خرید جاروبرقی سیماران

خرید جاروبرقی سیماران

خرید جاروبرقی سیماران چه برای مکان‌های محدود مانند منازل و چه برای مکان‌های وسیع مانند اداره یا مسجد باید با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود

خرید جاروبرقی سیماران

جاروبرقی سیماران یکی از لوازم خانگی پرمصرف و البته پرکاربرد در بین انواع لوازم خانگی است. این جاروبرقی با تکنولوژی خاص خود علاوه بر انجام روش معمول گرد و غبار گیری، فعالیت‌های هوشمندانه دیگری نیز، انجام می‌دهد که در ادامه به توضیح کلی آن‌ها می‌پردازیم. خرید جاروبرقی سیماران چه برای مکان‌های محدود مانند منازل و چه برای مکان‌های وسیع مانند اداره یا مسجد باید با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود. کیفیت در هر محصولی حرف اول را می‌زند. اگر می‌خواهید محصول خریداری شده مدت زمان زیادی برای شما، کارایی داشته باشد بهتر است موضوع کیفیت را در اولویت خرید قرار دهید.

جارو برقی سیماران

راهنمای خرید جاروبرقی سیماران

همان‌طور که در بالا ذکر شد؛ کیفیت محصول باید مورد توجه قرار گیرد. در ارتباط با جاروبرقی سیماران می‌توان به این نکته دقت کرد که قدرت موتور و مکش جاروبرقی به چه شکل است. اگر خرید جاروبرقی را برای منازل خود در نظر دارید حداکثر میزان قدرت موتور باید 2500 وات باشد تا بتوانید بهترین کارایی را از جاروبرقی به دست آورید. بهتر است بدانید جاروبرقی سیماران دارای توان قدرتی 2500 w  است که به نظر می‌رسد  آن را به بهترین جاروبرقی‌های هم رده خود تبدیل کرده است. یک نکته بسیار مهم در زمان خرید جاروبرقی‌ها وجود دارد. قدرت مکش و قدرت موتور جاروبرقی دو موضوع جدا از هم هستند. در خصوص قدرت مکش جاروبرقی سیماران می‌توان گفت؛ قدرت مکش آن چیزی در حدود 24 kpa  است.

توجه به مصرف انرژی جاروبرقی سیماران

پس از توجه به قدرت موتور در جاروبرقی سیماران، توجه به مقدار مصرف انرژی نیز، از ضروریات است. همان‌طور که می‌دانید برخی از لوازم برقی، برق را به میزان بسیار زیادی مصرف می‌کنند. جاروبرقی نیز یکی از همان لوازم است با این حساب؛ توجه به برچسب انرژی که بر روی جعبه جاروبرقی زده می‌شود مهمترین اطلاع رسانی برای خریداران است. بهتر است بدانید جاروبرقی سیماران علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، مصرف انرژی کمتری نسبت به انواع مختلف جاروبرقی‌ها، به خود اختصاص می‌دهد.

سبک بودن جاروبرقی سیماران

در مرحله بعدی سبک بودن جاروبرقی مورد توجه است. اگر قصد دارید علاوه بر قسمت داخلی خانه، راهروها و راه پله را نیز تمیز و گردگیری نمایید باید یک وسیله سبک و قابل حمل خریداری کنید. جاروبرقی سیماران در انواع و سایزهای مختلف همان کارایی اولیه و مطلوب را دارد که می‌تواند تضمین کننده پاکیزگی خانه شما باشد.  

جارو برقی سیماران

میزان صدای جاروبرقی

صدای جاروبرقی نیز باید مطلوب باشد. صدای معمول برای جاروبرقی‌های بزرگ در حدود حداقل 70 و حداکثر 80 db است. البته میزان 70 کم صداتر از میزان 80 db  است. همان‌طور که مطالعه کردید مقادیر ذکر شده میزان صدای معمول برای انواع جاروبرقی‌ها است. بهتر است در همین جا یک خبر خوش به خریداران عزیز بدهیم. جاروبرقی سیماران با صدایی در حدود 68 db  به‌عنوان کم‌صداترین نوع جاروبرقی در بازار شناخته شده است. البته یک نکته ریز و مهم وجود دارد که بهتر است در زمان خرید جاروبرقی به آن توجه کنید. در زمان خرید جاروبرقی، از فروشنده درخواست کنید تا جاروبرقی را به برق زده و میزان صدای آن را به صورت شفاف و قبل از خرید بشنوید. در این شرایط، خیالتان از بابت خرید یک جاروبرقی بی صدا راحت خواهد شد.  

