صفر تا صد آیفون صوتی و تصویری سیماران

صفر تا صد آیفون صوتی و تصویری سیماران

در این مقاله به ویژگی‌های آیفون صوتی و تصویری سیماران می‌پردازیم. همچنین اجزای یک آیفون صوتی و تصویری را با هم می‌شناسیم.

صفر تا صد آیفون صوتی و تصویری سیماران

صفر تا صد آیفون صوتی و تصویری سیماران

در گذشته که تکنولوژی پیشرفته نبود، شما برای فهمیدن این که چه کسی پشت در خانه‌‎ی شماست باید خودتان در را باز می‌کردید. پس از مدتی آیفون‌ها و دربازکن‌های صوتی به جامعه معرفی شدند. این دستگاه‌ها امکان باز کردن درب خانه‌ها از داخل خانه و تنها با فشردن یک دکمه را فراهم می‌کرد. با ادامه‌ی پیشرفت تکنولوژی آیفون‌های صوتی و تصویری به بازار ارائه شدند. شما با استفاده از آیفون صوتی و تصویری سیماران می‌توانید به راحتی چهره‌ی افراد پشت در منزل خود را ببینید.

 

دربازکن تصویری چیست؟

دربازکن صوتی و تصویری سیماران مجموعه‌ای شامل یک مانیتور، یک گوشی و یک دستگاه مشترک شامل کلید‌های زنگ می‌باشد. آیفون یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین برند‌های تولید دستگاه دربازکن بوده است. به همین دلیل نام این برند نیز به کلیه محصولات دربازکن در کشور ما اطلاق می‌شود. مانند بستنی کیم، آدامس، شلوار لی و... . البته این برند دیگر محبوبیت گذشته را ندارد و قیمت‌های بسیار بالایی دارد. امروزه این برند ژاپنی به علت افزایش قیمت‌ها مشتریان و متقاضیان بسیار کمتری در کشور ما دارد. از محبوب ترین برندهای دربازکن در کشور ما می‌توان به آیفون صوتی و تصویری سیماران اشاره کرد.

اجزای آیفون تصویری کدامند؟

در ادامه با مهم‌ترین و حساس‌ترین اجزای آیفون صوتی و تصویری سیماران آشنا خواهیم شد. این اجزا عبارتند از:

  • گوشی: گوشی‌ها همان وسیله‌ای هستند که شما با استفاده از آن می‌توانید صدای فرد پشت در را بشنوید. همچنین با استفاده از همین گوشی می‌توانید با مخاطبتان ارتباط بگیرید و با او صحبت کنید. این قسمت از آیفون صوتی و تصویری سیماران از با کیفیت ترین انواع گوشی موجود در بازار می‌باشد و تا سالیان طولانی بدون مشکل برای شما کار خواهد کرد.
  • لنز دوربین: برای این‌ که تصویر را دریافت کنید باید تصویر توسط یک لنز دریافت شود و سپس به مانیتور شما ارسال شود. انواع مختلفی از لنز‌ها در بازار وجود دارند و شما می‌توانید با توجه به نیازها و بودجه‌ی خود لنز مورد نظر خود را انتخاب کنید. لنزهای دوربین معمولا به دو دسته‌ی سیاه سفید و رنگی تقسیم می‌شوند.
  • مانیتور: با توجه به نوع لنزی که انتخاب می‌کنید مانیتور مورد نظر شما هم انتخاب خواهد شد. باید دقت داشته باشید که نوع لنز و مانیتور سیماران با هم همخوانی داشته باشند تا بتوانبد تصویر را به خوبی دریافت کنید
  • پنل شماره‌گیری: در گذشته آیفونها و دربازکن‌ها تنها یک پنل ساده داشتند که در آن هر واحد یک دکمه داشت. امروزه برج‌های بسیار بلند در سراسر جهان هستند و پیدا کردن صدها کلید نه تنها زمان‌بر است بلکه فضای زیادی نیز طلب می‌کند. با پیشرفت تکنولوژی امروزه در آیفون صوتی و تصویری سیماران صفحه کلید‌های کد دار وجود دارند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانیدکد دلخواه خود را داشته باشید. پنل سیماران راه ارتباطی فرد پشت در با شما می‌باشد.
  • محافظ لنز: لنز از حساس‌ترین اجزای یک آیفون صوتی و تصویری سیماران می‌باشد. به همین علت در آیفون‌ها برای محافظت ازآنها به یک شیشه‌ی محافظ نیاز دارید تا لنز شما آسیب نبیند. شایع‌ترین آسیب لنزها، به علت تابش خورشیدی است.
  • LED مادون قرمز: این قطعه‌ی بسیار کوچک نقشی بسیار مهم را در آیفون‌های تصویری برعهده دارد. در واقع این قطعه برای تصویر برداری در شب به کار می‌آید تا شما تصویری با حداکثر وضوح در شب همانند روز داشته باشید.

