آشنایی با کاتالوگ محصولات سیماران

آشنایی با کاتالوگ محصولات سیماران

آشنایی با کاتالوگ محصولات سیماران و مشخصات فنی هر یک از محصولات مورد نظر، نقش مهمی در کسب تجربه یک خرید عالی دارد.

امروزه ارائه کاتالوگ محصولات یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی هر برندی محسوب می شود. در همین راستا شرکت سیماران همانند دیگر برندهای فعال در بازار اقدام به ارائه کاتالوگ محصولات خود نموده است. در نتیجه کاتالوگ محصولات سیماران، امکان دسترسی راحت مشتریان به مدل ها و قیمت های محصولات دیجیتال را داده و لذت خریدی آسان را برای آانان به ارمغان می آورد. همچنین کاتالوگ های این شرکت شامل معرفی محصولات این برند مانند لوازم خانگی، آیفون های تصویری، محافظ برق، سیستم های محافظتی و نظارتی به همراه قیمت، مدل و مشخصات فنی آنها می باشد. پس در این مقاله قصد داریم تا شما را با کاتالوگ محصولات سیماران آشنا نماییم. اگر شما هم به دنبال خرید از این برند هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

 

آیفون های صوتی و تصویری، متنوع ترین کاتالوگ محصولات سیماران:

یکی از متنوع ترین کاتالوگ محصولات سیماران، آیفون های صوتی و تصویری آن می باشد که در بین برندهای ایرانی از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. همین عامل برای خریداران آیفون های تصویری یک امتیاز محسوب می شود تا متناسب با بودجه خود اقدام به خرید نمایند.

آیفون تصویری سیماران، دارای قابلیت های ویژه ای همچون امکان کنترل از طریق وای فای، دکمه های لمسی و پشتیبانی از سیستم های اینترکام می باشد. این ویژگی ها با بسیاری از محصولات مشابه خارجی برابری می کند. از طرفی دیگر، پنل های تصویری قادر هستند که به وسیله کارت یا تگ درب را باز کنند که موجب بی نیازی افراد از حمل دسته کلید می شود.

 

آیفون های صوتی و تصویری سیماران

آیفون های صوتی و تصویری سیماران

 

کاتالوگ جک پارکینگ سیماران:

از بهترین و پرفروش ترین کاتالوگ محصولات سیماران می توان به جک های پارکینگی اشاره کرد که علاوه بر کیفیت عالی، قیمت مناسبی نیز دارند. مهم ترین محصول کاتالوگ جک پارکینگ سیماران، سری P می باشد که در طراحی و تولید آن از برند ایتالیایی پروتکو الگو گرفته شده است. همچنین روکش میله این جک ها از جنس استیل ضدزنگ می باشد. این جک ها با داشتن استاندارد IP44 مقاومت بالایی در برابر نوسانات آب و هوایی دارند. در ساخت جک پارکینگ برند سیماران همچنین از باتری پشتیبان استفاده شده است. این ویژگی امکان باز و بسته نمودن درب پارکینگ را در هنگام قطعی برق برای کاربر فراهم می کند. این جک ها در مدل های مختلفی برای انواع درب بزرگ و کوچک و درهای یک لنگه و کشویی در بازار عرضه شده اند.

 

لوازم خانگی شرکت سیماران:

شرکت سیماران به تجهیزات الکترونیکی مانند آیفون های صوتی و تصویری بسنده نکرده و سعی در ورود به بازار پرطرفدار لوازم خانگی برقی و الکترونیکی نیز نموده است. از این رو کاتالوگ محصولات سیماران محدود به مدل آیفون ها و لامپ ها نشده و شامل انواع لوازم خانگی دیگر نیز می شود. پس به طور کلی انواع لوازم خانگی برند سیماران عبارتند از:

  • سیستم های سرمایشی و گرمایشی: از جمله لوازم گرمایشی و سرمایشی سیماران می توان به انواع مدل های پنکه و هیترهای حرارتی اشاره کرد که دارای ضمانت و کیفیت بالایی هستند.
  • لوازم آشپزخانه: یخچال، تستر، خردکن، ظرفشویی، ماشین لباسشویی، غذا ساز و غیره از محصولات عرضه شده شرکت سیماران در بازار می باشند.
  • لوازم شستشو: برند سیماران بر خلاف برندهای داخلی موجود، اقدام به عرضه انواع لوازم شستشو مانند اتو و جاروبرقی در مدل های مختلف با کیفیت بالا نموده است.