وجود کیسه دائمی در جاروبرقی سیماران

برخی جاروبرقی‌ها دارای کیسه موقتی هستند که فرد باید در هر بار و یا چند بار استفاده، آن را دور انداخته و از کیسه دیگری استفاده نماید. در این صورت صرفه اقتصادی برای او نخواهد داشت. برخی دیگر نیز، بدون کیسه هستند و فیلتری برای تعویض دارند که در دراز مدت کارکرد خود را از دست داده و در زمان تعویض فیلتر هزینه اضافی بر دوش فرد خواهند گذاشت.

خبر خوب این است که جاروبرقی سیماران دارای کیسه دائمی بوده و افراد می‌توانند بعد از چند بار استفاده آن را شستشو داده و مجددا به کار گیرند. ظرفیت کیسه دائمی تعبیه شده در جاروبرقی سیماران،  4 لیتر است. بهتر است بدانید که وجود کیسه دائمی در جاروبرقی باعث نمی‌شود که افراد نتوانند از کیسه‌های موقت استفاده کنند. طراحی داخلی این جاروبرقی به شکلی است که افراد بنا به سلیقه خود می‌توانند از کیسه‌های دائمی قابل شستشو و یا کیسه موقت نیز، استفاده کنند.

بهتر است بدانید جاروبرقی‌های کیسه‌دار برای منازلی مناسب است که از فرش‌های پرزدار و ضخیم استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید برای سطوح سرامیک و یا دیگر مناطق سخت منازل و یا هر جای دیگر از جاروبرقی استفاده کنید نوع بدون کیسه جاروبرقی را انتخاب کنید. البته شاید در هنگام استفاده از جاروبرقی کیسه‌ای، احساس کنید که مکش و قدرت آن پایین است. در این شرایط بهتر است نگران نباشید چرا که؛ اگر کیسه جاروبرقی پر شده باشد قدرت و مکش آن تا حد بسیار زیادی پایین خواهد آمد. افزایش مجدد مکش با استفاده از تخلیه کیسه جاروبرقی محقق خواهد شد.   

جارو برقی سیماران

طول استاندارد سیم برای جاروبرقی سیماران

بهتر است بدانید که طول معمول سیم برای جاروبرقی‌ها در حدود حداقل 2 و حداکثر 3 متر است. حال وقت آن رسیده که به یک ویژگی شگفت‌انگیز از جاروبرقی سیماران اشاره کنیم. طول سیم در این جاروبرقی در حدود 7 متر است. علاوه بر این؛ پارک افقی و عمودی با چرخش 360 درجه در این جاروبرقی سبب شده است که کاربری آن راحت و انعطاف‌پذیر باشد. در این صورت افراد می‌توانند مکان‌های دوردست و غیر قابل نفوذ خانه را نیز، نظافت کنند.

وجود پنل هوشمند

در جاروبرقی سیماران یک پنل دیجیتالی و هوشمند نیز، وجود دارد که امکان مشاهده قدرت مکش را به افراد نشان می‌دهد. تنظیم قدرت مکش نیز، از همین قسمت قابل تنظیم است.

لوله جاروبرقی سیماران

وجود لوله تلسکوپی و فلزی در جاروبرقی سیماران باعث شده است تا تنظیم ارتفاع آن به سادگی صورت گیرد. به بیان ساده‌تر، افزایش طول دسته امکان پذیر بوده و انعطاف‌پذیری این لوله تا حد بسیار زیادی بالا است.  ویژگی تلسکوپی لوله‌ها در جاروبرقی سیماران باعث می‌شود تا جنس فلز لوله‌ها لغزش مطلوبی روی هم داشته باشند و در مکان‌های مختلف کاربرد مطلوبی از خود نشان دهند. دلیل ذکر انعطاف‌پذیری این لوله‌ها به خاطر این است که دکمه‌های استوانه‌ای روی آن تعبیه شده تا آزادسازی گیره‌های تلسکوپی را امکان‌پذیر کنند. با استفاده از این دکمه‌ها تنظیم ارتفاع و طول لوله بسیار ساده است. به بیان ساده‌تر، با کشش دکمه به یک سمت، اندازه لوله کاهش یا افزایش خواهد داشت. علاوه بر لوله بدنه این جاروبرقی نیز، از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که در اثر ضربات احتمالی استحکام بسیار زیادی دارد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)