فروش عمده دوربین های فول کالر سیماران با قیمت مناسب

فروش عمده دوربین های فول کالر سیماران با قیمت مناسب

فروش عمده دوربین های فول کالر سیماران با قیمت مناسب
دوربین های فول کالر سیماران یکی از باکیفیت‌ترین انواع دوربین‌های موجود در بازار داخلی به حساب می‌آیند و بازار فروش این محصولات از رونق بالایی برخوردار است.

به صورت کلی، دوربین‌ های فول کالر سیماران به دو روش اینترنتی و فیزیکی به فروش می‌رسند. در این بین، عرضه اینترنتی این دوربین‌ها از مزایای قابل توجهی برخوردار است که مهمترین آن‌ها سادگی فرایند فروش، قیمت مناسب دوربین به دلیل عرضه مستقیم و حذف اشخاص واسطه و تضمین کیفیت و اصالت دوربین‌های سیماران است.

این سایت یکی از مراکز فعال در زمینه عرضه انواع مختلف محصولات سیماران از جمله دوربین های فول کالر سیماران است و از این طریق می‌توانید برای خرید این دوربین‌ها اقدام نمایید. همچنین از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت می‌توانید با مشاورین ما ارتباط گرفته و اطلاعات کامل‌تری در خصوص دوربین فول کالر سیماران به دست بیاورید.

فروش عمده دوربین های فول کالر سیماران با قیمت مناسب.

فروش عمده دوربین های فول کالر سیماران با قیمت مناسب.

 

اطلاعاتی مختصر درباره دوربین های فول کالر سیماران

دوربین های فول کالر سیماران یکی از باکیفیت‌ترین انواع دوربین‌های مدار بسته موجود در بازار کشور است. این دوربین‌ها در کیفیت‌های 2 و 5 مگاپیکسل عرضه می‌شوند. دوربین‌های مدار بسته سیماران دارای رزولوشن5MP(2560*1936)@20fps  و2MP(2560*1936)@20fps  می‌باشند.

دوربین 2 و 5 مگاپیکسلی سیماران دارای لنز ثابت 2 و 5 میلی متری هستند و با استفاده از چهار ال ای دی نور گرم، می‌توانند تا برد 30 متری را در شب به صورت رنگی به نمایش بگذارند. استفاده از تکنولوژی فول کالر در این دوربین‌ها سبب شده تا تصاویر این دوربین‌ها بسیار واضح باشند. این دسته از دوربین های فول کالر سیماران از 4 تکنولوژی TVI/AHD/CVI/CVBS پشتیبانی می‌کنند. به علاوه قابلیت کنترل منوی دوربین با استفاده از دستگاه دی وی آر از جمله دیگر مزایای دوربین‌های 2 و 5 مگاپیکسلی سیماران است. لازم به ذکر است که بدنه این دوربین‌ها از پلاستیک مقاوم و فلز تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

 

مهمترین مزایای دوربین های فول کالر سیماران

دوربین های فول کالر سیماران قابلیت کار کردن در دمای منفی 10 تا مثبت 50 درجه سانتی گراد را دارا هستند. لنز دوربین های سیماران از نوع ثابت بوده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار می‌باشند. این دوربین‌ها قابلیت نصب بر روی سقف و دیوار را دارند.

این دوربین‌ها برای فضاهای داخلی و خارجی مناسب هستند. دوربین‌های سیماران آلارم ورودی و خروجی ندارند. لازم به ذکر است که دوربین های فول کالر سیماران دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 30 ماهه هستند. دوربین های فول کالر سیماران وزن نسبتا کمی دارند. وزن این دوربین‌ها در حدود 400 گرم می‌باشد.

مزایای دوربین های فول کالر سیماران.

مزایای دوربین های فول کالر سیماران.

