چرا باید از دوربین سیماران استفاده کنیم؟

چرا باید از دوربین سیماران استفاده کنیم؟

دوربین سیماران دارای تنوع بسیار زیادی است. به همین دلیل می توانید از آن در محیط های مختلف استفاده کنید.

دوربین سیماران به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات موجود در حوزه دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی شناخته می شود. این شرکت که در اصل یک برند ایرانی است، بیش از 63 سال است که در این حوزه فعالیت می کند و اکنون محصولات و تکنولوژی خود را به کشورهای دیگر نیز صادر می کند. دوربین های مداربسته این شرکت به دلیل بهره گیری از جدیدترین فناوری ها به کاربران خود این امکان را می دهد تا بتوانند مدیریت بهتری بر روی مجموعه خود داشته باشند.

چرا باید از دوربین سیماران استفاده کنیم؟

چرا باید از دوربین سیماران استفاده کنیم؟

مزیت های دوربین سیماران چیست؟

فناوری به کار رفته در دوربین سیماران با تکنولوژی های روز همراه شده است. به همین دلیل خرید آن ارزش بسیار بالایی دارد و افرادی که برای امنیت محیط کاری یا خانه خود احتیاج به تجهیزات امنیتی دارند، می توانند از تجهیزات سیماران استفاده کنند. دوربین های مداربسته این برند، مزایای بسیار زیادی دارند که ارزش استفاده از آنها را بیشتر می کند.

قیمت مناسب و قابل رقابت با برندهای خارجی

شرکت های مختلفی در بازار ایران اقدام به فروش دوربین های مداربسته می کنند، اما به دلیل طراحی بومی و باکیفیت دوربین سیماران، قیمت نهایی این محصول بسیار مناسب است. به همین دلیل برای استفاده در پروژه های بزرگ و کوچک بسیار مقرون به صرفه هستند.

تکنولوژی روز دنیا

دوربین سیماران با بهره گیری از جدیدترین فناوری های روز دنیا به کاربران خود این امکان را می دهند تا بتوانید، امنیت کامل را در محیط برقرار کنند. از طرفی این دوربین ها از تکنولوژی هایی مانند تشخیص چهره، دید در شب بهره می برند که می تواند امنیت کامل محیط را فراهم کند. از طرفی این دوربین ها در مدل ها و اشکال بسیار زیادی عرضه شده اند تا بتوانید بسته به نیاز خود این محصولات خریداری و در محل مورد نظر نصب کنید.

یکی از دوربین های مداربسته سیماران

یکی از دوربین های مداربسته سیماران

طراحی بدنه بسیار مقاوم و باکیفیت

یکی از مهم ترین فاکتورهای اصلی در انتخاب دوربین، بدنه مقاوم و داشتن استاندارد IP67 است. بیشتر محصولات برند سیماران از پلاستیک بسیار فشرده و باکیفیت ساخته شده است. محصولات این برند تماما برابر با استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند. به همین دلیل در محیط هایی که احتمال وجود رطوبت زیاد است نیز می توانند به خوبی کار کنند. همچنین بدنه مناسب و باکیفیت، مانع از بروز اتصال کوتاه در مدار دوربین مداربسته بسته می شود، به همین دلیل عمر کلی این محصول بسیار زیاد خواهد بود.

کدام شرکت ها در حال همکاری با برند سیماران هستند؟

خوشبختانه برند سیماران به دلیل داشتن ظرفیت های بسیار خوب، توانسته است تا تیم ها و شرکت های بسیار زیادی در داخل ایران همکاری داشته باشد. این موضوع نشان می دهد که محصولات حافظتی سیماران می توانند در پروژه های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار بگیرند. این موضوع نشان می دهد که محصولات این برند توانایی رقابت با سایر برندهای خارجی را دارد، به همین دلیل می توان به سیماران اعتماد کرد.

برخی از شرکت هایی که از دوربین سیماران استفاده می کنند

در این بخش لیست کاملی از شرکت ها و صنایع مختلف را به شما معرفی می کنیم که در حال استفاده از تجهیزات حفاظتی سیماران هستند.

