مدل‌های مختلف انتن سیماران

مدل‌های مختلف انتن سیماران

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را در مورد انتن سیماران در اختیار شما قرار دهیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

تلویزیون یکی از بهترین وسایل سرگرمی در جوامع مختلف است و با وجود استفاده گسترده از کامپیوتر و سالن‌های سینما همچنان طرفداران بسیاری دارد. برای استفاده از تلویزیون لازم است از انتن استفاده شود تا سیگنال‌های ارسال شده از شبکه دریافت گردند. در واقع کیفیت انتن‌ها بر کیفیت و وضوح تصویر تأثیرگذار است. انتن سیماران یک محصول ایرانی با عملکرد عالی می‌باشد که توسط شرکت باسابقه  سیماران تولید می‌شود، این محصول با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا تولید شده است و با جلب رضایت مصرف‌کنندگان توانسته  بازار خوبی را به خود اختصاص دهد.

بهترین انتن برای تلویزیون

بهترین انتن برای تلویزیون

انواع انتن تولیدی شرکت سیماران

با توجه به نوع تلویزیون به انتن‌های مختلفی نیاز است. در واقع انواع متنوعی از انتن‌ها توسط شرکت سیماران تولید می‌شود که هر کدام کیفیت خوب و عملکرد عالی دارند. انتن‌های هوایی از دسته انتن‌های ثابت و فعال سیماران است. این محصول را می‌توان به راحتی روی پشت بام یا تراس نصب کرد زیرا در برابر باد و آب مقاوم است. این نوع از انتن‌ها باکیفیت‌ترین سیگنال‌های دیجیتال و آنالوگ را دریافت می‌کنند و برای هر دو نوع تلویزیون LED و LCD مناسب است. این محصول دارای قابلیت کاهش نویز است و کیفیت تصویر خروجی را افزایش می‌دهد و همچنین برای مناطق با شرایط آب و هوایی سخت مناسب است.

انتن سیماران دیجیتال رومیزی فقط برای گیرنده‌های دیجیتال طراحی شده است. این وسیله جهت استفاده در داخل خانه طراحی شده است و مجهز به فیلتر داخلی برای جلوگیری از تداخل امواج با سیگنال‌های ارسالی می‌باشد. این محصول قابلیت دریافت تمامی شبکه‌های استانی را دارد.

انواع انتن تولیدی شرکت سیماران

انواع انتن تولیدی شرکت سیماران

بررسی ویژگی‌های انتن‌ رومیزی سیماران

انتن سیماران رومیزی از انتن‌های هوایی کوچک‌تر و  سبک‌تر است.  به طور کلی  این محصول قیمت ارزان‌تری نسبت به انتن‌های هوایی دارد و به راحتی می‌توان آن را با دکوراسیون خانه هماهنگ کرد. این نوع از انتن‌ها در داخل خانه و نزدیک تلویزیون قرار می‌گیرند، در حالی که انتن‌های هوایی در خارج از خانه و معمولاً در تراس یا پشت بام به کار گرفته می‌شوند و از جنس بادوام‌تری ساخته شده‌اند. البته انتن‌های هوایی در برخی از مدل‌ها، بسیار قوی‌تر از انتن‌های رومیزی هستند.

ویژگی‌های بهترین انواع انتن سیماران هوایی

انتن‌‌های هوایی عملکرد بسیار خوبی دارند، برخی از مدل‌های این محصول گران‌تر از انتن‌های رومیزی هستند و البته قدرت دریافت سیگنال بیشتری نیز دارند. نصب و سیم‌کشی انتن‌های هوایی باید توسط افراد متخصص انجام گیرد.

به طور کلی دو نوع انتن سیماران هوایی وجود دارد که شامل انتن‌های ثابت و گردان می‌باشند. انتن‌های ثابت قدیمی‌تر هستند و برای مکان‌های با سیگنال قوی به کار گرفته می‌شوند. انتن‌های ثابت قیمت کمتری نسبت به انتن‌های گردان دارند. انتن‌های هوایی گردان اغلب به عنوان بهترین انتن‌های تلویزیون برای نقاط با سیگنال بسیار ضعیف شناخته می‌شوند، این محصولات دریافت سیگنال قوی‌تری نسبت به انواع ثابت دارند. انتن‌های چرخشی یا گردان را می‌توان با توجه به تغییرات سیگنال به صورت دستی و خودکار تنظیم کرد. شرکت سیماران از تامین کنندگان قابل اعتماد انتن‌های هوایی در بازار کشورمان است.

