اطلاعاتی کوتاه درباره آمپلی فایر سیماران

اطلاعاتی کوتاه درباره آمپلی فایر سیماران

اطلاعاتی کوتاه درباره آمپلی فایر سیماران
آمپلی فایر سیماران نوعی تقویت کننده آنتن است که برای تقویت سیگنال‌های ضعیف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل از آن با نام تقویت کننده سیماران هم یاد می‌شود.

جنس بدنه‌ی این آمپلی فایرها پلاستیکی است و وزن نسبتا سبکی دارند. بسته به مدل و قدرت دستگاه، آمپلی فایر سیماران می‌تواند برای 8 تا 12 واحد مناسب باشد.

برخی از انواع تقویت کننده سیماران مانند آمپلی فایر LA20/A سیماران دارای یک خروجی هستند و قابلیت وصل شدن به سیستم دوربین‌های مدار بسته را ندارند. اما برخی دیگر مانند تقویت کننده MA20 سیماران علاوه بر یک پورت خروجی برای آنتن، دارای یک پورت برای دوربین مدار بسته نیز هستند. امپدانس تقویت کننده‌های سیماران برابر با 75 اهم می‌باشد. لازم به ذکر است که آمپلی فایر سیماران دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 24 ماهه است. در ادامه اطلاعات کامل‌تری درباره تقویت کننده‌ها و خصوصیات آن‌ها ارائه خواهیم کرد.

آمپلی فایر سیماران.

آمپلی فایر سیماران.

 

آمپلی فایر چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

آمپلی فایر آنتن مرکزی وظیفه‌ی تقویت سیگنال دستگاه‌هایی مانند تلویزیون را بر عهده دارد. در برخی از ساختمان‌ها که شرایط ساختمان به شکلی است که سیگنال‌های ارسالی به ساختمان ضعیف بوده و برای تمامی گیرنده‌ها کافی نیست، به جای اینکه آنتن را تغییر دهند، از تقویت کننده آنتن استفاده می‌کنند. علاوه بر این، در برخی از سیستم‌ها، دستگاه آمپلی فایر برای ارسال تصاویر و داده‌های دوربین مدار بسته به کار گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که آنتن مرکزی ابزاری است که اطلاعاتی مانند تصاویر ویدیویی، داخلی و تصاویر ماهواره‌ای را از دوربین مدار بسته گرفته و آن را به دستگاه‌های گیرنده ارسال می‌کند.

 

مهمترین پارامترها در هنگام انتخاب آمپلی فایر

در هنگام انتخاب آمپلی فایر یکسری نکات کلیدی وجود دارد که باید مد نظر قرار داده شوند. از نظر فنی 4 عامل در تعیین کیفیت کار دستگاه تقویت کننده نقش دارد که این چهار عامل عبارتند از:

  • پوشش باند فرکانسی که تعداد کانال‌ها را مشخص می‌کند.
  • میزان نویزی که باعث افت سیگنال دستگاه تقویت کننده می‌شود که به آن gain می‌گویند.
  • نوع سیگنال ورودی به دستگاه
  • توان خروجی آنتن مرکزی

در خصوص پوشش باند فرکانسی، لازم به ذکر است که اگر تعداد کانال‌های همجوار کانال شما زیاد باشد، در حین دریافت فرکانس، تداخل به وجود می‌آید و کیفیت تصاویر دریافتی به شدت پایین خواهد بود. لذا برای حل این مشکل باید از تقویت کننده‌های تک کاناله که به آن‌ها Strip گفته می‌شود، استفاده کنید.

علاوه بر این، نویز دستگاه یا gain هم باید از میزان افت نویز سیستم بیشتر باشد. در نتیجه عموما میزان gain را بر روی 6 دسی بل تنظیم می‌کنند. لازم به ذکر است که آمپلی فایر تک کاناله پس از فیلتر و بلوکه کردن تمامی کانال‌ها به کار گرفته می‌شود و دارای دو نوع کنترل دستی و AGC یا بهره اتوماتیک هست. کنترل نوع بهره اتوماتیک در شرایط آب و هوایی متغیر می‌تواند سطح سیگنال سیستم را ثابت نگه دارد. لازم به ذکر است که ورودی تقویت کننده‌ها از نوع VHF و UHF/VHF ساخته می‌شود. از طرفی میزان سیگنال ورودی و بهره تقویت کننده نباید از میزان توان خروجی آمپلی فایر بیشتر باشد وگرنه سیستم نمی‌تواند به صورت دقیق و مستمر کار کند.

