دوربین و دزدگیر

دوربین و دزدگیر

 

در دنیای امروز و در همه ی کشورهای جهان، افراد به دنبال بالا بردن سطح امنیت هستند که برای اجرایی شدن آن به سیستم های امنیتی و نظارتی نیاز است. شرکت سیماران یکی از برندهای معتبر محسوب می شود که در این زمینه و کمک به مردم بسیار موفق عمل کرده است. دوربین و دزدگیر سیماران یکی از محصولات این شرکت معرفی می شود که برای حفاظت و آسایش مردم تولید شده و برای خرید در دسترس می باشد.

این نوع از سیستم ها بارها توسط مردم، برای جلوگیری از هرگونه جرمی، امتحان شده اند و نتیجه مثبتی به همراه داشته اند. از آنجایی که دوربین و دزدگیر سیماران در بین مردم بسیار شناخته شده، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. شرکت سیماران بعد از تجربه های پی در پی در زمینه تولید دوربین و دزدگیر، توانسته انواع مختلفی از آن ها را وارد بازار کند تا در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

با پیشرفتی که هر روزه در صنعت تکنولوژی شاهد آن هستیم، جالب است بدانید امروزه دزدگیرها از قابلیت های زیادی برخوردار هستند. از جمله این قابلیت ها می توان به داشتن حالت هشدار دهنده اشاره کرد که از طریق پیامک و یا تماس تلفنی امکان پذیر می باشد. حتی امکان اضافه کردن سیم کارت هم به این محصول وجود دارد.

در مورد دوربین و دزدگیر سیماران چه می دانید؟

دوربین و دزدگیر سیماران کاربردهای زیادی دارند. هر دو از سیستم های مهم حفاظتی به شمار می روند که امروزه مورد توجه قشر زیاد جامعه قرار گرفته است. هر کدام از این سیستم های هشدار دهنده قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند که می توانند تکمیل کننده هم باشند. دوربین های مدار بسته بسیار مقرون به صرفه می باشند. افراد می توانند در هر نقطه ای از ساختمان های تجاری یا مناطق مسکونی، به راحتی به نصب آن بپردازند. در واقع این تجهیزات یکی از عوامل مهم برای جلوگیری از جرم و مقابله کردن با مجرمان به شمار می رود.

با نصب دوربین سیماران نه تنها امنیت افراد در محیط های مختلف تامین می شود بلکه باعث کاهش هرگونه ترس و نگرانی آن ها خواهد شد. البته در زمان نصب دقت داشته باشید که دوربین در نقاط کور محیط قرار گیرد.

دزدگیر سیماران هم دیگر سیستم امنیتی می باشد که کارایی بالایی دارد. هرچند برخی افراد عقیده دارند تنها هشدار نمی تواند تضمین کننده امنیت ساختمان یا منزل مسکونی باشد. اما باید این نکته را به خاطر داشته باشید که وجود دزدگیر و صدای هشدار، برای مجرم ترس را به همراه دارد و باعث دور شدن آن ها از محیط مورد نظر خواهد شد.

وجود دزگیر به افراد مختلف از جمله صاحب شرکت ها، سوپر مارکت ها، منازل مسکونی و ... اطمینان خاطر می دهد که در نبودشان، هیچ خطری مکان مورد نظرشان را تهدید نخواهد کرد.  البته لازم به ذکر است برای اطمینان بیشتر بهتر است دوربین و دزدگیر سیماران را تهیه کنید تا با خیال راحت تری محیط را ترک کنید.

                   

توجه به چه نکاتی زمان راه اندازی دوربین مداربسته ضروری است؟

اولین نکته ای که قبل از نصب دوربین باید به آن دقت کنید، عدم نصب آن بر روی سطح فلزی، مانند تیرآهن و ... است و چنانچه مجبور به استفاده از این روش شده اید، استفاده از عایق پلاستیک و یا چوبی را با ضخامت بالا  در دستور کار خود قرار دهید.

شیلد کابل تصویر دوربین و حتی بدنه دستگاهی که ضبط ویدئو را بر عهده دارد، حتما باید به لوله آب یا چاه ارت وصل کنید.

در صورتی که دوربین در مناطق آفتاب گیر نصب شده است، حتما برای ایجاد سایه بان اقدام کنید. البته این کار برای مناطق گرمسیر ضروری می باشد.

تا حد امکان باید از نصب دوربین مورد نظر در کنار دستگاه جوش، دکل مخابرات، برق با فشار قوی، فرکانس های بالا و ترانس های صنعتی خودداری شود. دوربین های سیماران از از کیفیت بسیار بالای تصویر هم در روز و هم در شب برخوردارند.

ویژگی های دزدگیر سیماران؟

هر دزرگیر شامل یک جزو سازنده به نام زون می باشد. در دزدگیرهای سیماران پنج زون وجود دارد که چهار زون دارای قابلیت گسترش می باشد و یکی از آن ها از کارکرد بی سیمی دارد. جالب است بدانید که برای هر یک از این زون های تعبیه شده در دزدگیر امکان نام گذاری وجود دارد. این قابلیت هم به صورت فارسی و هم به صورت انگلیسی می باشد.

                              

دزدگیر سیماران توانایی فعال کردن و یا غیر فعال کردن پیام کوتاه و خود دزدگیر را دارد. بدین معنی که هر شخص با هر فاصله می تواند بر روی دزدگیر خود کنترل داشته باشد. از دیگر ویژگی های این دزدگیر می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

شماره گذاری کردن ریموت

حافظه داخلی 30

امکان گزارش برای ورود و یا خروج محرمانه

وجود دینگ دانگ کنترل شده

سطح امنیتی سیستم مورد نظر قابل تنظیم

امکان برقراری تماس از طریق خط تلفن و یا سیم کارت

هشدار جهت قطعی برق

امکان برنامه ریزی برای دزدگیر از فاصله خیلی دور از طریق پیامک یا تماس

همچنین با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد.

جمع بندی

همه ما می دانیم برای محافظت هر چه بیشتر از اموال و دارایی های ها، به سیستم هایی نیاز داریم تا با وجود آن ها، با خیال راحت در زمان تعطیلات، کار و تفریح با آرامش خاطر بیشتری وقت بگذرانیم. با مطالعه این مقاله متوجه دوتا از سیستم های امنیتی و حفاظتی که در این زمینه کمک کننده است، شده اید. دوربین و دزدگیر سیماران را به شما پیشنهاد می کنیم تا آرامش خیال را زودتر از زمان ممکن تجربه کنید و منزل امن تری داشته باشید.

هر محصولی باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد که شرکت سیماران هم محصولات خود را با همین امکان تولید و عرضه می کند و باعث شده برای مخاطبان به یک برند محبوب و پر طرفدار تبدیل شود. گارانتی کارایی و کیفیت یک محصول را نشان می دهد که سیماران خیلی به این موضوع اهمیت می دهد و هم دوربین و هم دزدگیر را با گارانتی 2 ساله در اختیار مشتری قرار داده است.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)