بررسی انواع  دربازکن صوتی و تصویری

بررسی انواع دربازکن صوتی و تصویری

مقدمه
دربازکن صوتی و تصویری امروزه به عنوان یکی از مهم ترین و لازم ترین وسایل امنیتی برای ساختمان ها محسوب می گردد. این محصول یکی از پر استفاده ترین و محبوب ترین لوازم در هر ساختمانی می باشد.

بررسی انواع دربازکن صوتی و تصویری

این محصول یکی از پر استفاده ترین و محبوب ترین لوازم در هر ساختمانی می باشد. آیفون یک سیستم ارتباطی و حفاظتی می باشد که علاوه بر انتقال صوت امکان مشاهده ی تصویر مراجعه کننده را برای شما فراهم می کند. کارایی سیستم های آیفون تا جایی افزایش یافته است که حتی توانسته اند از پس بیشتر وظایف یک فرد نگهبان بر بیایند. امروزه دربازکن های صوتی و تصویری صرفا یک وسیله جهت پاسخگویی و باز کردن درب ساختمان نمی باشند. بلکه می توانند تمام نیاز های یک مجتمع ساختمان مسکونی و اداری را کاملا برطرف کنند.

با پیشرفته تر شدن تکنولوژی، تمایل افراد برای استفاده از دربازکن صوتی و تصویری به مراتب بیشتر گردیده است. صاحبین اماکن حاضر به پرداخت هزینه ها ی بیشتر برای برخورداری از امنیت و رفاه بیشتر برای محل زندگی خود هستند. آیفون ها به دلیل تنوع فراوان در قابلیت ها و طراحی های متفاوت خود جایگاه بسیار ویژه ای در فروشگاه های عرضه محصولات برقی پیدا کرده اند. استفاده از این محصولات نه تنها آسایش و راحتی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد بلکه در دکوراسیون داخلی ساختمان هم تاثیر بسزایی خواهند گذاشت.

تعمیر آیفون سیماران,نمایندگی آیفون تصویری سیماران,تعمیرات آیفون سیماران در  تهران

با پیشرفته تر شدن تکنولوژی، تمایل افراد برای استفاده از دربازکن صوتی و تصویری به مراتب بیشتر گردیده است.

 

نمایشگر دربازکن صوتی و تصویری

به طور معمول نمایشگر های استفاده شده در آیفون های تصویری موجود در بازار دارای ابعادی در اندازه ی 3.5، 4.3، 7 و 10 اینچ می باشند. مشتریان بسته به سلیقه ی خود نمایشگر مورد نظر خود را بر اساس سایز و یا کیفیت نمایش انتخاب می کنند. البته باید توجه کنید که هر چقدر ابعاد صفحه نمایش بزرگ تر شود قیمت آن نیز افزایش می یابد. اما این موضوع به این معنا نیست که نمایشگر های کوچکتر از کیفیت تصویر پایین تری برخوردار هستند.

صفحه نمایش برخی  از دربازکن های صوتی و تصویری به صورت تاچ یا لمسی هستند. برخی دیگر از این مدل آیفون ها دارای تعدادی دکمه برای استفاده از قابلیت های دستگاه هستند. البته گفتنی است که دربازکن های صوتی و تصویری مجهز به صفحه نمایش لمسی از محبوبیت و طرفداران بیشتری برخوردار هستند. این نوع صفحه نمایش ها نسبت به انواع غیر لمسی از قابلیت های بسیار بیشتری برخوردار هستند و استفاده از آن ها از جذابیت بیشتری برخوردار است. این محصولات از ظاهر شیک و مدرن تری بهره می برند. فناوری ساخت تمام این صفحه های نمایش در مدل های لمسی و غیرلمسی یکی می باشد. در تمام محصولات از تکنولوژی TTL در ساخت صفحه نمایش استفاده شده است که از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد.

 

دربازکن صوتی و تصویری مجهز به حافظه ی داخلی

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد و مهم دربازکن های صوتی و تصویری مجهز بودن به حافظه ی داخلی برای ذخیره ی فیلم و تصویر می باشد. آیفون هایی که دارای حافظه داخلی می باشند و قادر به ذخیره تصاویر هستند. آن ها می توانند در زمان فشردن زنگ توسط مراجعه کننده تصویر و فیلم آن شخص را در حافظه ی خود ذخیره کنند. وظیفه ی حافظه در آیفون تصویری نگهداری از تصاویر و یا فیلم مراجعه کننده، در زمانی است که کسی در منزل حضور ندارد.

