انواع جنس قاب دوربین های مداربسته سیماران

انواع جنس قاب دوربین های مداربسته سیماران

دوربین های مداربسته سیماران و کاربرد آن ها
دوربین های مداربسته سیماران یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت سیماران میباشند. این شرکت در حوزه دوربین های مداربسته بسیار موفق عمل نموده است.

افرادی که با نصب دوربین های مداربسته آشنایی دارند می‌دانند که کیفیت محصولات شرکت سیماران بسیار بالا می باشد.  قطعاتی که در دوربینهای سیماران به کار می رود بسیار با کیفیت و مرغوب است. همه شرکت هایی که دوربین مداربسته تولید می کنند انواع و اقسام آن را در تولیدات خود دارند. با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مداربسته نیز با فناوری روز پیچیده تر شده اند.

جنس قاب دوربین سیماران

جنس قاب دوربین سیماران

محصولات با کیفیت و به روز سیماران

 شرکت سیماران تلاش کرده است که همراه با فناوری روز دنیا بر کیفیت و تنوع محصولات خود بیفزاید. این شرکت برای هر فرد بسته به نیاز آن فرد محصولی را قرار داده است. امروز دوربین های مدار بسته در همه جا مشاهده می شوند. نصب این دوربین ها برای هر محیط متفاوت است. شرکت سیماران توانسته است تنوع بالایی را برای مشتریان فراهم کند تا هر فرد با هر نیاز بتواند از میان محصولات این شرکت انتخاب نماید. در میان محصولات ایرانی شرکت سیماران دوربین هایی با کیفیت و مقرون به صرفه تولید می نماید. این دوربین ها در انواع IP و AHD تولید شده اند. 

جنس بدنه دوربین های سیماران

بعضی از دوربین های مداربسته سیماران بدنه پلاستیکی دارند که با توجه به جنس آن گزینه ی مناسبی برای مکان های مسکونی و تجاری محسوب می‌شوند. به طور کلی از این دوربین ها می توان در فضای داخلی استفاده نمود. دوربین مداربسته سیماران مدل  SM-AR752 یکی از از تولیدات این شرکت می باشد که با نام دوربین بولت شناخته می شود. جنس بدنه این دوربین از آلومینیوم بود و دارای کیفیت بالایی است.  این دوربین همچنین قابلیت دید در شب دارد. یکی دیگر از ویژگی های دوربین های مداربسته سیماران دارا بودن IP66  می باشد که باعث می شود این دوربین ها در برابر گرد و غبار و فشار آب مقاوم شوند.

استفاده از دوربین سیماران در محیط باز

استفاده از دوربین سیماران در محیط باز

مقاوم سازی دوربین های سیماران

بعضی از دوربین های بولت که توسط شرکت سیماران طراحی شده است با استفاده از یک جسم فلزی مقاوم سازی شده اند. با این روش مقاومت دوربین در برابر آب و گرد و غبار بیشتر خواهد بود. بیشتر دوربین های بولت ضد آب و ضد ضربه هستند. بنابراین می توان از آن ها در فضای بیرونی استفاده نمود. دوربین های دام معمولاً در مکانهای مسقف و سرپوشیده استفاده می شوند. استفاده از این دوربین ها در فضاهای داخلی کاربردی تر است.

 به طور کلی دوربین های مداربسته سیماران به دو نوع قاب پلاستیکی و قاب فلزی تقسیم بندی می شوند. دوربینهای قاب پلاستیکی مقاومت پایین تری در برابر گرد و غبار و آب دارند. به همین دلیل از آن ها در فضاهای داخلی ساختمان استفاده میشود. 