  • پروژه جمع آوری و انتقال گازهای همراه بنیک بوشهر
  • اداره آب و فاضلاب یزد
  • آب منطقه ای یزد
  • موزه پارس شیراز
  • موزه سنجش تبریز
  • موزه آب یزد
  • هتل گسترش تبریز
  • هتل ارم کیش
  • پست بانک اسلامشهر
  • بانك ملي شعبات پامنار – امير اكرم و منوچهري
  • بانك كارآفرين شعبه صاحبقرانيه
  • شرکت طلوع پخش آفتاب
  • کارخانه پایا پلیمر تاکستان
  • مونوریل قطار شهری استان قم
  • فرودگاه یزد

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، تنها بخش کوچکی از شرکت ها و بخش های مختلفی است که از محصولات و تجهیزات حفاظتی برند سیماران استفاده می کنند. به طور کلی بیش از 180 شرکت مختلف در ایران از محصولات حفاظتی سیماران استفاده می کنند. این موضوع نشان می دهد که این برند ظرفیت بسیار زیادی برای پروژه های بزرگ دارد. همچنین افراد زیادی برای محیط های اداری، شرکت ها، موسسات آموزشگاهی و بسیاری از بخش های دیگر در حال استفاده از تجهیزات این شرکت می باشند.

آیا برند سیماران فقط دوربین مدار بسته ارائه می دهد؟

باید گفت سیماران تنها در بخش دوربین فعالیت نمی کند و برای دوربین های مداربسته خود، انواع مختلفی از تجهیزات مانند دستگاه NVR، DVR و سوییچ را نیز به بازار عرضه کرده است. تجهیزات این برند تاکنون توانسته است رضایت مشتریان خود را به خوبی تامین نمایند. نصب و راه اندازی با قیمت مناسب و همچنین پشتیبانی و گارانتی معتبر از دیگر مزایای این سیماران می باشد.

وضعیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش سیماران چگونه است؟

برند سیماران به عنوان یک تولید داخلی شناخته می شود و خدمات پس از فروش آن به نسبت مدل های دیگر در ایران بسیار بهتر است. شما می توانید قبل از خرید دوربین سیماران یا تجهیزات دیگر، ابتدا با تیم مشاوره سیماران سل در تماس باشید. سپس بر اساس نیاز و بودجه ای که مدنظر دارید، اقدام به خرید تجهیزات کنید.

همچنین اگر نمی توانید تجهیزات را خودتان نصب کنید یا در این حوزه دانش کافی ندارید، می توانید از تیم فنی و پشتیبانی جهت نصب شبکه و تجهیزات امنیتی محیط خود استفاده کنید. تیم پشتیبانی سیماران تلاش زیادی کرده است تا خدمات خود در سراسر ایران در اختیار مشتریان قرار دهد. به همین منظور در هر کجای ایران که باشید می توانید از خدمات این برند استفاده کنید.

انواع پیکج های سیماران در حوزه امنیت

انواع پیکج های سیماران در حوزه امنیت

از طرفی در صورت خرابی یا بروز مشکل در سیستم امنیتی، تیم فنی سیماران می تواند به سرعت مشکلات شما را رفع کند. در صورت خرابی دوربین سیماران شما می توانید با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید و با بررسی موضوع توسط پشتیبانان مشکل امنیتی خود را رفع کنید. اگر این مشکلات به صورت کامل رفع نشد، از روش های دیگری اقدام به رفع مشکلات شما می کنند.

همچنین اگر اختلال یا مشکلی در دوربین سیماران دیده شود، به سرعت آن را برای شما رفع می کنند. این کار با تعویض قطعه یا تعمیر آن انجام می شود تا شما در سریع ترین زمان ممکن بتوانید از تجهیزات مورد نظر خود استفاده کنید.

سخن پایانی

دوربین سیماران با داشتن فناوری های روز دنیا به شما کمک می کند تا بتوانید امنیت محیط خود را تامین کنید. با این تجهیزات شما قادر هستید تا از راه دور محیط کاری را به صورت کاملا دقیق کنترل کنید. نصب و راه اندازی این دوربین ها بسیار ساده می باشد و به دلیل قیمت مناسب، می توانند در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)