قابلیت‌های پنکه سقفی سیماران

قابلیت‌های پنکه سقفی سیماران

پنکه سقفی سیماران موضوعی است که در ادامه مطالب به آن می‌پردازیم. اگر در مناطق بسیار گرم کشور زندگی می‌کنید مطمعنا به اهمیت وجود پنکه پی برده‌اید.

قابلیت‌های پنکه سقفی سیماران

پنکه سقفی سیماران موضوعی است که در ادامه مطالب به آن می‌پردازیم. اگر در مناطق بسیار گرم کشور زندگی می‌کنید مطمعنا به اهمیت وجود پنکه پی برده‌اید. زمانی که هوا بسیار گرم باشد تمام فعالیت‌های روزمره فرد مشکل‌ساز شده و از جو و شرایط تأثیر منفی می‌گیرد. پنکه‌های سقفی با طراحی فوق‌العاده و بی‌نظیر خود باعث می‌شوند تا هوای ملایم و خنک در فضا حاکم شده و نیروی تحلیل رفته فرد بازیابی شود. بسیاری از سیستم‌های خنک‌کننده مدرن و جدید دارای هزینه‌های بسیار زیادی هستند. با این حساب، استفاده از پنکه‌های سقفی با تکنولوژی بالا می‌تواند بهترین جایگزین برای این سیستم‌ها باشد. استفاده از این پنکه‌ها در ویلاهای بسیار بزرگ و مجلل کارایی زیادی دارد.

صاحبان باغ ویلاها نیز با بهره‌گیری از انواع پنکه‌های سقفی می‌توانند لذت یک هوای جذاب و دلپذیر را به خود و میهمانان هدیه دهند. تفاوت مثبتی که بین پنکه‌ سقفی سیماران و سیستم‌های گران‌قیمت خنک‌کننده وجود دارد این است که این پنکه‌ها هیچ منبع انرژی برای ایجاد سرما و یا گرما نیستند. بلکه این پنکه‌ها هوای موجود در محیط را تشدید می‌کنند. به بیان ساده‌تر، اگر در فصل زمستان نیز از پنکه‌های سقفی استفاده کنید مطمئن باشید که هوای گرم حاصل از بخاری و یا شومینه را تشدید می‌کند. در حقیقت، پنکه‌ها با قیمت مناسب کیفیت و عملکرد بالایی از خود نشان می‌دهند و علاوه بر ایجاد فضای خنک و مطبوع در تابستان باعث ایجاد هوای گرم و لذت‌بخش در زمستان هم خواهند شد.

خرید پنکه سقفی سیماران

برای خرید پنکه سقفی سیماران می‌توانید با مشاوران موجود در مجموعه ارتباط گرفته و نوع دلخواه از پنکه را انتخاب کنید. البته قبل از آن بهتر است به نکاتی در خصوص خرید پنکه سقفی توجه کنید. در صورت اهمیت به این نکات شما یک خرید معقول و منطقی انجام خواهید داد.

اولین و مهم‌ترین نکته در زمان خرید پنکه‌ سقفی سیماران توجه به هماهنگی آن با دکوراسیون و سبک موجود در منزل است. اگر پنکه‌ای که انتخاب می‌کنید از لحاظ رنگ و طرح با دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ باشد، در لوکس دیده‌شدن منزل تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. توجه به مقیاس و متراژ مکانی که قرار است پنکه سقفی در آن نصب شود نیز مهم است. به‌عنوان‌مثال، اگر قصد نصب پنکه در مکانی مانند سرویس‌های بهداشتی را دارید بهتر است پنکه‌های سقفی پره کوچک را خریداری نمایید. علاوه بر این، اگر سقف مورد نظر شما کوتاه است، سعی شود در نصب پنکه سقفی به عدم آویز پنکه توجه شود. به بیان ساده‌تر، پنکه‌های سقفی برای مکان‌های کم ارتفاع باید به سقف بچسبند و هیچ آویزی نداشته باشند. برای اینکه میزان استاندارد متراژ مورد استفاده از پنکه را بدانید بهتر است از آن در متراژهای حداقل 45 و حداکثر 127 سانتی‌متری بهره‌مند شوید.

پنکه سقفی سیماران

مزیت‌های استفاده از پنکه سیماران

البته ذکر تمام این توضیحات بدین معنی نیست که نمی‌توان از پنکه در فضای باز مانند بالکن استفاده کرد بلکه پنکه‌ سقفی سیماران مخصوص فضای باز دارای پوشش‌های ضد رطوبت هستند. این مزیت باعث خواهد شد رطوبت هیچ راه نفوذی به داخل پره‌ها و سیستم پنکه سقفی نداشته باشد و عملکرد آن دچار مختل نشود. علاوه بر این، با استفاده از پنکه سقفی بزرگ که موتور پرقدرتی نیز دارید می‌توانید هوای مطلوبی در بالکن داشته باشید. از دیگر مزیت‌های پنکه سقفی سیماران صرفه‌جویی در انواع هزینه‌های برق است که به نظر می‌رسد یک مزیت بسیار قابل توجه است.