خرید انتن برند سیماران

خرید انتن برند سیماران

مزایای انتن‌های ثابت و گردان

همانطور که قبلا اشاره شد، انواع انتن‌های هوایی در دو نوع ثابت و گردان تولید می‌شوند. انتن‌های ثابت پس از تنظیم قابلیت جابجایی ندارند و در جای خود ثابت می‌مانند. از مزایای انتن‌های ثابت این است که در برابر عوامل خارجی مانند بادهای شدید مقاومت لازم را دارند. البته این نوع انتن‌ها در مناطق با سیگنال ضعیف به خوبی کار نمی‌کنند. انتن‌های گردان به صورت دستی قابل تنظیم هستند. این نوع از انتن‌ها برای مناطق با سیگنال ضعیف مناسب می‌باشند، اما نسبت به انتن‌های ثابت مقاومت کمتری در برابر باد دارند.

معرفی انواع انتن سیماران

انواع متنوعی از انتن سیماران تولید می‌شود که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند، در ادامه به معرفی برخی از این انتن‌ها می‌پردازیم. انتن استتار SRAB 1000N قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. اندازه این محصول 5x32x29 می‌باشد و وزن آن برابر با 770 گرم است. این وسیله توسط منابع DC 12V و AC220V تغذيه می‌شود و دارای گیرنده‌های باند VHF، UHF و FM می‌باشد،  این محصول برای دریافت سیگنال‌های دیجیتال و آنالوگ مناسب است و قابلیت تقویت سیگنال‌ها را نیز دارد، دارای دو خروجی است و کابل آن از نوع کواکسیال می‌باشد و همچنین در برابر شرایط نامساعد جوی مقاوم است.

انتن سیماران اکتیو استتار مدل SAB40 از انتن‌های گردان سیماران است. اندازه این محصول 4*25*32 سانتی متر است و وزن آن 720 گرم است. در بسته‌ بندی این وسیله علاوه بر محصول، دوشاخه آنتن، تقویت کننده سیگنال، پیچ لوله، پوشش ضد آب و دستورالعمل نصب نیز قرار گرفته است. این وسیله مجهز به منبع تغذیه AC220V یا DC12V است، دارای بدنه پلاستیکی می‌باشد، در آن دو خروجی وجود دارد و دارای  یک کلید روشن/خاموش است.

انتن سیماران اکتیو استتار مدل SAB40 سر و صدای کمی دارد و قابل نصب بر روی پشت بام و تراس است. این وسیله تلویزیون‌های LED و LCD استفاده می‌شود و می‌توان آن را برای را می‌توان برای دو دستگاه به طور همزمان استفاده کرد. این محصول در برابر شرایط نامساعد جوی مقاوم است و ضریب تقویت خوبی دارد.

مقایسه انتن‌های ثابت و گردان

مقایسه انتن‌های ثابت و گردان

خرید انواع انتن‌ سیماران

انتن در واقع یک وسیله کاربردی است که برای افزایش کیفیت تصویر تلویزیون بسیار لازم و ضروری می‌باشد. این وسیله در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود و با برندهای مختلفی در بازار به فروش می‌رسد.

انتن سیماران از برندهای معتبر و قابل اعتماد است و دارای کیفیت و کارایی بسیار عالی می‌باشد. مصرف‌کنندگان  در نقاط مختلف کشورمان از کیفیت و عملکرد مطلوب این محصول راضی هستند. این وسیله کاربردی با وجود ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. اینکه کدام مدل از انتن‌ها برای تلویزیون مناسب است، به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر انتن مناسبی برای تلویزیون انتخاب شود تصویر تلویزیونی عالی خواهد شد. برای یافتن انتن‌های مناسب ابتدا باید شرایط منطقه سکونت مورد بررسی قرار گیرد.

انتن‌های ثابت تنها برای مناطق با سیگنال قوی مناسب هستند. انتن‌های فعال سیماران مدل‌های چرخشی را می‌توان در جهت دریافت سیگنال مناسب در مناطقی با سیگنال ضعیف قرار داد و آن را تقویت کرد که در این صورت تصویری صاف و شفاف بر روی صفحه تلویزیون ایجاد می‌کنند. تمامی انتن‌های برند سیماران دارای 24 ماه گارانتی هستند.  انتن‌های سیماران را از عرضه‌کنندگان معتبر با کیفیت اصل و قیمت مناسب خریداری کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)