آشنایی با کاربردهای جک ریلی سیماران

آشنایی با کاربردهای جک ریلی سیماران

آشنایی با کاربردهای جک ریلی سیماران
همانطور که می‌دانید برای افزایش راحتی و آرامش بشر در طول تاریخ وسایل مختلفی اختراع شده‌اند. در عصر ما نیز به منظور افزایش سرعت و آسایش ما لوازم مختلفی با استفاده از علم و تکنولوژی پیشرفته طراحی و تولید می‌شوند.

یکی از این لوازم که زندگی را برای ما آسان‌تر کرده، درب اتوماتیک است! با نصب درب‌های اتوماتیک نیازی نیست شما برای باز و بسته‌کردن درب پارکینگ منزل یا محل کار خود از اتومبیل پیاده شوید.

جک ریلی و کاربرد آن در طراحی درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک ریلی یا کشویی

چرا که با استفاده از یک ریموت کنترل کوچک از فاصله‌ای نه چندان دور، قادر به باز و بسته‌کردن درب به صورت اتوماتیک خواهید بود. این یعنی افزایش سرعت و رفاه حال شما در زندگی مدرن شهرنشینی! درب‌های اتوماتیک مدل‌های متنوعی مانند تاشو، زیر سقفی، کرکره‌ای، ریلی یا کشویی، بازویی و... دارند. هر کدام از این درب‌های اتوماتیک عملکردی مختلف و مخصوص به خود را دارند. شما می‌توانید با توجه به نیاز، سلیقه و سایر پارامترهای مورد نظر خود، از انواع درب اتوماتیک برای تجهیز پارکینگ منزل یا محل کار خود استفاده نمایید.

افزایش امنیت و راحتی از جمله کاربردهای جک ریلی سیماران

جک ریلی و کاربرد آن در طراحی درب اتوماتیک پارکینگ

 

در ادامه مطالب ما قصد داریم به بررسی یکی از درب‌های اتوماتیک با عملکرد ریلی یا کشویی بپردازیم. بنابراین، از شما دعوت می‌کنیم که تا پایان مطالب برای معرفی کاربردهای جک ریلی سیماران ما را همراهی فرمایید.  

 

 

 

 

درب اتوماتیک و کاربردهای جک ریلی سیماران

پیش از آنکه با کاربردهای جک ریلی سیماران آشنا شویم، لازم است کمی به اهمیت استفاده از درب‌های اتوماتیک اشاره کنیم. در واقع طراحی درب پارکینگ منزل و محل کار شما به صورت اتوماتیک، موجب کاهش انرژی و زمان می‌شود. چرا که لازم نیست برای هر بار ورود و خروج از پارکینگ، اتومبیل خود را ترک کنید و با زحمت زیاد درب را به صورت دستی باز و بسته کنید. تنها کافیست دکمه ریموت را فشرده و به را حتی از درب پارکینگ تردد کنید. علاوه بر آن، یکی از کاربردهای جک ریلی سیماران، کاهش احتمال سرقت اتومبیل شماست!

درب اتوماتیک با جک ریلی مناسب برای ساختمان مسکونی، کارخانه، کارگاه و...

افزایش امنیت و راحتی از جمله کاربردهای جک ریلی سیماران

 

 

 

 

با استفاده از درب‌های قدیمی که به صورت دستی باز و بسته می‌شوند، خودرو در حالت روشن برای دقایقی رها می‌شود و احتمال به سرقت رفتن اتومبیل بطور چشمگیری افزایش می‌یابد. اما با استفاده از درب‌های اتوماتیک شما اتومبیل را ترک نمی‌کنید! بنابراین، علاوه بر سرعت تردد، جلوگیری از اتلاف انرژی و زمان، امنیت اتومبیل شما نیز بالا می‌رود! کاربردهای جک ریلی سیماران بسیار قابل توجه است و می‌توانید با استفاده از جک ریلی سیماران، درب ساختمان مسکونی، تجاری، کارخانه و... را به صورت اتوماتیک باز و بسته کنید.

جک ریلی سیماران مدل فراز 2000

درب اتوماتیک با جک ریلی مناسب برای ساختمان مسکونی، کارخانه، کارگاه و...