آیفون صوتی و تصویری سیماران

تفاوت آیفون صوتی با آیفون صوتی و تصویری سیماران چیست؟

اگر بخواهیم خیلی سطحی به این موضوع اشاره کنیم باید بگوییم در آیفون‌های صوتی تنها امواج صوتی به شما می‌رسند. اما در آیفون صوتی و تصویری سیماران هم صدا و هم تصویر برای شما قابل پخش است. در ادامه به تفاوت‌های دیگر این دو محصول می‌پردازیم.

  • منبع برق: منبع برق دستگاه‌های صوتی، دستگاه ترانس است. این منبع در آیفون های تصویری برد تغذیه می‌باشد. این وسیله، یک برد الکترونیکی کوچک بوده که معمولا درون محفظه‌ی مانیتور تعبیه می‌گردد. یکی از شایع‌ترین اختلالات آیفون‌های صوتی و تصویری، ایراد‌های مربوط به این قطعه است که سبب می‌شود در دریافت تصاویر با مشکل روبرو شوید.
  • زنگ هشدار: شما در آیفون صوتی و تصویری سیماران به راحتی می‌توانید زنگ هشدار خود را تغییر دهید. این درحالی است که زنگ هشدار در آیفون‌های صوتی معمولا قابل تغییر نیست.
  • سیم‌کشی: در آیفون‌های صوتی هر سیم یک کاربرد خاص دارد. اما در آیفون‌های تصویری هر سیم می‌تواند در عملکردهای مختلف نقش داشته باشد. این یعنی ایرادات مربوط به سیم کشی می‌تواند چندین عملکرد آیفون صوتی و تصویری را کاملا مختل کند. اما این ایرادات در آیفون‌های صوتی معمولا کمتر دیده می‌شود.
  • ولتاژ: آیفون صوتی و تصویری سیماران برای عملکرد صحیح نیاز به ولتاژ استاندارد شهری دارد. این مقدار ولتاژ در ایران 220 ولت می‌باشد. در آیفون‌های صوتی هیچ نیازی به این مقدار ولتاژ نیست.

آیفون سیماران

ویژگی‌های جانبی آیفون‌های صوتی و تصویری سیماران

در گذشته تنها مزیتی که آیفون‌های تصویری بر صوتی داشتند این بود که تصاویر را نیز نشان می‌دادند. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی نیازهای جدیدی پیدا شد. به همین علت امروزه قابلیت‌های متفاوتی نیز برای آیفون‌ها در نظر گرفته شده است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

  • تصویر رنگی: در گشته‌های نه چندان دور داشتن تصویر رنگی در آیفون حیرت آور بود اما امروزه بیشتر دربازکن‌های تصویری مجهز به دوربین و مانیتور برای ایجاد تصویر رنگی هستند.
  • باز کردن در از راه دور: امروزه برخی شرکت‌های تولید دربازکن قابلیتی به دستگاه‌های خود اضافه کرده‌اند تا فرد بتواند با استفاده از گوشی تلفن همراه خود در خانه‌ی خود را از هر جای دنیا باز کند یا ببندد.
  • ضبط تصاویر: امروزه آیفون صوتی و تصویری سیماران قابلیت ضبط تصاویر و حتی صدا را برای شما فراهم کرده است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا صدا و تصویر هر کسی که دکمه‌ی زنگ را فشار می‌دهد ضبط کنید و در صورت نیاز ذخیره کنید.
  • دایورت کردن: با استفاده از این قابلیت شما این امکان را دارید تا کاری کنید وقتی کسی زنگ شما را میزند، همسایه‌تان پاسخ دهد. این قابلیت به خصوص در مسافرت‌ها بسیار تعیین کننده است.

شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های سیماران آیفون صوتی و تصویری سیماران و لوازم جانبی آیفون تصویری را به همراه ضمانت نامه دریافت کنید.  همچنین شما می‌توانید برای تعمیرات آیفون‌های خود به نمایندگی‌های سیماران در سراسر کشور مراجعه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)