معرفی انواع جک پارکینگ سیماران

معرفی انواع جک پارکینگ سیماران

جک پارکینگ سیماران در هر محیطی قابل استفاده است. نصب و راه اندازی ساده و کیفیت بالای قطعات تنها برخی از ویژگی های این محصول به شمار می رود.

یکی از محیط هایی که در یک ساختمان، حفظ امنیت آن اهمیت زیادی دارد، پارکینگ است. در این بخش با استفاده از فناوری های جدید مانند جک پارکینگ سیماران می توانید امنیت محیط را تا حدود زیادی افزایش دهید. در اصل جک پارکینگ به گونه ای ساخته شده است که در صورت تردد خودرو یا وسایل نقلیه می توانید، کنترل بهتری بر روی رفت و آمد داشته باشید. از طرفی این جک ها در مدل های مختلفی روانه بازار شده اند که هر کدام دارای کارایی و عملکرد مخصوص به خود هستند.

معرفی انواع جک پارکینگ سیماران

معرفی انواع جک پارکینگ سیماران

چرا باید از جک پارکینگ سیماران استفاده کرد؟

جک پارکینگ سیماران به دلیل طراحی فوق العاده و قیمت مناسب خود، می تواند برای محیط های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد. به دلیل بکارگیری متریال بسیار با کیفیت در ساخت این وسیله، شما می توانید در محیط هایی که نیازمند تامین امنیت هستند، از این نوع جک ها استفاده کنید. برند سیماران بیش از 60 سال سابقه کار و طراحی انواع تجهیزات امنیتی را دارد و در این سال ها توانسته است تا نیاز کاربران خود را به خوبی درک کند.

در کنار این موارد جک پارکینگ سیماران از نظر تنوع، دارای مدل های بسیار زیادی است که شما بسته به نیاز خودتان می توانید از آن استفاده کنید. در پارکینگ هایی که رفت و آمد خودرو بسیار زیاد است، مانند شرکت ها، اداره ها یا ساختمان های بزرگ، وجود این نوع پارکینگ ها می تواند مانع از بروز حوادثی مانند دزدی شود.

جک پارکینگ سیماران دارای طراحی بومی سازی شده است و به دلیل به کارگیری مواد اولیه بسیار باکیفیت، می تواند امنیت خوبی را برای محیط شما فراهم کند. این جک ها به دو صورت دستی و برقی تولید شده اند که به بسته به محیط قابل نصب و راه اندازی می باشند.

مزایای جک پارکینگ سیماران چیست؟

استفاده از یک محصول بومی سازی شده و با کیفیت، بسیار مهم است. زیرا محصولات کاربردی که در ایران تولید و سپس به فروش گذاشته می شوند، براساس شرایط آب و هوایی و استانداردهای موجود در کشور ساخته می شوند. این موضوع نشان می دهد که این تجهیزات دارای مقاومت بیشتری در برابر شرایط آب و هوایی مختلف هستند.

معرفی انواع جک پارکینگ سیماران

همچنین قیمت تمام شده جک پارکینگ سیماران به نسبت مدل های دیگر موجود در بازار نیز بسیار کمتر است. به همین دلیل می توانید با افزایش هزینه خود، بهترین تجهیزات امنیتی را برای پارکینگ خود تهیه کنید. البته قیمت کم محصول به منظور بی کیفیت بودن آن نیست. دلیل اصلی قیمت پایین این نوع جک ها به نسبت مدل های دیگر، تولید تمام قطعات داخل کشور است.

یکی دیگر از مزایای این نوع جک، در سیستم پشتیبانی و راه اندازی آن است. با وجود نمایندگی های مختلف در سراسر کشور، در صورت نیاز به جک برای هتل یا مرکز تفریحی خود، می توانید از نمایندگان مجاز و رسمی سیماران برای راه اندازی سیستم امنیتی پارکینگ استفاده کنید. به همین منظور، در کوتاه ترین زمان ممکن، می توانید پروژه های خود را راه اندازی و اجرا کنید.

به طور کلی استفاده از خدمات برند سیماران در هر شاخه و حوزه ای می تواند برای شما مفید باشد. جک پارکینگ سیماران به دلیل طراحی فوق العاده خود، رقیب بزرگ و سر سختی برای شرکت های خارجی به حساب می آید.

انواع جک سیماران

در اصل جک پارکینگ سیماران در دو مدل S و P عرضه شده است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. این دو جک در محیط های مختلف بسته به فضا قابل استفاده هستند. مدل S تماما در ایران ساخته و مونتاژ می شود، اما مدل P از موتور ایتالیایی برای حرکت دادن میله آهنی استفاده می کند که هرکدام برای محیط های خاصی طراحی شده اند.

جک پارکینگ سیماران مدل S

جک های سیماران تحت عنوان برند فراز به فروش می رسند. این جک تماما در ایران ساخته می شود و در دمای بسیار پایین نیز به خوبی کار می کند. محدوده دمای کارکرد این محصول بین -20 تا 80 درجه سانتی گراد است. به دلیل بی صدا بودن و قدرت بسیار بالا از این نوع جک ها می توان بدون نیاز به قفل برقی استفاده نمود. حرکت یکسان و یکنواخت، بی صدا بودن و داشتن دو نوع سرعت، از ویژگی های مهم این نوع جک محسوب می شود.

حالت ریمون کنترل جک سیماران

حالت ریمون کنترل جک سیماران

شما برای راحتی کار می توانید از دو حالت سرعت اولیه و ثانویه در این محصول استفاده کنید. قدرت موتور این محصول در حدود 320 وات و طول هر لنگه در آن به 3 متر می رسد. به همین دلیل در محیط هایی که فضای پارکینگ بسیار بزرگ باشد نیز قابل استفاده خواهد بود.

جک پارکینگ سیماران مدل P

موتور این محصول توسط پروتکو ایتالیا ساخته شده است. این محصول از نظر طراحی تفاوت زیادی با سری S ندارد. تنها تفاوت این دو محصول در موتور آن است. در مدل P حداکثر طول لنگه درها به 2.75 متر می رسد و وزن هر لنگه در حدود 300 کیلوگرم است. این محصول در هنگام کار بی صدا بوده و دارای دو حالت سرعت می باشد که می توانید از آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی های اصلی این جک ها، وجود پکیج کامل راه اندازی است. درون هر پکیج دارای دو عدد بازو، چشم ایمنی، چراغ سر درب، باکس و مرکز، دو عدد ریموت و سایر ویژگی ها می باشد.

موتور ریلی

اگر برای پارکینگ یا درب محیط کار خود نیازمند، استفاده از تجهیزات برقی هستید، موتورهای ریلی سیماران را می توانید انتخاب کنید. این موتورها در داخل ایران تولید می شوند و کاربردهای بسیار زیادی دارند. امکان بستن درب های سنگین به صورت بی صدا به کمک این ریل ها وجود دارد.

سخن پایانی

سیماران سل به عنوان نماینده رسمی شرکت سیماران در حال ارائه انواع جک پارکینگ سیماران در داخل ایران است. پشتیبانی و مشاوره رایگان تیم ما به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین محصولات موجود در این حوزه را بسته به نیاز و محیط خود در اختیار داشته باشید و بتوانید به آسانی انواع پروژه های خود را پیش ببرید. جک سیماران دارای گارانتی می باشد و در صورت بروز مشکل یا نیاز به راه اندازی توسط نمایندگان رسمی قابل راه اندازی می باشند.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)