 

 

 

 

 

 

کاربردهای جک ریلی سیماران مدل فراز 2000

تا به این قسمت از مطالب با کاربردهای جک ریلی سیماران آشنا شدیم. در ادامه مطالب قصد داریم تا چندین مدل متنوع از جک ریلی سیماران را به شما عزیزان معرفی کنیم. بطور مثال، جک ریلی سیماران مدل فراز 2000 ساخت ایران و نوع اپراتور این محصول الکترومکانیک می‌باشد. تعداد تردد با استفاده از این محصول حدود 15 مرتبه در ساعت است. حداکثر عرض درب ریلی 4 متر و حداکثر وزن درب ریلی حدود 2000 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. کلاس حفاظتی این جک IP44 است و از قابلیت ترمزگیری برخوردار می‌باشد. قدرت موتور این جک حدود 660 وات و جریان مصرفی آن حدود 3 است.

جک ریلی سیماران مدل فراز 1500

جک ریلی سیماران مدل فراز 2000

این جک قابلیت کنترل از راه دور با فاصله کم را دارد و به شما در کاهش اتلاف زمان و انرژی کمک شایانی می‌کند. یکی‌دیگر از کاربردهای جک ریلی سیماران مدل فراز 2000 بی‌صدا بودن آن است و مهم‌تر از آن، قابلیت ترمزگیری، دو سرعته‌بودن، تنظیم زمان تاخیر بستن اتوماتیک، پشتیبانی از قفل برقی، فرمان پذیری از ریموت و کلید دستی می‌باشد. این جک مجهز به سیستم خلاص‌کن است و نگرانی شما از باز و بسته‌شدن درب در هنگام قطعی برق را برطرف می‌کند. این جک قابلیت نصب بر روی درب‌هایی با حداکثر وزن 2000 کیلوگرم را دارد. نصب این جک آسان است و می‌توان از آن برای تجهیز درب اغلب مکان‌ها بهره برد.

مشخصات فنی جک ریلی مدل فراز 1500 سیماران

کمی پیش‌تر با کاربردهای جک ریلی سیماران مدل فراز 2000 آشنا شدیم. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی‌ و کاربردهای جک ریلی سیماران مدل فراز 1500 و 1200 بپردازیم. جک ریلی سیماران مدل فراز 1500، دارای قدرت موتور حدود 550 وات و جریان مصرفی 3 می‌باشد. نوع اپراتور این جک نیز از نوع الکترومکانیک است و قابلیت باز و بسته‌شدن حدود 15 مرتبه در ساعت را دارد. حداکثر درب ریلی برای این جک حدود 4 متر و حداکثر وزن درب ریلی حدود 1500 کیلوگرم می‌باشد. این جک نیز دارای عملکردی بی‌صدا و دو سرعته است و قابلیت ترمزگیری، اتصال به گیت کنترل تردد را دارد. این جک مجهز به سیستم خلاص‌کن، سیستم قطع‌کن اتوماتیک، فلاشر، ریموت، فتوسل و... است.

جک ریلی سیماران مدل فراز 1200

جک ریلی سیماران مدل فراز 1500

 

 

 

 

 

ویژگی و کاربردهای جک ریلی سیماران مدل فراز 1200

در رابطه با کاربردهای جک ریلی سیماران مدل 1200 می‌توان به عملکرد بی‌صدا و دو سرعته ، قابلیت ترمزگیری و توقف در برابر موانع و... اشاره کرد. این جک ریلی قابل نصب بر روی درب‌هایی با وزن حداکثر 1200 کیلوگرم می‌باشد. قدرت موتور این جک حدود 660 وات است و در هر ساعت می‌توان 15 مرتبه تردد داشت. نوع اپراتور این جک الکترومکانیک است و از نصب راحتی برخوردار است. ما به کاربردهای جک ریلی سیماران مدل فراز 2000، 1500 و 1200 اشاره کردیم. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کاربردهای جک ریلی سیماران، از سایر محصولات متنوع ما در سایت مانند جک ریلی سیماران مدل فراز 800، جک پارکینگ ریلی سیماران مدل فراز p8 و... بازدید فرمایید.

جک ریلی سیماران مدل فراز 800

جک ریلی سیماران مدل فراز 1200

 

 

 

 

قیمت و خرید محصول

امیدواریم در رابطه با کاربردهای جک ریلی سیماران و مدل‌های متنوع آن، اطلاعات کافی کسب کرده باشید. شما عزیزان می‌توانید از محصولات متنوع ما در سایت بازدید کنید و با برخورداری از شرایط ویژه و تخفیف‌های قابل توجه محصولات مورد نظر خود را از ما خریداری نمایید. جالب است بدانید که با خرید جک ریلی سیماران، شما عزیزان از 24 ماه گارانتی سیماران برخوردار می‌شوید! ما از ساعت 9 صبح الی 9 شب پاسخگوی شما سروران گرامی هستیم. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و خرید محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

جک ریلی سیماران مدل فراز 800

جک ریلی سیماران مدل فراز 800

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)