کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران؛ فناوری نوین کنترل از راه دور

کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران؛ فناوری نوین کنترل از راه دور

کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران؛ فناوری نوین کنترل از راه دور
کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران فناوری نوین کنترل از راه دور، برای درب ورودی و کنترل ورود و خروج است.

شاید هرگز فکرش را نمی کردیم یک کلید مکانیکی و زنگ خور ساده، جای خود را به فناوری هوشمند کنترل از راه دور بدهد.

ابتدا آیفون های صوتی (اف اف) به بازار آمدند. سپس جای خود را به آیفون های تصویری دادند. قابلیت ضبط تصاویر و... از ویژگی های نسل اولیه آیفون های تصویری بودند، اما شرکت های تولیدکننده پا را فراتر گذاشتند. تمام شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی در رقابت برای ساخت خانه ای هوشمند و قابل کنترل از راه دور تلاش می کنند. از این رو هوش مصنوعی و اینترنت را با تمام لوازم خانگی ترکیب کرده ‌اند. آیفون تصویری نیز از این تحول فناورانه عقب نمانده است.

کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران جزو محصولات جدید این شرکت است. فناوری ساخت آن همتراز، همگام و قابل رقابت با برند های مطرح دنیا است.

 

وای فای (wifi) چیست؟

پیش از توضیح درباره نحوه کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران با wifi آشنا می شویم. کلمه wifi مخفف عبارت Wireless Fidelity می باشد که به معنی «اتحادیه بی سیم» ترجمه می شود. تکنولوژی wifi در واقع به عنوان یک رابط بی سیم به اینترنت شناخت می شود. به عبارت دیگر قابلیت اتصال دستگاه های دیگر به اینترنت را فراهم می‌ کند. هر ابزاری که هوشمند باشد و قابلیت اتصال به اینترنت داشته باشد را شامل می شود. تکنولوژی wifi در تلفن ‌های هوشمند، تبلت و.. وجود دارند که می توانند به عنوان یک نقطه دسترسی عمل کنند.

شما می توانید عکس، فیلم یا هر چیزی را از اینترنت دانلود کنید. همچنین میتوانید وسیله مورد نظر را از راه دور کنترل و تنظیم کنید، بدون اینکه اتصال به اینترنت با سیم یا کابل وجود داشته باشد. جایگزین کابل و... امواج رادیویی هستند. محدوده اتصال با امواج رادیویی تا 100 متر می باشد، اما اشیا، ساختمان و موانع دیگر می توانند قدرت انتقال امواج را کم کنند. فرکانس آن متنوع است و تا 6 گیگا هرتز در بازار موجود می باشد. دانستیم که علاوه بر موبایل، لپ‌تاپ و تبلت هر دستگاه هوشمند دیگر نیز قابلیت اتصال به wifi را دارند. آیفون تصویری، ساعت هوشمند، یخچال هوشمند و... را می توان نام برد.

 

آیفون تصویری

کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران

 

فناوری کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران 

هوشمندسازی و کنترل ورود و خروج با کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران امکان پذیر است. گفتیم که قابلیت اتصال به wifi و بالطبع تحت شبکه (اینترنت) در لوازم خانگی دیجیتال و هوشمند امکان پذیر است. اگر قصد خرید آیفون تصویری هوشمند دارید باید با قابلیت ‌های آن نیز آشنا شوید. در زمان خرید باید به نحوه کاربرد wifi در آیفون تصویری آشنا شده و آن را راه اندازی نمایید.

