خرید جارو شارژی

خرید جارو شارژی

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی جامع در مورد جارو شارژی در اختیار شما قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

جارو شارژی با باتری قابل شارژ کار می‌کند و نیازی به سیم برق ندارد. این محصول دارای قدرت مکش بالا و سیستم فیلتراسیون قدرتمندی است که ذرات گرد و غبار را به خوبی جمع آوری می‌کند. بسیاری از خانواده‌ها از جاروبرقی‌های شارژی برای تمیزی آشپزخانه استفاده می‌کنند. زیرا آشپزخانه زودتر از سایر قسمت‌های خانه دچار آلودگی می‌شود و باید به صورت مرتب جارو شود. ممکن است برای بسیاری از افراد سخت باشد که به طور مداوم جاروبرقی را به پریز وصل کنند بنابراین جاروهای شارژی بهترین انتخاب برای جایگزینی جاروهای برقی هستند. خوشبختانه برندهای زیادی به تولید انواع جارو شارژی می‌پردازند. با پرداخت هزینه مناسب می‌توان یک جارو شارژی خریداری کرد.

بررسی مشخصات انواع جارو شارژی

بررسی مشخصات انواع جارو شارژی

مدل‌های مختلف جارو شارژی

جاروهای شارژی در دو مدل جارو شارژی دستی و پارویی می‌باشند. جارو شارژی دستی ابعاد کوچکی دارد، قدرت و ظرفیت این جاروهای شارژی کوچک در مقایسه با جاروهای شارژی پارویی کمتر است. این محصول برای نظافت محیط‌های کوچک بسیار مناسب می‌باشد. برای استفاده از این جارو باید خم و صاف شوید زیرا این مدل جارو دسته بلندی ندارد. حمل و نقل آن آسان است و به راحتی می‌توان این مدل جارو را جابجا کرد، وزن این جارو کم و بدنه آن سبک است. معمولا جاروهای شارژی دستی بدنه پلاستیکی دارند و سبک‌تر هستند. جنس بدنه این مدل از پلاستیک فشرده ساخته شده است.

جاروهای شارژی پارویی دارای ابعاد نسبتاً بزرگتری نسبت به نوع دستی هستند. قدرت و ظرفیت این مدل جارو بیشتر از جارو‌های شارژی دستی است. این مدل جارو برای نظافت سطوح کف بسیار مناسب می‌باشد زیرا با وجود دسته بلندی که دارد، دیگر نیازی به خم و صاف شدن نیست. این مدل جارو برای افرادی که کمردرد دارند بسیار مناسب است. حمل و نقل جارو پارویی دشوارتر از جاروهای دستی است و فضای بیشتری را برای ذخیره‌سازی اشغال می‌کنند. این مدل جارو نسبتاً سنگین‌تر از مدل جارو شارژی دستی است و وزن بیشتری دارد. مدل‌های پارویی فقط در کف قابل استفاده هستند و روی سطوح دیگر قابل استفاده نیستند.

برخی مدل‌های جاروهای شارژی به گونه‌ای تولید شده‌اند که هم می‌توان آن‌ها را به صورت دستی استفاده کرد و هم قابلیت تبدیل شدن به نوع پارویی را دارند. در واقع دسته این جاروها قابلیت اتصال و جداسازی قطعات را دارد.

قیمت مدل‌های مختلف جارو شارژی

قیمت مدل‌های مختلف جارو شارژی

قیمت انواع مختلف جارو شارژی

قیمت جارو شارژی معمولاً با توجه به قدرت مکش، عمر باتری، ویژگی‌های فنی و برند آن، متفاوت است. با مقایسه ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف می‌توان بهترین گزینه را متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کرد. از آنجایی که مدل‌های متعددی از جارو شارژی در بازار وجود دارد، همه می‌توانند مدلی از این محصول را مطابق سلیقه و بودجه خود انتخاب کنند. برخی از انواع جارو‌های شارژی در مدل‌های شیک و مدرن تولید می‌شوند و به همین دلیل با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند.

