خدمات پس از فروش سیماران و رضایت مشتریان؛ دو روی یک سکه

خدمات پس از فروش سیماران و رضایت مشتریان؛ دو روی یک سکه

خدمات پس از فروش سیماران با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و نمایندگی‎های این شرکت، ارائه می‎شود. حوزه رقابت، تجارت و فروش کالا در عصر حاضر با گذشته بسیار متفاوت است.

خدمات پس از فروش سیماران و رضایت مشتریان؛ دو روی یک سکه

. تولیدکنندگان متعددی در بخش تولید کالا و همچنین صنایع الکترونیکی فعالیت دارند. رقابت بین تولیدکنندگان موجب بالا رفتن میزان تولید، افزایش کیفیت و قیمت های پایین و رقابتی می شود.

تمام موارد ذکر شده در جهت جذب جامعه هدف، یعنی مصرف کننده انجام می‌ شود. هدف کوتاه‌ مدت و بلند مدت شرکت ها و صنایع الکترونیک سیماران تنها فروش کالا نیست. بلکه جذب حداکثری مصرف کننده با ارائه خدمات پس از فروش سیماران است. در واقع مصرف کنندگان با رضایت از کالا و خدمات پس از فروش، یک بازاریاب بالقوه برای هر کسب و کاری هستند. در نتیجه شما را به دیگران معرفی می کنند.

 

خدمات پس از فروش (after sales service) چیست؟

تعهدی که شرکت سیماران برای پاسخگویی به نیاز مشتریان قرار داده است در زمینه خدمات پس از فروش سیماران جای داده شده است. خدمات پس از فروش شامل کلیه خدماتی است که بعد از فروش کالا به مصرف کننده ارائه می شوند. خدمات پس از فروش موارد زیر را در بر می گیرد:

  • سرویس دوره ای
  • نصب و راه اندازی
  • گارانتی فروش کالا
  • ارتقاء کمی و کیفی کالا
  • انواع خدمات تعمیر و تعویض قطعات
  • آموزش تکنسین های متخصص و حرفه ای

خدمات پس از فروش سیماران نیز تمام موارد ذکر شده را شامل می ‌شود. خدمات پس از فروش شرکت توسط کارشناسان شرکت و نمایندگی های مجاز سیماران ارائه می شوند. ارائه خدمات پس از فروش نه تنها موجب حفظ مصرف کننده خواهد شد بلکه در معرفی کالاهای تولید شده به سایر افراد نیز مهم است. هر تولیدکننده یا شرکتی که در این بخش بسیار مهم کوتاهی کرده باشد مسلما از صحنه تولید و رقابت حذف می‌ شود. به دلیل اینکه عنصر حیاتی برای تولیدکنندگان، جذب مصرف کننده و مشتری مداری با ارائه خدمات پس از فروش است.

 سیماران سل

خدمات پس از فروش سیماران

 

خدمات پس از فروش سیماران؛ ریل گذاری و حرکت در مسیر

تمام موارد ذکر شده در خدمات پس از فروش سیماران اقداماتی است که برای جذب و افزایش کمی مشتریان انجام می شوند. مشتریان نیز از تولیدکنندگان انتظاراتی دارند. شناخت این انتظارات باید موجب ارتقاء تکنولوژی سخت افزاری و نرم افزاری محصولات شده باشد. مسلما هر محصولی در دنیا به یک شکل نمی‎ماند و با پیشرفت تکنولوژی و هوش مصنوعی روز به روز دچار تغییر و تحولات شگفت‌انگیزی می‎شوند. به عنوان مثال کلید لمسی هوشمند را می توان نام برد. طی یک دهه قبل کمتر کسی فکر می کرد چنین محصولی طراحی و تولید شود. مسللماً مصرف کننده به دنبال تکنولوژی جدیدتر خواهد رفت.  

بنابراین یکی دیگر از خدمات پس از فروش سیماران شناخت نیاز های روز مشتری است. شرکت ‌های بزرگی مانند سیماران هدف ها و خط مشی هایی را برای خود تعریف کرده ‌اند. همگام با تکنولوژی های روز دنیا، نیاز های مشتریان را مشخص می کنند. سپس کالا را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کنند. شناخت فناوری های روز دنیا و رویکرد هوشمندسازی خانه ها، از مهمترین اهداف تولید کالا های باکیفیت هستند. استفاده از متریال های مرغوب و بالا بردن کیفیت محصولات، جزو خدمات پس از فروش سیماران هستند. به دلیل اینکه رضایت مشتری را به همراه دارد. در راستای تولیدات باکیفیت، از کارکنان و متخصصان مجربی کمک می گیرند که با دانش روز آشنا هستند.