بعد از خرید این محصول، اپلیکیشن (برنامه نرم افزاری) ویژه ای از طرف شرکت بر روی گوشی یا تبلت هوشمند شما نصب می شود. این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل ios و android قابل نصب می باشد. مرحله بعد تهیه wifi در محیط منزل است که به واسطه آن بتوان مانیتور را با اینترنت و از راه دور کنترل کرد. سپس مانیتور آیفون تصویری را به wifi منزل متصل می کنید. با استفاده از اپلیکیشنی که بر روی گوشی شما نصب است می توانید آیفون تصویری را کنترل کنید. هر بار که زنگ آیفون تصویری زده شود پیغامی به گوشی شما ارسال خواهد شد. شما می‌توانید با ورود به اپلیکیشن، صوت و تصویر شخص (پشت درب) را مشاهده نمایید. حتی بدون اینکه زنگ پنل خارجی زده شود مانیتور را روشن کرده و رفت و آمدها را در محیط اطراف کنترل کنید. نکته مهم این است که باید در ساختمان، واحد مسکونی و... آیفون تصویری به wifi متصل باشد. حتی زمانی که هیچکس در منزل حضور نداشته باشد.

 

مزیت های کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران 

از مزیت‌های کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران (آیفون های هوشمند) به شما این امکان را می ‌دهد که از راه دور و در هر نقطه ای ورود و خروج را کنترل نمایید. هر فردی که پشت درب حضور دارد را می بینید. شما می توانید به وسیله این اپلیکیشن درب ورودی را باز کنید. زمانی که شستی پنل فشرده شود پیام بر روی گوشی ارسال می شود. بنابراین می توانید با فردی که پشت درب بسته است مکالمه صوتی داشته باشید و تصویر فرد را مشاهده کنید.

بر روی پنل خارجی چراغ های روشنایی قرار دارند که در شب و تاریکی روشن می شوند. در نتیجه مشاهده افراد در شب را برای شما امکان پذیر می کند. حتی بدون اینکه شما مکالمه را شروع کنید می توانید تصویر او را زودتر ببینید بدون اینکه فرد اطلاع یابد. دارای تقویم شمسی و میلادی بوده و اطلاعات زمانی تمام مراجعات را ضبط می کند. دارای کارت حافظه (SD) می باشد و می توانید تصاویر را ذخیره نمایید. سپس می توانید آن ها را به کامپیوتر خود منتقل کنید و یک حافظه جانبی تهیه نمایید. به علاوه قابلیت فیلمبرداری و عکسبرداری از راه دور بر روی مانیتور وجود دارد. این مدل آیفون 100 مراجعه‌کننده آخر را می تواند پشتیبانی کند.

 

آیفون تصویری

کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران

 

 

موارد استفاده و کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران

لازم به ذکر است که کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران بسیاری از محدودیت ها را رفع کرده است. در نتیجه برای نصب آن نیز هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. استفاده از آیفون تصویری هوشمند سیماران برای منازل، واحدهای آپارتمانی، مطب و کلینیک، ادارات، شرکت‎ها، انبارها، مراکز آموزشی و بهداشتی و... مناسب است. برخی مکان ها بیش از یک مالک، نگهبان یا... دارند، همانند برخی مکان های عمومی که ذکر شد. می توانید اپلیکیشن را بر روی چهار گوشی هوشمند نصب کنید. برای هر گوشی پسورد جداگانه ذخیره شده و به مانیتور آن متصل می شوند. در نتیجه هر فرد، در هر جایی به راحتی می تواند درب ورود را کنترل کند.

 

شرکت صنایع الکترونیک سیماران 

شرکت صنایع الکترونیک سیماران یکی از برترین شرکت ها در زمینه تولید انواع لوازم الکترونیکی است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1350 آغاز کرد. از آن زمان همراه با ابداع تکنولوژی های نوین، کیفیت محصولات خود را ارتقا دادند. این شرکت بهترین و باکیفیت ترین آیفون های تصویری را با فناوری های روز دنیا تولید می کند. البته در زمینه های مختلفی مانند تولید انواع لوازم خانگی، دوربین های مداربسته و... نیز فعالیت می کند. سیماران تلاش می کند بهترین محصولات را برای مشتریان گرامی طراحی و تولید کند. به دلیل اینکه رضایت شما یکی از مهمترین اهداف ماست.

 

آیفون تصویری

کاربرد wifi در آیفون تصویری سیماران

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)