افزایش امنیت با پک دوربین‌های AHD سیماران

افزایش امنیت با پک دوربین‌های AHD سیماران

افزایش امنیت با پک دوربین‌های AHD سیماران
امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تغییرات چشمگیری در زمینه طراحی و نصب سیستم‌های امنیتی ایجاد شده است. با افزایش سرقت از منازل یا محل کار، تولید انواع دوربین‌های مداربسته رونق گرفت.

با نصب دوربین مداربسته شما می‌توانید احتمال سرقت از منزل یا محل کار خود را به حداقل برسانید. در صورت وقوع سرقت نیز می‌توانید فیلم ضبط‌شده توسط دوربین‌ را به پلیس تحویل دهید تا هر چه سریع‌تر سارق دستگیر شده و شما به اموال خود برسید. البته دوربین‌های مداربسته تنها به منظور کاهش سرقت از منازل نصب نمی‌شوند.

دوربین‌های AHD سیماران ضامن امنیت منزل و محل کار شما

تصور کنید که شما مالک یک جواهر فروشی هستید. برای آنکه از اموال گران‌قیمت خود محافظت کنید، لازم است محل کار خود را به چند دوربین با زاویه دیدهای مختلف مجهز نمایید. علاوه بر آن، تمامی شرکت‌ها و ادارات به منظور کنترل پرسنل خود و راندمان کاری، می‌توانند از دوربین‌های مداربسته استفاده کنند. فرض کنیم که  شما و همسرتان شاغل هستید و فرصت مراقبت از کودک دلبندتان را ندارید. اگر پرستار کودک را برای مراقبت از فرزندتان استخدام کرده‌اید، به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم که با استفاده از دوربین‌های مداربسته از شرایط کودک خود اطمینان حاصل کنید!

با استفاده از دوربین‌های AHD بر فضای منزل و محل کار خود نظارت کنید

با استفاده از دوربین‌های AHD بر فضای منزل و محل کار خود نظارت کنید

 برای محافظت از باغ ویلای خود نیز می‌توانید از انواع دوربین‌های مداربسته استفاده کرده و فضای مورد نظر را به صورت آنلاین با استفاده از تلفن هوشمند خود زیر نظر بگیرید. همانطورکه متوجه شدید، دوربین‌های مداربسته کاربرد زیادی دارند و یکی از مهم‌ترین تجهیزات مدرن در جهت افزایش امنیت ما شناخته می‌شوند. در ادامه مطالب قصد داریم شما را با پک دوربین‌های AHD سیماران آشنا کنیم، لطفا تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

سیماران سل عرضه‌کننده انواع دوربین‌های مداربسته

سیماران سل عرضه‌کننده انواع دوربین‌های مداربسته

 

پک دوربین‌های AHD سیماران

پیش از آنکه به بررسی پک دوربین‌های AHD سیماران بپردازیم، لازم است ابتدا کمی با دوربین‌های AHD و کاربرد آنها آشنا شویم. در واقع دوربین‌های AHD یا Analog High Definition از یک فناوری مدرن و پیشرفته برای ضبط با کیفیت تصاویر برخوردار هستند. این نوع دوربین‌های آنالوگ رزولوشن یا وضوح بالایی دارند که تصاویر باکیفیتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. دوربین‌های آنالوگ فیلم و تصاویر HD را به DVR ارسال می‌کنند. برخلاف دوربین‌های آنالوگ قدیمی که رزولوشن پایینی داشتند، دوربین‌های آنالوگ نسل جدید از وضوح بسیار بالایی برخوردارند. چرا که با کمک فناوری AHD کیفیت تصاویر دوربین‌های مداربسته تا یک، دو و حتی 8 مگاپیکسل بهبود یافته است.

دوربین‌های مختلف آنالوگ با فناوری AHD

دوربین‌های مختلف آنالوگ با فناوری AHD

البته این نوع دوربین‌های مداربسته آنالوگ AHD بر اساس فناوری‌های پیشرفته قابل توسعه هستند. جالب است بدانید که این دوربین‌ها با فناوری AHD از قیمت پایین و هزینه نگهداری مناسب‌تری در مقایسه با دوربین‌های دیگر برخوردار هستند و کیفیت قابل توجهی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. بنابراین، دوربین‌های آنالوگ AHD بسیار پرطرفدار و کاربردی محسوب می‌شوند. اگر به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات فنی پک دوربین‌های AHD سیماران علاقمند هستید، از شما دعوت می‌کنیم که به ادامه مطالب توجه کنید.

