کاربردهای همزن سیماران چیست؟

کاربردهای همزن سیماران چیست؟

کاربرد همزن سیماران در منزل
همزن سیماران توسط شرکت سیماران طراحی و تولید شده است. این همزن برای کاربردهای خانگی مناسب می باشد. همزن کاسه ای سیماران دارای بدنه ای از جنس پلاستیک بوده و میتواند بر روی ۵ سرعت تنظیم شود.

همزن سیماران با استفاده از یک درپوش استیل از بیرون ریختن مواد موقع کار جلوگیری می کند.

این همزن طوری طراحی شده است که هم می تواند در حالت دستی و هم با اتصال به پایه مورد استفاده شما قرار گیرد. مکانیسم عملکرد این همزن بدین صورت می باشد که در هنگام کار کاسه می چرخد و مواد به طور کامل و یکدست با هم مخلوط می شوند. از این همزن می توان با استفاده از سری های فلزی و خمیر زن ها برای تهیه انواع مواد غذایی و خمیر های مختلف استفاده نمود. جداسازی سری ها از بدنه به راحتی با استفاده از از دکمه eject انجام می شود این دکمه بر روی پایه همزن طراحی شده است که استفاده از آن بسیار آسان است.جنس پره های همزن سیماران از کروم ضد زنگ بوده و کاسه آن پلاستیکی می باشد.

همزن کاسه دار سیماران

همزن کاسه دار سیماران

 طراحی خاص همزن سیماران

همزن سیماران توان ۳۰۰ واتی داشته و از این جهت وسیله ای خاص و منحصر به فرد محسوب می شود. طراحی زیبای همزن سیماران باعث شده است که افراد زیادی به خرید این محصول ترغیب شوند. ۵ سرعته بودن همزن سیماران موجب می شود که هر فرد بتواند با توجه به نوع مواد غذایی خود سرعت متناسب با آن را انتخاب نماید. دسته این همزن به گونه ای طراحی شده است که به شما احساس خستگی نمی دهد و می توانید برای عمل آوردن مواد غذایی خود از آن برای طولانی مدت استفاده کنید. تمام قطعات همزن سیماران بر روی یک پایه نگهدارنده نصب شده‌اند. سری های همزن با استفاده از قفل ایمنی به صورت کاملاً ایمن به بدنه همزن اتصال یافته است. این سری ها به راحتی جدا میشوند و میتوان آنها را شستشو داد.

همزن دستی سیماران

همزن دستی سیماران

خدمات پس از فروش همزن کاسه ای سیماران

ظرفیت همزن سیماران چهار و نیم لیتر بوده و دارای ۱۲ ماه گارانتی می باشد. با وجود اینکه بدنه این همزن از پلاستیک ساخته شده است بسیار سبک می‌باشد و استحکام بالایی دارد. یکی دیگر از ویژگیهای همزن سیماران داشتن کلید عملکرد توربو است. شرکت صنایع الکترونیک سیماران انواع لوازم خانگی از جمله همزن برقی و جاروبرقی سطلی را تولید می نماید. کیفیت بالای محصولات و رعایت نکات پر اهمیت در تولید محصول سبب شده است که مصرف کنندگان از خرید این همزن برقی رضایت بالایی داشته باشند. شرکت سیماران امکان خرید آنلاین محصولات خود را برای آسایش مصرف کننده ها فراهم نموده است. در تولید لوازم خانگی سیماران از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. بهتر است خرید محصولات سیماران را از نمایندگی های معتبر انجام دهید تا علاوه بر کارایی بالا و تضمین کیفیت بتوانید از گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید.

سرعت های مختلف در همزن سیماران

سرعت های مختلف در همزن سیماران

کلید توربو در همزن سیماران چه کاربردی دارد

عملکرد توربو در همزن برقی سیماران به حالت چرخش سریع گفته می شود. در این حالت مواد با سرعت بالایی مخلوط می شوند. استفاده از همزن های برقی امروزه کار افراد را بسیار ساده کرده است. برای استفاده از حالت دستی همزن سیماران باید دستگیره آن را در دست گرفته تا تیغه های در حال چرخش این وسیله درون ظرف قرار گیرند و مواد را با هم ترکیب نمایند.

 در هنگام خرید همزن برقی بهتر است به توان مصرفی آن توجه نمایید. تعداد سرعت چرخش تیغه های همزن نیز نکته مهمی است که باید به آن توجه شود. دقت کنید که جنس تیغه ها ضد زنگ و بسیار با کیفیت باشد تا در صورت خیس بودن زنگ نزند و استحکام بالایی داشته باشد. بدین ترتیب از شکستن تیغه ها جلوگیری می شود. جنس بدنه همزن باید استحکام بالایی داشته باشد و سنگین نباشد.

قیمت همزن برقی سیماران

 نکته دیگری که برای برخی از افراد حائز اهمیت است قیمت همزن برقی میباشد. بهتر است در هنگام خرید بودجه خود را در نظر گرفته و مطابق با آن همزن مورد نیاز خود را تهیه نمایید. برای افرادی که میخواهند یک همزن برقی ارزان تهیه کنند بهترین گزینه خرید یک همزن ایرانی می باشد. قیمت همز سیماران در مقایسه با انواع خارجی مقرون به صرفه است . البته باید کیفیت محصول را نیز در کنار قیمت آن در نظر داشته باشید.

از همزن سیماران می توان برای پخت کیک های مختلف استفاده کرد. برای مخلوط نمودن مواد کیک استفاده از یک همزن برقی بسیار کاربردی می باشد. با این روش مواد غذایی سریعتر با یکدیگر مخلوط می شوند و مخلوط شدن آنها به صورت یکنواخت صورت می گیرد.

بدنه مقاوم همزن کاسه ای

بدنه مقاوم همزن کاسه ای

قدرت موتور در همزن سیماران چگونه است

موتور قوی همزن برقی سیماران  باعث می شود طول عمر آن بیشتر شود. قدرت بالای موتور باعث می شود فشار مضاعفی به اجزای دستگاه وارد نشود و مواد غذایی به سرعت با یکدیگر مخلوط شوند. بهتر است همزنی را انتخاب کنید که جنس کاسه آن از استیل باشد. کاسه های پلاستیکی ممکن است در طولانی مدت دچار خط و خش شوند و آسیب ببیند.

 اگر به دنبال یک همزن برقی مناسب برای مخلوط کردن مواد غذایی و پخت کیک های مختلف هستید می توانید از همزن سیماران استفاده کنید. این همزن با قابلیت های پیشرفته و کارکرد آسان آن انتخاب خوبی به شمار می رود. قیمت این محصول نسبت به نمونه‌های خارجی مقرون به صرفه بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

جلوگیری از آسیب به قطعات همزن برقی سیماران

 طول سیم همزن برقی سیماران یک تا یک و نیم متر بوده که برای استفاده بسیار مناسب می باشد. قطعات جدا شونده همزن سیماران را می توان درون ماشین ظرفشویی شست. به همراه همزن برقی سیماران یک کاردک پلاستیکی نیز به شما داده می‌شود که برای خارج کردن مواد از کاسه همزن کاربرد دارد. وزن این دستگاه حدود یک کیلوگرم می باشد و ابعاد آن ۳۵۰ در ۲۵۰ در ۲۵۰ میلیمتر است. همزن سیماران دارای موتور قدرتمند با سیم پیچ مسی می باشد. پایه نگهدارنده قطعات این همزن میتواند مانع از به هم ریختگی آشپزخانه شما شود همچنین از آسیب های فیزیکی به بدنه جلوگیری می نماید.

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)