 

نکات کلیدی در هنگام انتخاب دوربین های مدار بسته

به صورت کلی، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در هنگام انتخاب دوربین‌های مدار بسته از جمله دوربین های سیماران مد نظر قرار گیرند که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • فناوری جدید: عموما یک دوربین باکیفیت باید از فناوری جدید اچ دی و یا آی پی بهره بگیرد. امروزه استفاده از دوربین‌های آنالوگ تقریبا منسوخ شده و دوربین‌های تحت شبکه جایگزین آن‌ها شده‌اند.
  • نوع دوربین‌ها: بدون شک نوع دوربین‌های مدار بسته هم یکی از مهمترین پارامترها در انتخاب این تجهیزات امنیتی به شمار می‌آید. بسته به اینکه می‌خواهید از این دوربین‌ها در چه مکانی استفاده کنید و اینکه آیا به قابلیت دید در شب نیاز دارید یا نه؟ می‌توانید انواع مختلفی از دوربین‌های مدار بسته را انتخاب نمایید.
  • قیمت و ضمانت نامه دوربین مدار بسته: بدون شک قیمت یکی از مهمترین پارامترها در انتخاب هر محصولی به شمار می‌آید. در هنگام خرید دوربین مدار بسته هم قیمت یکی از مهمترین پارامترها است که به عوامل مختلفی از جمله نوع دوربین مدار بسته، کیفیت دوربین، کارایی آن و ... وابسته است. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش دوربین هم یکی دیگر از پارامترهای بسیار کلیدی در هنگام انتخاب دوربین مدار بسته به شمار می‌آید. عموما دوربین‌های مدار بسته باکیفیت بین 12 تا 36 ماه ضمانت دارند.
  • ویژگی‌ها و مزایای دوربین مدار بسته: ویژگی‌های دوربین مدار بسته از جمله کیفیت تصاویر، سنسور حرکت و سنسور صدا، دید در شب، دسترسی از راه دور، ویژگی Pan/Tilt و ... از جمله مهمترین خصوصیاتی هستند که در هنگام خرید دوربین مدار بسته باید مد نظر قرار داده شوند.
  • دستگاه ضبط دوربین مدار بسته: یکی دیگر از مهمترین پارامترها در هنگام خرید دوربین مدار بسته، دستگاه ضبط و ذخیره تصاویر و صدای دوربین است. به صورت کلی، دستگاه ضبط تصاویر دوربین مدار بسته یا از نوع DVR است یا از نوع NVR. هر دو دستگاه دی وی آر و ان وی آر تصاویر را بر هارد ذخیره می‌کنند. لذا حجم هارد و مدت زمان نگهداری تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.
  • روش نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته: از نظر شیوه نصب، دوربین‌های مدار بسته به دو نوع بی سیم و باسیم تقسیم بندی می‌شوند. دوربین‌های با سیم قیمت پایین‌تری دارند اما در هنگام نصب به کابل نیاز دارند و فرآیند نصب آن‌ها سخت‌تر است. از طرفی دوربین‌های بی سیم از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.
  • پشتیبانی: یکی دیگر از مهمترین پارامترها در انتخاب دوربین‌های مدار بسته، پشتیبانی دوربین است. عموما شرکت‌های ارائه کننده دوربین‌های مدار بسته، خدمات پشتیبانی مختلفی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. لذا در هنگام خرید این دوربین‌ها حتما سعی کنید که آن‌ها را شرکتی خریداری کنید که بهترین پشتیبانی را ارائه می‌کند. دوربین‌های مدار بسته باید هر یکسال یکبار سرویس شوند و این کار باید توسط اشخاص کاربلد ارائه شود. سرویس دوربین‌های مدار بسته هم یکی دیگر از مهمترین خدمات در پشتیبانی دوربین به حساب می‌آید.

 

جمع بندی

در این مقاله در خصوص دوربین های فول کالر سیماران صحبت شد. دوربین های فول کالر سیماران در کیفیت‌های 2 و 5 مگاپیکسل در بازار کشور عرضه شده‌اند. این دسته از دوربین‌های مدار بسته دارای رزولوشن5MP(2560*1936)@20fps  و2MP(2560*1936)@20fps  می‌باشند.

دوربین های فول کالر سیماران دارای لنز ثابت 2 و 5 میلی متری هستند و با استفاده از 4 ال ای دی نور گرم، می‌توانند تا برد 30 متری را در شب به نمایش بگذارند. استفاده از تکنولوژی فول کالر در این دوربین‌ها سبب وضوح بالای تصاویر می‌شود.

دوربین های فول کالر سیماران از 4 تکنولوژی TVI/AHD/CVI/CVBS پشتیبانی می‌کنند. خرید اینترنتی یکی از بهترین روش‌ها برای خرید این دوربین‌ها به شمار می‌آید. از طریق همین سایت می‌توانید برای خرید دوربین های سیماران اقدام نمایید.  

دوربین های فول کالر سیماران.

دوربین های فول کالر سیماران.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)