در کنار این عوامل، مدل دستگاه آمپلی فایر و قدرت آن هم از اهمیت بالایی برخوردار است. در هنگام خرید دستگاه تقویت کننده شما باید حتما به این نکته کلیدی هم توجه نمایید. همچنین نوع کاربردی که از دستگاه تقویت کننده انتظار دارید در کنار کیفیت دستگاه نیز حائز اهمیت است.

نکات کلیدی در انتخاب آمپلی فایر.

نکات کلیدی در انتخاب آمپلی فایر.

 

پارامترهای موثر در تعیین قیمت دستگاه تقویت کننده

نوساناتی که این روزها در بازار داخلی وجود دارد، سبب شده تا قیمت آمپلی فایر هم مانند تجهیزات دیگر مدام در حال تغییر و تحول باشد. علاوه بر این، یکسری پارامترهای کلیدی در تعیین قیمت این دستگاه‌ها نقش دارند. اولین پارامتر مهمی که در تعیین قیمت آمپلی فایر نقش دارد، مدل دستگاه و قدرت آن است. به صورت کلی، تقویت کننده‌های معمولی می‌توانند 8 دستگاه را پشتیبانی کنند. این در حالی است که دستگاه‌های قدرتمندتر قابلیت پشتیبانی همزمان از 12 دستگاه را نیز دارا هستند.

علاوه بر این، قابلیت اتصال دستگاه تقویت کننده به دوربین مدار بسته هم یکی دیگر از پارامترهای موثر در تعیین قیمت آمپلی فایر است. دستگاه‌هایی که قابلیت اتصال به دوربین مدار بسته را دارند، قیمت بالاتری دارند. همچنین برند تولید کننده دستگاه تقویت کننده و خدمات پس از فروش آن نیز در تعیین قیمت این دستگاه‌ها نقشی کلیدی را بازی می‌کند.

 

خرید مستقیم دستگاه آمپلی فایر سیماران

به صورت کلی دو روش برای خرید آمپلی فایر سیماران وجود دارد که این دو روش خرید اینترنتی و خرید فیزیکی هستند. در این بین اما خرید اینترنتی دارای مزایای قابل توجهی است که مهمترین آن‌ها سادگی فرایند خرید، تضمین سلامت و کیفیت دستگاه تقویت کننده و قیمت مناسب‌تر آمپلی فایر به دلیل عرضه مستقیم و حذف اشخاص واسطه است.

این سایت یکی از معتبرترین مراکز عرضه انواع مختلف آمپلی فایر سیماران است. از طریق این مرکز می‌توانید برای خرید این دسته از دستگاه‌های تقویت کننده اقدام نمایید. همچنین از طریق شماره تلفن‌های موجود در این سایت می‌توانید برای مشاورین ما ارتباط گرفته و اطلاعات کاملی درباره آمپلی فایر سیماران و خصوصیات آن به دست بیاورید.

خرید مستقیم آمپلی فایر سیماران.

خرید مستقیم آمپلی فایر سیماران.

 

جمع بندی

در این مقاله درباره دستگاه آمپلی فایر سیماران و خصوصیات آن صحبت کردیم. آمپلی فایر سیماران یک دستگاه تقویت کننده آنتن است. این دستگاه جهت تقویت سیگنال‌های ضعیف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این دستگاه با نام تقویت کننده سیماران هم یاد می‌شود.

جنس بدنه‌ی این آمپلی فایرها عموما پلاستیکی است و وزن نسبتا سبکی دارند. بسته به مدل و قدرت دستگاه، آمپلی فایر سیماران می‌تواند برای 8 تا 12 واحد مناسب باشد. برخی از انواع آمپلی فایر سیماران قابلیت اتصال به دوربین مدار بسته را دارند و برخی از انواع ساده‌تر این دستگاه‌ها صرفا برای تقویت تلویزیون مناسب هستند.

در هنگام انتخاب تقویت کننده سیماران، چند پارامتر کلیدی وجود دارد که باید مد نظر قرار داده شوند. پوشش باند فرکانسی دستگاه، میزان نویزی که باعث افت سیگنال می‌شود، نوع سیگنال ورودی به دستگاه در کنار توان خروجی توان خروجی آنتن مرکزی از جمله مهمترین پارامترها در هنگام انتخاب آمپلی فایر می‌باشند.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)