گوشت کوب برقی سیماران و خصوصیات آن

گوشت کوب برقی سیماران و خصوصیات آن

گوشت کوب برقی سیماران و خصوصیات آن
گوشت کوب برقی سیماران یکی از بهترین انواع گوشت کوب‌های برقی موجود در بازار داخلی است. گوشت کوب‌های سیماران یک محصول چند منظوره هستند و کاربردهای زیادی دارند.

طراحی این گوشت کوب‌ها به صورت ارگونومیک بوده و جنس بدنه‌ی آن‌ها از پلاستیک مرغوب می‌باشد. تیغه‌های گوشت کوب برقی سیماران از جنس استیل هستند و در نتیجه در برابر زنگ زدگی مقاوم می‌باشند. گوشت کوب‌های سیماران در دو رنگ مشکی و سفید در بازار عرضه شده‌اند. لازم به ذکر است که توان گوشت کوب‌های سیماران 700 وات بوده و قدرت خرد کنندگی بالایی دارند.

گنجایش گوشت کوب برقی سیماران چیزی در حدود 700 میلی لیتر است. همچنین تمامی اجزای این گوشت کوب‌ها قابلیت جدا شوندگی داشته و می‌توان آن‌ها را تمیز کرد. لازم به ذکر است که سرعت این گوشت کوب‌ها قابل تنظیم می‌باشد. همچنین این گوشت کوب‌ها دارای حالت توربو یا چرخشی سریع هستند و با آن‌ها می‌توان مواد را با سرعت بالایی مخلوط کرد. در کنار این موارد، گوشت کوب برقی سیماران دارای گارانتی یک ساله می باشد. در ادامه اطلاعات کامل‌تری درباره این گوشت کوب‌ های برقی ارائه خواهیم کرد.

گوشت کوب برقی سیماران.

گوشت کوب برقی سیماران.

 

اطلاعاتی درباره شیوه عملکرد گوشت کوب‌های برقی سیماران

پیشرفت تکنولوژی سبب شده تا وسایل برقی متعددی تولید شده و در اختیار ما قرار بگیرند که یکی از آن‌ها گوشت کوب‌های برقی هستند. گوشت کوب برقی سیماران وسیله‌ای با بدنه‌ی استوانه‌ای شکل است که در قسمت پایینی خود تیغه‌های بسیار تیز و برنده‌ای دارد و می‌تواند مواد مختلف را له و مخلوط کند.

گوشت کوب سیماران می‌تواند انواع مختلف میوه، غذا، یخ و ... را با یکدیگر مخلوط یا میکس کند. همچنین برای پوره کردن غذاهای مختلف مثل سوپ و حلیم نیز می‌توان از این دستگاه استفاده کرد. قسمت کوبه‌ی این دستگاه به سادگی جدا می‌شود و می‌توان با جدا کردن این قسمت، مواد غذایی را به ظروف دیگر منتقل کرد.

شیوه عملکرد گوشت کوب برقی سیماران.

شیوه عملکرد گوشت کوب برقی سیماران.

 

اطلاعاتی درباره اجزای گوشت کوب برقی سیماران

همانطور که ذکر شد، گوشت کوب برقی سیماران یکی از دستگاه‌های آشپزخانه است که قابلیت انجام چند کار را دارد. مهمترین اجزای این دستگاه، موتور اصلی 700 واتی، میله گوشت کوب برقی، پارچ گوشت کوب و ظرف خرد کن هستند. به علاوه سری همزن یکی دیگر از اجزای این گوشت کوب‌ها است که با استفاده از آن می‌توان تخم مرغ و سایر مواد غذایی را به صورت یکدست میکس کرد.

 

