نقد و بررسی آنتن سیماران

نقد و بررسی آنتن سیماران

در آنتن سیماران به جای استفاده از مقادیر زیاد آلومینیوم برای دریافت امواج، از تقویت کننده قدرتمند سیگنال استفاده شده است.

نقد و بررسی آنتن سیماران

مقدمه

برای بهره مندی از کیفیت تصویر خوب بر روی تلویزیون، باید از آنتن های آنالوگ و یا دیجیتال با کیفیت استفاده کنید. این امر باعث افزایش دریافت امواج و انتقال سیگنال سالم به تلویزیون یا گیرنده دیجیتال می شود. آنتن ها به دو دسته بیرونی و داخلی تقسیم می گردند. دسته های داخلی با نام آنتن های رومیزی هم شناخته می شوند. آنتن های بیرونی خود به دو دسته ثابت و گردان تقسیم می گردند. انواع آنتن ها توسط شرکت های داخلی و خارجی در اشکال و قیمت های مختلف در بازار موجود هستند.

آنتن سیمارانآنتن سیماران

آنتن های داخلی یا رومیزی با تقویت کننده های سیگنال فوق قوی در زیر سقف کلیه شبکه های تلویزیونی را با کیفیت فول اچ دی دریافت می کند.

 

شرکت سیماران با 50 سال سابقه در امر تولید محصولات الکترونیک و ارائه خدمات پس از فروش توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. آنتن سیماران با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا کیفیت تصویر مطلوبی را به شما ارائه می دهد. شرکت سیماران برای رفاه حال مشتری در تمامی شهر ها دارای نمایندگی رسمی می باشد. این امر نشان دهنده اطمینان شرکت از محصولات خود می باشد. آنتن سیماران دارای دو منبع تغذیه خروجی می باشد که این امکان را فراهم می کند تا به طور همزمان به دو گیرنده دیجیتال بدون افت کیفیت متصل شود.

آنتن سیماران

آنتن سیماران در مدل قابل چرخش دارای یک موتور برای گردش 360 درجه آنتن می باشد.

 

در آنتن های جدید شرکت سیماران به جای استفاده از مقادیر زیاد آلومینیوم برای دریافت امواج، از تقویت کننده ی سیگنال استفاده شده است. این ویژگی علاوه بر حل مشکل امواج ضعیف در بعضی از مکان ها باعث می شود که کمترین نویز را دارا باشد. آنتن سیماران در برابر شرایط نامساعد جوی دچار اختلال نمی شود و با توجه به همین امر می توان آنتن سیماران را بر روی پشت بام و تراس نصب کرد.

آنتن تلوزیون سیمارانآنتن تلوزیون سیماران

بدنه آنتن تلویزیون از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که در برابر نور خورشید، حرارت، باران و برف مقاوم است و دچار آسیب نمی شود.

 

ویژگی های آنتن سیماران

آنتن سیماران قابل استفاده بر روی انواع ال ای دی و ال سی دی و تمام گیرنده های دیجیتال می باشد. همچنین از باند های FM، UHF و VHF پشتیبانی می کند. بدنه آنتن تلویزیون از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که در برابر نور خورشید، حرارت، باران و برف مقاوم است و دچار آسیب نمی شود. باند VHF دارای محدوده فرکانسی 230 – 170 مگاهرتز می باشد. همچنین در باند UHF با محدوده ی فرکانس 470 – 890 مگاهرتز و در بازه 40 – 108 مگاهرتز با حالت FM را پشتیبانی می کند. آنتن سیماران دارای کلید روشن و خاموش  و امپدانس 75 اهم می باشد.

آنتن تلوزیون سیمارانآنتن تلوزیون سیماران

با استفاده از تقویت کننده سیگنال دیگر نیازی به شاخه های بلند و متعدد از جنس آلومینیوم نیست.

 

با پیشرفت تکنولوژی صنعت دیجیتال علاوه بر استفاده از آنتن های آنالوگ، استفاده از آنتن های دیجیتال برای گیرنده های دیجیتال بسیار فراگیر شده است. شرکت سیماران با ساخت تقویت کننده های فرکانس توانسته است که آنتن های کوچکتر با قدرت دریافت سیگنال بیشتری تولید کند. همچنین با گران شدن قیمت آلیاژ آلومینیوم برای جلوگیری از بالا رفتن قیمت، به جای استفاده زیاد از این نوع فلز اقدام به نصب تقویت کننده سیگنال بر روی آنتن های خود کرده است. این عمل باعث کم شدن قیمت آنتن تلویزیون و بالا رفتن کیفیت آن شده است.

آنتن سیماران برای خودرو

آنتن سیماران دارای مدلی برای نصب بر روی انواع خودرو می باشد.

جمع بندی

در اطراف ما را تراکم زیادی از امواج رادیویی و تلفن همراه و ... فرا گرفته است. این امواج می توانند بر هم دیگر تاثیر بگذارند و باعث به وجود آوردن اختلالاتی در دیگر سیگنال ها شوند. همچنین لوازم خانگی برقی موجود در خانه می توانند ایجاد نویز و پارازیت کنند. شرکت سیماران علاوه بر تولید آنتن های با کیفیت، اتصالاتی مانند فیش و سوکت و اتصال سوییچ را با بهترین کیفیت تولید می کند. با استفاده از این محصولات تاثیر نویز را به حداقل می رسانید. این امر باعث می شود کیفیت تصویر و صدا مطلوبی را در اختیار شما بگذارد. کلیه تولیدات سیماران دارای ضمانت این شرکت و خدمات پشتیبانی می باشد. سیماران در تمام شهر های ایران دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش می باشد.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)