دوربین‌های مداربسته AHD سیماران با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت بالا

دوربین‌های مداربسته AHD سیماران با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت بالا

مشخصات فنی پک دوربین‌های AHD سیماران

لازم است بدانید که پک دوربین‌های AHD سیماران شامل یک پک دوربین AHD سیماران 4 عددی و یک پک دوربین AHD سیماران 8 عددی می‌باشد. در ابتدا به بررسی مشخصات فنی پک دوربین AHD سیماران 4 عددی می‌پردازیم. این پک آماده، شامل 4 عدد دوربین دام 722 سیماران به همراه یک دستگاه DVR چهار کانال سیماران می‌باشد. منبع تغذیه مرکزی 12 ولت 10 آمپر است. در این پک آماده، یک عدد هارد Western Digital 500  به همراه 8 عدد فیش BNC و 4 عدد فیش آداپتور قرار داده شده است.

پک دوربین AHD سیماران 4 عددی

پک دوربین AHD سیماران 4 عددی

در رابطه با مشخصات پک دوربین AHD سیماران 8 عددی، لازم است بدانید که این پک آماده شامل 4 عدد دوربین دام مدل 722 سیماران و 4 عدد دوربین بولت مدل 719 سیماران می‌باشد. این پک آماده دارای یک دستگاه DVR هشت کانال سیماران و یک عدد هارد 1 ترابایت Western Digital است. منبع تغذیه مرکزی 12 ولت 20 آمپر می‌باشد. در این پک 8 عدد فیش آداپتور و 16 عدد فیش BNC قرار داده شده است. شما عزیزان می‌توانید با توجه به نیاز خود هر کدام از پک دوربین‌های AHD سیماران را انتخاب و با قیمتی مقرون به صرفه از ما خریداری کنید.

پک دوربین AHD سیماران 8 عددی

پک دوربین AHD سیماران 8 عددی

ویژگی پک دوربین‌های AHD سیماران

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم پک دوربین‌های AHD سیماران به صورت پک آماده 8 عددی و 4 عددی خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود. اما چرا انتخاب پک دوربین‌های AHD سیماران به شما سروران گرامی توصیه می‌شود؟ بهتر است بدانید که دوربین‌های AHD سیماران همان دوربین‌های آنالوگ با کیفیت بالا هستند که تصاویر را به صورت HD با وضوح بالا نشان می‌دهند. در تکنولوژی AHD تصاویر بدون افت کیفیت ضبط و ارائه می‌شوند. این دوربین‌ها مدل‌های متنوعی مانند بالت، بند انگشتی و دام دارند که هر کدام از این نوع دوربین‌های AHD دارای ساختار، کیفیت و برد متفاوت می‌باشند!

دوربین‌های AHD و تصویربرداری با وضوح بالا

دوربین‌های AHD و تصویربرداری با وضوح بالا

 در پک دوربین‌های AHD سیماران از دوربین‌های دام و بولت با کیفیت بالا استفاده شده است تا شما بتوانید از بررسی تصاویر ضبط‌شده با کیفیت و وضوح بالا لذت ببرید. این نوع دوربین‌ها علاوه بر وضوح بالایی که دارند، از امکان نصب در مسافت‌های طولانی برخوردارند. از هر چیزی مهم‌تر اینکه پک دوربین‌های AHD سیماران از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار هستند و می‌توانند بر افزایش امنیت فضای مورد نظر شما تاثیر بسزایی داشته باشند.

مدل‌های متنوع دوربین AHD با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا

مدل‌های متنوع دوربین AHD با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا

قیمت و خرید محصول

امیدواریم از کسب اطلاعات در رابطه با پک دوربین‌های AHD سیماران استفاده لازم را برده باشید و امنیت منزل و محل کار خود را با استفاده از این پک استاندارد و اقتصادی تضمین کنید. شما عزیزان می‌توانید با خرید پک دوربین‌های AHD سیماران از گارانتی 24 ماهه سیماران برخوردار شوید. همچنین شما می‌توانید از محصولات متنوع ما در سایت بازدید کنید و پس از ثبت سفارش در سایت، محصول مورد نظر خود را در کم‌ترین زمان ممکن از ما تحویل بگیرید. لطفا برای استعلام قیمت، خرید محصول و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط فروش ویژه، با کارشناسان سیماران سل تماس حاصل فرمایید. ما از ساعت 9 صبح الی 9 شب پاسخگوی شما سروران گرامی هستیم.

تصویربرداری از فضاهای مختلف با استفاده از دوربین‌های AHD

تصویربرداری از فضاهای مختلف با استفاده از دوربین‌های AHD

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)