نکات خرید جاروهای شارژی

در هنگام خرید جارو شارژی از گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه اطمینان حاصل نمایید. همچنین اطمینان از در دسترس بودن قطعات یدکی و خدمات تعمیر نیز بسیار مهم و ضروری است. برخی از افراد هنگام خرید این محصول تردید دارند و نمی‌دانند که کدام مدل از این جارو برای آنها مناسب است. جاروهای پارویی و جاروهای دستی هر کدام مزایایی خاص دارند. همانطور که اشاره کردیم جارو دستی بدنه سبکی دارند، به راحتی می‌توان آن‌ را در خانه خود جابجا کرد و استفاده از این مدل جارو بسیار آسان است، ضمن اینکه فضای کمی را اشغال می‌کند، اما مدل پارویی شبیه بخارشوی  است. این مدل معمولا برای کف استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای جارو پارویی این است که برای تمیز کردن گوشه‌ها و مکان‌هایی که در دسترس نیستند نیز مناسب است.

در هنگام خرید انواع جارو شارژی توجه به مصرف برق آن مهم است. برق مصرفی جارو‌های شارژی در حالت استاندارد 12 ولت می‌باشد. اگر قصد دارید از جارو شارژی در خارج از منزل یا داخل ماشین استفاده کنید، بهتر است مدلی را خریداری نمایید که دارای کابل باشد زیرا این کابل مخصوص ماشین است. جارو شارژی را انتخاب کنید که دارای باتری با طول عمر بیشتر باشد، قدرت مکش آن را بررسی کنید، مدل‌های با قدرت مکش بالاتر قادر به جمع آوری آلودگی‌های بیشتری هستند. برخی از مدل‌ها دارای ویژگی‌های اضافی مانند کنترل از راه دور و چراغ‌های LED هستند، این مدل‌ها انتخابی ایده‌آل می‌باشند.

نکات مهم خرید انواع جارو شارژی

نکات مهم خرید انواع جارو شارژی

مزایای خرید جارو شارژی

قابلیت حمل و جابجایی آسان از مزایای خرید جارو شارژی است. این جارو نیازی به سیم برق ندارد، به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد و در هر مکانی قابل استفاده است. باتری لیتیوم یون به کار رفته در این جارو، امکان استفاده طولانی مدت از آن را بدون نیاز به شارژ فراهم می‌کند. این جارو دارای قدرت مکش بالا و سیستم فیلتراسیون پیشرفته‌ای است که جمع آوری آلودگی‌ها را بهبود می‌بخشد.

جارو شارژی در مقایسه با مدل‌های سیم دار، صدای کمتری تولید می‌کند و این ویژگی آن را برای استفاده در داخل خانه مناسب کرده است. این مدل جارو طراحی زیبا و کاربر پسندی دارد، قابلیت شارژ این محصول امکان استفاده آسان و راحت آن را فراهم کرده است.

ویژگی‌های انواع جارو شارژی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جارو شارژی، عمر باتری و زمان شارژ آن است. مدل‌های مختلف این جارو معمولا دارای باتری‌های لیتیوم یونی هستند. عمر این باتری‌ها بین 20 تا 40 دقیقه است و زمان شارژ کامل باتری حدود 3 تا 6 ساعت می‌باشد. برخی از مدل‌های رده بالاتر دارای باتری با عمر طولانی‌تر هستند و زمان شارژ سریع‌تری دارند.

ویژگی‌های مدل‌های مختلف جارو شارژی

ویژگی‌های مدل‌های مختلف جارو شارژی

خرید اینترنتی جاروهای شارژی

جارو شارژی را با بهترین قیمت از فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنید. اگر قصد خرید جاروبرقی با بهترین قیمت را دارید عرضه‌کنندگان معتبر اینترنتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در فروشگاه‌های معتبر آنلاین می‌توانید انواع برندهای جارو قابل شارژ را با بهترین قیمت خریداری کنید. محصولاتی که در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. در واقع به راحتی از طریق فروشگاه‌های اینترنتی به بهترین و جدیدترین انواع جارو شارژی دسترسی خواهید داشت. این فروشندگان محصولات را با قیمت‌های بسیار مناسب و ارزان به فروش می‌رسانند.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)