تاثیر جنس قاب دوربین های مداربسته سیماران بر عملکرد دوربین

بدنه دوربین های مداربسته و جنس آن می‌تواند تعیین کننده کیفیت و میزان عملکرد یک دوربین باشد زیرا این بدنه همه قطعات داخلی را در خود جای داده است .بدنه دوربین باعث می شود آسیبی به قطعات داخلی وارد نشود. بیشتر افراد در هنگام خرید در مورد قطعاتی که در دوربین به کار رفته است سوال می کنند. اما به جنس بدنه توجه نمی نمایند. در حالیکه جنس قاب دوربین یکی از مهمترین شروط تضمین کیفیت آن محسوب می شود. اصولاً بدنه دوربین ها از پلاستیک یا فلز تشکیل شده اند. اما اینکه کدام بهتر است بستگی به شرایط  محیطی مکانی دارد که از این دوربین استفاده می شود.

دوربین مداربسته سیماران

دوربین مداربسته سیماران

دوربین های قاب فلزی

بدنه بعضی از دوربین های مداربسته از جنس فلز ساخته شده است. فلز بسیار مقاوم  است و دوام بالایی دارد. این  قاب می‌تواند از قطعات داخلی دوربین در برابر بارش برف و باران و یا ضربات فیزیکی محافظت نماید. نقطه ضعف این دوربین ها وزن بالای آنها می باشد. سنگینی این دوربین ها باعث شده است که قیمت آن در مقایسه با دیگر دوربین ها بیشتر باشد. دوربین هایی که از جنس فلز ساخته شده اند برای مقاومت در برابر زنگ زدگی نیاز به رنگ دارند که این موضوع باعث افزایش قیمت آن میشود.

دوربین های قاب پلاستیکی

بدنه بیشتر دوربین های مداربسته از جنس پلاستیک است. این دوربین ها بسیار پرکاربرد و پرطرفدار هستند. شاید یکی از دلایلی که افراد به خرید این دوربین ها روی می‌آورند قیمت مناسب آن باشد. در مقایسه با دوربین های فلزی این دوربین ها احتیاج به رنگ شدن ندارند و کار تولید آنها ساده تر انجام می شود. مقاومت دوربین های قاب پلاستیکی در برابر آسیب های مختلف مناسب است. اما از این دوربین ها بیشتر در محیط های سرپوشیده مانند داخل منازل، راهروها، هتل ها، پارکینگ ها و غیره استفاده می شود. این دوربین ها معمولا در مکان هایی قرار می گیرند که از بارش برف و باران در امان باشند.

تاثیر جنس قاب در کیفیت دوربین

تاثیر جنس قاب در کیفیت دوربین

دوربین های قاب پلاستیکی و قاب فلزی هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و نمی توان یکی از آنها را بر دیگری برتر دانست. هر کاربر با توجه به بودجه مالی خود و محلی که می خواهد از دوربین استفاده کند باید یکی از این دو نوع را انتخاب نماید. دوربینهای قاب فلزی مقاومت بالاتری نسبت به دوربین های پلاستیکی داشته و طول عمر بالاتری دارند. پس بهتر است در محیط های بیرونی از این دوربین ها استفاده شود.

گارانتی دوربین های مداربسته سیماران

دوربین های مداربسته سیماران دارای گارانتی دو یا سه ساله هستند و گارانتی این شرکت یکی از بهترین ضمانت‌های موجود در بازار می باشد. شرکت سیماران دوربین هایی را با رزولوشن های مختلف تولید نموده است که از آنها می توان در مکان های مختلف استفاده نمود. بعضی از این دوربین ها کیفیت تصویر بسیار بالایی داشته و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه اند. دوربین های بولت و دام در بسیاری از شرکت های دیگر تولید نمی شوند اما شرکت سیماران این دوربین ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می نماید.

 در هنگام خرید دوربین های مداربسته به جز دوربین به تجهیزات دیگری نیز نیاز است که شرکت سیماران همه تجهیزات را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین مانیتور ها و کابل های انتقال تصویر توسط این شرکت تولید می شوند و شما می توانید به راحتی آن ها را خریداری نمایید و از کیفیت آن ها اطمینان داشته باشید. 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)