مهمترین ویژگی‌های یک گوشت کوب برقی باکیفیت

در هنگام خرید گوشت کوب‌های برقی یکسری نکات کلیدی وجود دارد که باید مد نظر قرار داده شوند. یک گوشت کوب برقی باکیفیت دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • جدا شدن اجزای گوشت کوب: بدون شک یکی از مهمترین خصوصیات یک دستگاه گوشت کوب برقی باکیفیت، قابلیت جدا شدن اجزای آن است. اولا جدا شدن اجزای گوشت کوب باعث می‌شود بتوان به سادگی آن را تمیز کرد. در ثانی این مزیت کار تعمیرات گوشت کوب برقی را ساده‌تر می‌کند.
  • جنس بدنه گوشت کوب برقی: امروزه بدنه گوشت کوب برقی از پلاستیک ساخته می‌شود. با این وجود، هر چقدر کیفیت پلاستیک به کار رفته شده در این دستگاه‌ها بهتر باشد، گوشت کوب برقی از طول عمری بالاتری برخوردار خواهد بود. پلاستیک ABS یکی از بهترین موادی است که در بدنه‌ی گوشت کوب برقی به کار گرفته می‌شود.
  • جنس میله دستگاه گوشت کوب برقی: جنس میله دستگاه گوشت کوب برقی یکی از مهمترین پارامترها در انتخاب این دستگاه‌ها به شمار می‌رود. جنس میله گوشت کوب برقی باید از فلز ساخته شود تا بتواند مواد را با قدرت بالایی له کند. علاوه بر این، میله گوشت کوب برقی باید مقاومت به خوردگی بالایی داشته باشد، زیرا با آب تماس زیادی دارد. در نتیجه میله گوشت کوب برقی از جنس استیل ضد زنگ تولید می‌شود.
  • وزن گوشت کوب برقی: بدون شک هر چقدر وزن یک دستگاه کمتر باشد، جابجایی و نگهداری آن ساده‌تر خواهد بود. در خصوص گوشت کوب‌های برقی هم وزن و سایز کوچکتر گوشت کوب یکی از مهمترین مزایای آن به شمار می‌آید.
  • کابلی یا شارژی بودن گوشت کوب برقی: شارژی یا غیرشارژی بودن دستگاه گوشت کوب هم یکی دیگر از پارامترهای مهم در هنگام خرید این تجهیزات آشپزخانه به حساب می‌آید. در صورتی که گوشت کوب برقی دارای کابل باشد، همیشه به برق وابسته است و باید در نزدیکی پریز از این دستگاه استفاده کنید. همچنین طول کابل گوشت کوب‌های برقی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اما در صورتی که گوشت کوب برقی از نوع شارژی باشد، نیازی به کابل ندارد و با یکبار شارژ کردن می‌توان چندین ساعت از آن استفاده کرد.
  • کیفیت موتور گوشت کوب برقی و توان مصرفی موتور: به صورت کلی، توان مصرفی موتور یکی از مهمترین پارامترها در عملکرد درست موتور و کاهش میزان مصرف برق است. توان مصرفی استاندارد برای گوشت کوب‌های برقی چیزی بین 200 تا 1000 وات است. عموما گوشت کوب‌های برقی با توان مصرفی 600 تا 800 وات گزینه‌ای مناسب برای مصارف روزمره به حساب می‌آیند.

 

قیمت انواع گوشت کوب برقی سیماران در بازار داخلی

نوساناتی که این روزها در بازار داخلی وجود دارد سبب شده تا قیمت محصولات مختلف از جمله قیمت گوشت کوب سیماران مدام در حال تغییر و تحول باشد. علاوه بر این در هنگام تعیین قیمت گوشت کوب برقی سیماران پارامترهایی مانند مدل گوشت برقی، توان مصرفی گوشت کوب، رنگ گوشت کوب، اجزای گوشت کوب و کیفیت آن‌ها در کنار کابلی یا شارژی بودن گوشت کوب نقش مهمی را بازی می‌کنند.

لذا بدون در نظر گرفتن این عوامل نمی‌توان اطلاعات دقیقی درباره قیمت گوشت کوب برقی سیماران ارائه کرد. از طریق تماس با شماره تلفن‌های موجود در این سایت می‌توانید با مشاورین فروش ما ارتباط گرفته و اطلاعات دقیقی درباره قیمت روز دستگاه گوشت کوب سیماران به دست بیاورید.

قیمت گوشت کوب برقی سیماران.

قیمت گوشت کوب برقی سیماران.

 

خرید مستقیم گوشت کوب برقی سیماران با قیمت مناسب

خرید گوشت کوب برقی سیماران از طریق مراکز فیزیکی و اینترنتی عرضه کننده این محصولات امکان پذیر است. در این بین اما خرید اینترنتی این گوشت کوب‌ها دارای مزایای متعددی است که مهمترین آن‌ها قیمت مناسب‌تر گوشت کوب برقی به دلیل عرضه مستقیم، سادگی فرایند خرید گوشت کوب و تضمین کیفیت گوشت کوب می‌باشند.

این سایت یکی از مراکز معتبر فعال در زمینه عرضه انواع مختلف لوازم خانگی برقی از جمله گوشت کوب برقی است و از طریق این مرکز می‌توانید برای خرید گوشت کوب برقی سیماران با قیمت مناسب اقدام نمایید.

خرید گوشت کوب سیماران.

خرید گوشت کوب سیماران.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)