علاوه بر این اگر از پنکه سقفی سیماران در بالکن خود استفاده می‌کنید بهتر است این نوید را به شما بدهیم که بسیاری از این پنکه‌ها دارای چراغ‌های مخصوصی بر روی خود هستند. با استفاده از این چراغ‌ها علاوه بر خنک‌کنندگی محیط، روشنایی محیط نیز، تأمین خواهد شد.

وجود ریموت و کنترل در پنکه سقفی سیماران باعث شده تا کاربری آن آسان و راحت باشد. دسترسی به پنکه در هر کجای خانه که باشید با استفاده از ریموت به راحتی فراهم خواهد شد. طراحی پنکه سقفی سیماران بسیار سفت و محکم است. در متریال پنکه‌های سقفی از درصد بالایی مس استفاده شده است و موتور آن‌ها نیز، بسیار سنگین و کاربردی می‌باشد. البته بهتر است بدانید که پشتیبانی قوی و قدرتمندی در حمایت از محصولات سیماران وجود دارد که در صورت بروز هر گونه مشکلی می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به رفع نواقص بپردازید. تیغه‌ها و پره‌های پنکه سقفی از متریال نرم در بخش نهایی میله‌های فلزی ساخته شده است. این جنس نرم پره‌ها اجازه می‌دهد تا در صورت لزوم بتوان به‌آسانی آن‌ها را نظافت کرد.

پنکه سقفی سیماران

عملکرد جذاب و فوق‌العاده پنکه سقفی سیماران

همان‌طور که در بالا نیز، اشاره شد، پنکه سقفی سیماران دارای دو عملکرد متفاوت در تابستان و زمستان است. به‌عنوان مثال، در تابستان اگر پره‌ها را در جهت عقربه‌های ساعت تنظیم نمایید، باعث ایجاد هوای خنک و مطبوع خواهد شد. دلیل این امر هدایت هوا به پایین و ایجاد خنکی در هوا است. در فصل زمستان نیز، پره‌ها را در جهت خلاف عقربه‌های ساعت بچرخانید و ترموستات آن را در پایین‌ترین مقدار خود قرار دهید. در این صورت پنکه تمام هوای گرم موجود در اطراف سقف را به پایین هدایت می‌کند و توزیع گرما در سراسر خانه به طور مساوی انجام خواهد شد. البته بیشترین استفاده از قابلیت پنکه‌های سقفی در خلاف جهت عقربه‌های ساعت در زمستان مخصوص سوله‌ها و سالن‌های بزرگ است.  به این شرایط پنکه‌های سقفی قابلیت چرخش در فصل تابستان و زمستان گفته می‌شود.  

مشخصات ظاهری پنکه سیماران

توان قدرتی پنکه سقفی سیماران در حدود 90 وات است که یک قدرت مطلوب به شمار می‌آید. این پنکه‌ها دارای قطر موتور 226 میلی‌متری هستند. سرعت باد در پنکه‌های سقفی سیماران حدود 310 دور در دقیقه است که در یک مکان گرم باعث خنک شدگی بسیار زیاد هوا خواهد شد.

در نهایت می‌توان گفت، پنکه سقفی سیماران 5 سرعته بوده و طول میله آن در حدود 35 سانتی‌متر است که با چرخش دو جهته خود بهترین و مطلوب‌ترین کارایی را به معرض نمایش می‌گذارد.

بسیاری از پنکه‌ها بسیار بی‌صدا هستند و برخی دیگر صدای جذاب و آرامش بخشی دارند. مخصوصاً زمانی که در گوشه خانه مشغول استراحت باشید و هیچ صدای دیگری به جز حرکت پره‌های پنکه وجود نداشته باشد. در این شرایط، انرژی و هوای مطبوع و خالص محیط افزایش پیدا کرده و شما را برای شروع یک فعالیت دیگر آماده می‌کند. به این سروصدای مطلوب پنکه سقفی، نویز سفید گفته می‌شود.

بهتر است قبل از خرید هر کالا و محصولی به نظرات استفاده ‌کنندگان از آن کالا توجه ویژه‌ای داشته باشید. زیرا آن‌ها تجربه کار کردن با آن محصول را به دست آورده‌اند. در خصوص پنکه سقفی سیماران نیز، به این نکته اشاره کرد که نظرات مثبت بسیار زیادی در انواع سایت‌های مختلف که فروش پنکه‌های سقفی سیماران را انجام می‌دهند، وجود دارد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)