راهنمای خرید لوازم خانگی سیماران

راهنمای خرید لوازم خانگی سیماران

ممکن است شما نیز به دنبال خرید سرویس جهیزیه برای شروع زندگی خود باشید. لوازم خانگی سیماران از بهترین محصولات ایرانی موجود در بازار می‌باشد.

راهنمای خرید لوازم خانگی سیماران

ممکن است شما نیز به دنبال خرید سرویس جهیزیه برای شروع زندگی خود باشید. شرکت سیماران از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران می‌باشد. اگر شما هم دوست دارید با لوازم خانگی سیماران آشنا شوید و راهنمایی جامع درباره‌ی این محصولات بخوانید با ما همراه باشید.

نکاتی که باید هنگام خرید مدنظر داشته باشید

در ادامه به چند مورد از اصلی‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید در نظر داشته باشید می‌پردازیم. همچنین راه حل‌هایی که لوازم خانگی سیماران برای شما فراهم می‌کنند را به شما نشان خواهیم داد.

             همزن  سیماران  مدل SMH-412

  • در خرید لوازم خانگی خود به متراژ منزل خود دقت بفرمایید. بسیاری از لوازم خانگی سیماران در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارند. بسیاری از زوج‌ها به دلیل کمبود تجربه و ایده‌آل گرایی، از همان ابتدای کار بهترین و بزرگ‌ترین وسایل را می‌خواهند. این در صورتی است که ممکن است این وسایل نه تنها برای ظاهر منزل مفید نباشند بلکه مضر نیز باشند. برای مثال برای یک آشپزخانه با پهنای دو متر، خرید یک ماشین لباسشویی و یک خشک کن اصلا منطقی نیست. یا برای یک پذیرایی 12 متری، نیازی به تلویزیون 80 اینچی نیست. این کار تنها سبب اشغال فضا و اتلاف منابع مالی می‌شود. پس بهتر است زیاده خواهی را کنار بگذارید تا در عین کارایی مناسب، از لوازم خانگی مناسب استفاده نمایید.
    نمونه‌ای دیگر از این اشتباهات، آپشن‌های گول زننده است. بسیاری از تازه عروس و دامادها تصور می‌کنند هرچه آپشن‌های وسایل بیشتر باشد، وسیله بهتر است. درحالیکه این طور نیست. برای مثال شما چند بار در سال فیلم سینمایی سه بعدی می‌بینید؟چقدر احتمال دارد در زمانی که برق رفته است به بخاری برقی نیاز پیدا کنید؟ چه احتیاجی دارید که در یک خانواده‌ی دونفره به یک ماشین لباسشویی 12 کیلویی نیاز پیدا کنید؟ تنها آپشن‌های ضروری را در نظر بگیرید تا زندگی بهتری داشته باشید.
  • به تجربیات اطرافیان در رابطه با محصولات توجه کنید. همچنین می‌توانید نظرات دیگران را در بخش کامنت‌های یک محصول در سایت‌های بزرگ بخوانید. برای مثال اگر قصد خرید هر محصول از لوازم خانگی سیماران را دارید، پس از خواندن مشخصات محصول و اطمینان از برآورده کردن نیازهایتان، به بخش نظرات مراجعه کنید و از تجربیات کاربران دیگر آن محصول استفاده کنید.
  • همیشه فاکتور را با مهر و امضای فروشنده دریافت نمایید. فاکتور را می‌توان نوعی ضمانت نامه در نظر گرفت که به شما اطمینان می‌دهد محصول خریداری شده ویژگی‌های درج شده را دارد. همچنین فاکتور نشان می‌دهد شما از چه فروشگاهی خرید کرده‌اید. این ویژگی به شما امکان این را می‌دهد تا در صورت عدم تطابق ویژگی‌های محصول با فاکتور به راحتی محصول را مرجوع کنید. نمایندگی‌های رسمی سیماران در سراسر کشور وظیفه دارند که فاکتور لوازم خانگی سیماران را به همراه تمام آپشن‌ها به شکل قید شده و با مهر و امضا به شما تحویل بدهند. شما می‌توانید با به همراه داشتن این فاکتور در صورت بروز هر مشکلی مطابق شرایط ذکر شده در ضمانت نامه به ارجاع محصول اقدام کنید
  • به برچسب انرژی دقت کنید. لوازم خانگی سیماران عموما از بهترین رده‌های انرژی بهره مند هستند. این برچسب شامل 7 نوار رنگی از سبز تیره تا قرمز می‌باشد. در برچسب‌های استاندارد رنگ سبز تیره با حرف A و رنگ قرمز با رنگ G نشان داده می‌شود. محصولاتی که دارای رده A یا بالاتر می‌باشند، دارای مصرف انرژی کمتر و بازدهی بیشتری می‌باشند. این محصولات نه تنها کیفیت ساخت بهتری دارند، بلکه باعث کاهش هزینه‌های شما در دراز مدت می‌شوند. این ویژگی به خصوص در لوازم برقی بزرگ مانند یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و مایکروویو به کمک شما می‌آید. زیرا این محصولات به طور معمول بیشترین مصرف انرژی را در میان محصولات برقی دارند. همچنین این محصولات طول عمر طولانی‌تری دارند و کمتر نیاز به تعمیرات اساسی دارند.