 

لوازم خانگی شرکت سیماران

لوازم خانگی شرکت سیماران

 

سیستم های امنیتی سیماران:

از پیشرفته ترین محصولات کاتالوگ محصولات سیماران، سیستم های امنیتی آن می باشد. این محصولات با تکیه بر دانش فنی و بهره مندی از فناوری های پیشرفته، امنیت خاطر بیشتری را برای افراد فراهم نموده اند. سیستم های امنیتی سیماران شامل سیستم های کنترل تردد، دزدگیرها، دوربین های مداربسته و دیگر تجهیزات امنیتی و حفاظتی می شوند که با رزولوشن های اچ دی و فول اچ دی عرضه شده اند. این سیستم ها با استفاده از به روزترین تکنولوژی های موجود، امکاناتی نظیر قابلیت کنترل از راه دور، سیستم اعلام حریق و اتصال به مرکز کنترل، تشخیص حرکت و چهره و ضبط تصاویر را برای کاربران فراهم می آورند.

 

کاتالوگ های آنتن سیماران:

اگر بخواهیم یکی از متنوع ترین محصولات سیماران را معرفی نماییم، بدون شک آنتن های این مجموعه است. آنتن های سیماران در برابر شرایط نامساعد جوی مقاومت بالایی دارند و تصاویری باکیفیت عالی به سیگنال های گیرنده منتقل می کنند. همین موضوع امکان نصب آنها در بام و تراس را مهیا کرده است. این آنتن ها دارای دو تغذیه خروجی هستند که شما می توانید به طور همزمان آن را به تلویزیون و گیرنده دیجیتال خود متصل نمایید. آنتن های سیماران دارای انواع مرکزی، ثابت و گردان هستند که می توانید بر اساس محل زندگیتان محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

کاتالوگ های آنتن سیماران

کاتالوگ های آنتن سیماران

 

محافظ برق و لامپ های LED سیماران:

از دیگر کاتالوگ محصولات سیماران می توان به محافظ برق و لامپ های LED اشاره کرد که در تولید آنها برند سیماران بسیار خوش درخشیده است. مجموعه لامپ های سیماران شامل لامپ های LED و چراغ های سنسوردار می باشد که دارای شار نوری بالا و توان مصرفی پایین هستند. محافظ برق های این برند نیز به دسته های مختلفی همچون محافظ برق لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، پکیج و محافظ صوتی و تصویری تقسیم بندی می شوند. این محافظ ها در واقع قطع برق در شرایط نامطلوب و وصل آن در شرایط مناسب را به منظور جلوگیری از آسیب به وسایل برقی بر عهده دارند.

 

سیماران سل، کامل ترین فروشگاه محصولات سیماران:

امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری در زمینه فروش محصولات سیماران فعالیت می کنند اما پیدا کردن مجموعه ای که دارای کامل ترین کاتالوگ محصولات این برند باشد، امری دشوار به نظر می رسد. خوشبختانه با ورود مجموعه سیماران سل به بازار صنایع الکترونیکی تمامی دغدغه های افراد به پایان رسیده است. چرا که این فروشگاه دارای تمامی کاتالوگ محصولات سیماران می باشد که با ارائه محصولات اقتصادی در کنار کالاهای لوکس، دست مشتریان را در هنگام خرید باز می گذارد. ارائه تخفیفات شگفت انگیز و خدمات پس از فروش از دیگر آپشن های کم نظیر سیماران سل است که مشتریان با خرید از آن یک تیر و چند نشان خواهند زد. شما می توانید برای مشاهده کاتالوگ محصولات سیماران، کسب اطلاعات فنی و اطلاع از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)