دربازکن تصویری سیماران مدل HF-75M ، دربازکن تصویری سیماران ، آیفون تصویری  سیماران

صفحه نمایش برخی  از دربازکن های صوتی و تصویری به صورت تاچ یا لمسی هستند.

 

قابلیت برقراری ارتباط داخلی در آیفون تصویری

در بیشتر ادارات و مجتمع های ساختمانی پرجمعیت با کاربری های مسکونی، اداری و کارخانه ها به دلیل نیاز به برقراری ارتباط گفتاری، در راستای رفاه بیشتر ساکنین و سهولت کار از ارتباط داخلی برای گفتگو میان واحد ها ها و بخش های مختلف ساختمان استفاده می گردد. ارتباط اینترکام مزیتی است که واحد ها قادر هستند به صورت صوتی و به وسیله ی دربازکن صوتی و تصویری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. روش ایجاد ارتباط به این صورت است که شخص تماس گیرنده شماره ی واحد مورد نظر خود را بر روی مانیتور آیفون تصویری وارد می کند و دکمه تماس را در انتها فشار می دهد. پس از آن که زنگ آیفون واحد مورد نظر به صدا درآید و با برداشتن گوشی، ارتباط میان این دو واحد برقرار می گردد.

 

انتقال زنگ دربازکن صوتی و تصویری به گوشی همراه یا تلفن ثابت

زمانی که از منزل یا محل کار خود خارج می شوید، قادر به انتقال زنگ آیفون تصویری به تلفن خود هستید. با این کار به محض به صدا در آمدن زنگ از حضور فرد مراجعه کننده در پشت درب ساختمان مطلع می گردید. همچنین درب ساختمان را در صورت تمایل باز کنید و یا مراجعه کننده را از عدم حضور خود مطلع سازید. از دیگر قابلیت های این نوع از آیفون ها انتقال تماس بر روی تلفن ها و گوشی های همراه می باشد. این قابلیت شما را قادر می سازد که پاسخ فرد مراجعه کننده را از طریق تلفن بدهید. همچنین می توانید دربازکن صوتی و تصویری خود را به آیفون سایر واحد ها برای پاسخگویی زنگ متصل کنید.

فروشگاه سیماران شاپ | تخصصی ترین آنلاین شاپ فروش آیفون تصویری سیماران

زمانی که از منزل یا محل کار خود خارج می شوید، قادر به انتقال زنگ آیفون تصویری به تلفن خود هستید.

 

دربازکن صوتی و تصویری وایرلس

یکی دیگر از فناوری های بسیار جذاب به کار برده شده در دربازکن های صوتی و تصویری در مدل های لمسی استفاده از تکنولوژی بی سیم یا وایرلس می باشد. این قابلیت شما را قادر می سازد تا دربازکن صوتی و تصویری خود را در هر کجای منزل و بدون سیم کشی نصب کنید. یا همانند کنترل تلویزیون و گوشی همراه بر روی میز و در کنار دست خود نگه دارید. این کار باعث می شود که در صورت شنیدن زنگ در از جای خود بلند نگردید و همانجا که هستید تصویر مراجعه کننده را ببینید و به آن پاسخ دهید و درب ساختمان و پارکینگ را کنترل کنید.

حل مشکلات برندهای آیفون تصویری الکتروپیک، تابا، سیماران، تکنما | آموزشگاه  فنی برق

یکی دیگر از فناوری های به کار برده شده در دربازکن های صوتی و تصویری استفاده از تکنولوژی بی سیم  می باشد.

 

جمع بندی

دربازکن صوتی و تصویری بسته به نیاز شما در انواع و اقسام و با قابلیت های متفاوت و طراحی های بسیار زیبا در دسترس همگان هستند. شما می توانید با میزان بودجه ی در اختیار و با توجه به احتیاجات ساکنین و وضعیت ساختمان اقدام به انتخاب و خرید آیفون تصویری کنید. این نوع از محصولات در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی از مزایا و قابلیت های بسیار زیادی برخوردار شده اند. همچنین با اتصال جک های درب پارکینگ به دربازکن های صوتی و تصویری می توانید درب پارکینگ منزل خود را به راحتی و با فشردن یک دکمه و بدون نیاز به ریموت باز و بسته کنید. این قابلیت جدید به طور خاص در برخی از انواع آیفون های تصویری ایرانی یافت می شود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)