمتر آبمیوه گیری، قطعا مزیتی قابل توجه برای آن به حساب می‌آید. صدای آبمیوه گیری با توان دستگاه و سرعت چرخش آن ارتباط مستقیم دارد.
  • قطر و دهانه‌ی ورودی آبمیوه گیری: دهانه‌ی ورودی آبمیوه گیری باید طوری باشد که بتوان تکه‌های بزرگ میوه را در داخل آبمیوه گیری انداخت و نیازی به تکه تکه کردن میوه نباشد.

 

قیمت عمده آبمیوه گیری همه کاره سیماران در بازار داخلی

نوساناتی که این روزها در بازار داخلی کشور وجود دارد سبب شده تا قیمت محصولات مختلف مدام در حال تغییر و تحول باشد. علاوه بر این، قیمت آبمیوه گیری همه کاره سیماران در بازار داخلی به پارامترهای مختلفی وابسته است که مهمترین آن‌ها مدل دستگاه آبمیوه گیری، توان موتور آبمیوه گیری، کیفیت آبمیوه گیری، صدای کم دستگاه، سرعت چرخش دستگاه آبمیوه گیری و پارامترهایی از این دست می‌باشد.

سایت ما یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه عرضه انواع مختلف لوازم برقی از جمله آبمیوه گیری سیماران است. از طریق تماس با شماره تلفن‌های موجود در سایت می‌توانید با مشاورین ما ارتباط گرفته و اطلاعات دقیقی درباره قیمت روز آبمیوه گیری همه کاره سیماران بدست بیاورید. همچنین از طریق همین سایت می‌توانید این دسته از آبمیوه گیری‌های برقی را سفارش دهید.

قیمت دستگاه آبمیوه گیری سیماران.

قیمت دستگاه آبمیوه گیری سیماران.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)