 

نمایندگی سیماران و خدمات پس از فروش نمایندگی سیماران

در بیش از 300 نمایندگی، خدمات پس از فروش سیماران به مشتریان ارائه می شوند. تمام شرکت ‌ها برای حضور در پهنه جغرافیایی وسیعتر، اقدام به ایجاد نمایندگی در شهر های مختلف کرده ‌اند. تمام امتیازات فروش، مشاوره پیش از فروش و خدمات پس از فروش نیز به نمایندگی های شرکت سیماران واگذار شده ‌اند. این امر به دلیل دسترسی آسان و سریع مصرف‌کنندگان به کالا های تولیدی شرکت سیماران است.

انواع تولیدات شرکت سیماران شامل:

  • آنتن مرکزی
  • دزدگیر اماکن
  • سیستم اعلام حریق
  • دوربین های مدار بسته
  • کلیدهای لمسی هوشمند
  • سنسور های درب و پنجره
  • انواع راهبند های سیماران
  • دربازکن های صوتی و تصویری
  • گوشی های صوتی ارتباط داخلی
  • بسیاری از تولیدات برق و الکترونیک
  • انواع لوازم آشپزخانه مانند پلوپز، آون توستر، چرخ گوشت و...

 

خدمات پس از فروش سیماران 

خدمات پس از فروش سیماران

 

 

شرح خدمات پس از فروش سیماران

حفظ ارتباط با مشتری زمانی محقق می‌شود که خدمات پس از فروش سیماران در حد استاندارد جهانی و حتی بالاتر باشند.

خدمات پس از فروش سیماران به شرح زیر می باشند:

  • گارانتی کالا: در بسته فروش تمام کالا ها، برگه ای با نام گارانتی وجود دارد. گارانتی کالا شرایطی را فراهم می‌ کند که در یک دوره زمانی معین، هرگونه خرابی کالا را پشتیبانی می کند. این دوره از 6 تا 24 ماه (بیشتر یا کمتر) توسط شرکت ‌های مختلف تعیین می ‌شوند. البته گارانتی در مورد قطعاتی که مجزا تولید شده و روانه بازار می ‌شوند نیز صدق می ‌کند.
  • نصب و راه اندازی: در تمامی نمایندگی ها و حتی پشتیبانی شرکت در بخش فنی، تیمی متخصص برای نصب و راه اندازی حضور دارند. تیم متخصص، کالا را به آدرس مورد نظر فرستاده و آن را نصب می کنند. سپس نحوه کار و توضیحات لازم را به مشتری گرامی ارائه می دهند. در اکثر نمایندگی ها خدمات نصب و راه اندازی کالا رایگان است.
  • سرویس دوره ای و ارتقاء محصول: برخی از کالا ها به سرویس دوره ای، بروز رسانی نرم افزار یا قطعات مختلف نیاز دارند، مانند دوربین های مداربسته و... . بخش فنی خدمات پس از فروش سیماران، این خدمات را به مشتریان عزیز ارائه می دهند. در هر ساعتی از شبانه ‌روز شما می ‌توانید برای دریافت این خدمات با نمایندگی ها تماس بگیرید.
  • تعمیرات: مهمترین بخش خدمات پس از فروش سیماران، بخش تعمیرات است. به دلیل اینکه هر نوع کالای مصرفی بعد از مدتی دچار استهلاک و خرابی می شود. در نتیجه به تعمیر یا تعویض قطعه نیاز خواهد داشت. بخش تعمیرات خدمات پس از فروش سیماران در هر زمانی که شما نیاز داشته باشید در خدمت رسانی به شما حضور خواهند داشت. معمولاً خدمات تعمیر یا تعویض قطعه در محل انجام می شود (مگر در موارد استثنا).

 

تمام این خدمات با هدف جلب رضایت مشتریان گرامی انجام می شوند. در این راه (حفظ مشتریان همیشگی و جذب مشتریان دیگر) تلاش می کنیم بهترین خدمات پس از فروش را ارائه دهیم.

 سیماران سل

خدمات پس از فروش سیماران

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)