جارو برقی دیجیتال سیماران مدل SVC-717

  • در خرید لوازم خانگی، بیشتر از محصولات ایرانی استفاده کنید. شاید نام برند‌های خارجی پرآوازه‌تر باشد اما باید بدانید که این محصولات به اصطلاح پول برند‌هایشان را می‌خورند. یعنی بخشی از پرداختی شما برای محصول صرفا به علت نام بزرگ این برند در بازار می‌باشد. محصولات ایرانی می‌توانند از لحاظ کیفی در یک سطح با این محصولات باشند اما قیمت تمام شده‌ی بسیار کمتری داشته باشند. همچنین خدمات پس از فروش محصولات ایرانی بسیار راحت‌تر و سریع‌تر صورت می‌گیرد. یعنی ممکن است لوازم اصل برای محصولات خارجی بسیار سخت پیدا شوند اما این کار برای لوازم خانگی ایرانی بسیار ساده‌تر صورت می‌گیرد. دپارتمان فنی سیماران به شما خدمات پس از فروش را در سریع ترین زمان ممکن ارائه می‌دهند.
  • در خرید لوازم خانگی، چشم و هم‌چشمی را کنار بگذارید. برخی زوج‌ها فکر می‌کنند چون فلان زوج برای خرید جهیزیه 200 میلیون پول خرج کرده است، باید 300 میلیون خرج کنند. این اصلا درست نیست. اولا محصولات گران‌تر لزوما کیفیت بیشتری ندارند. ثانیا شما می‌توانید با ذخیره کردن این پول لوازم ضروری‌تر زندگی را تهیه کنید. یک جهیزیه‌ی کامل به معنای یک سرویس گسترده نیست. بلکه یک جهیزیه‌ی کامل شامل مایحتاج زندگی با بالاترین کیفیت ممکن است.
  • در خرید لوازم برقی کوچک ابتکار عمل به خرج دهید. لوازم خانگی سیماران به شما لیست بزرگی از محصولات را ارائه می‌دهد. شما باید وسایلی که کاربرد بیشتری دارند را بخرید. برای مثال اوون توستر سیماران وسیله‌ای برقی و کوچک است. این وسیله در عین قیمت کمتر نسبت به فر و مایکروویو کارایی هر دو دستگاه را دارد. یا سرویس غذا ساز سیماران می‌تواند کار‌های گوشت کوب برقی را نیز انجام دهد. بنابراین با خرید این محصولات نه تنها نیازهایتان برطرف می‌شود، بلکه به مقدار قابل توجهی در هزینه‌هایتان صرفه جویی می‌کنید. 

لوازم خانگی سیماران، بهترین لوازم خانگی در ایران

کیفیت لوازم خانگی سیماران زبانزد جامعه‌ی ایرانی می‌باشد. این کیفیت ضمانت سیماران است. تمامی محصولات این شرکت دارای ضمانت نامه‌ی معتبر می‌باشد. شما می‌توانید این محصولات را همراه با گارانتی از نمایندگی‌های سیماران در سراسر کشور تهیه نمایید.

همچنین شما می‌توانید لوازم خانگی سیماران را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در وقت گرانبهایتان نیز صرفه‌جویی نمایید و از اتلاف وقت جلوگیری کنید. این محصولات در سایت سیماران به آدرس https://simaransell.com به صورت شبانه روزی موجود و آماده‌ی ارسال می‌باشند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)