مهمترین خصوصیات چشمی بی سیم و با سیم سیماران

مهمترین خصوصیات چشمی بی سیم و با سیم سیماران

مهمترین خصوصیات چشمی بی سیم و با سیم سیماران
چشمی بی سیم و با سیم سیماران، از جمله مهمترین انواع چشمی‌های دزدگیر هستند که کاربردهای فراوانی دارند.

اما درباره خصوصیات چشمی بی سیم و با سیم سیماران لازم به ذکر است که چشمی‌های بی سیم سیماران نیازی به سیم کشی ندارند و به صورت رادیویی با سیستم مرکزی دزدگیر در ارتباط هستند. همچنین این چشمی‌ها دارای باتری داخلی هستند که قابلیت تعویض دارد. لازم به ذکر است که این چشمی‌ها در فرکانس‌های مختلفی تولید و عرضه می‌گردند.

در سیستم چشمی با سیم سیماران اما از سیم و کابل برای انتقال اطلاعات استفاده می‌شود. میزان برق مصرفی چشمی‌های دزدگیر با سیم بسیار کم است. چشمی‌های سیماران قابلیت پوشش 140 درجه را دارند. لازم به ذکر است که تغذیه این چشمی‌ها باطری‌های کتابی 9 ولتی و با جریان 22 آمپر هستند. همچنین چشمی بی سیم و با سیم سیماران دارای گارانتی 24 ماهه سیماران می‌باشند. برد آشکارساز چشمی بی سیم و با سیم سیماران 14 متر است.

چشمی بی سیم و با سیم سیماران.

چشمی بی سیم و با سیم سیماران.

 

 

آشنایی با چشمی بی سیم سیماران

چشمی بی سیم سیماران دارای کلید روشن/خاموش، تنظیم زون، کد دهی و آنتن برای افزایش برد ماژول است. فرکانس کاری این دزدگیرها 433 مگاهرتز بوده و زاویه آشکارسازی آن‌ها 140 درجه می‌باشد و قدرت دید بالایی دارند. به علاوه برد این آشکارسازها چیزی در حدود 14 متر است. لازم به ذکر است که جریان مصرفی این چشمی‌ها بسیار پایین است.

چشمی بی سیم سیماران قابلیت تشخیص حرکت دارد. این چشمی‌ها بر اساس پرتاب اشعه مادون قرمز و اشعه ماکروویو عمل می‌کند. زاویه پرتاب، قدرت، حساسیت و دقت این چشمی‌ها به میزان قدرت اشعه مادون قرمز وابسته است.

چشمی بی سیم سیماران.

چشمی بی سیم سیماران.

 

اطلاعاتی در خصوص چشمی با سیم

چشمی با سیم سیماران یکی از انواع چشمی‌های دزدگیر و دوربین‌های مدار بسته است که همانند چشمی‌های بی سیم بر اساس پرتاب اشعه مادون قرمز و ماکروویو عمل می‌کنند. این چشمی‌ها دارای ولتاژ 9 تا 15 ولت بوده و عملکرد قابل قبولی دارند. لازم به ذکر است که در این چشمی‌ها می‌توان میزان حساسیت و پارامترهای مربوط به ال ای دی را تنظیم کرد. چشمی با سیم سیماران از طول عمر و کاربردهای فراوانی برخوردار است.

 

تفاوت‌های مهم چشمی بی سیم و با سیم سیماران

به صورت کلی، بین چشمی بی سیم و با سیم سیماران تفاوت‌هایی وجود دارد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • هزینه خرید: چشمی بی سیم سیماران از قیمت بالاتری نسبت به چشمی با سیم برخوردار است. با این وجود، چشمی با سیم سیماران به یکسری تجهیزات مانند کابل و سیم، داکت و ... نیاز دارد که هزینه‌بر هستند.
  • زمان نصب چشمی بی سیم و با سیم سیماران: یکی دیگر از مهمترین تفاوت‌های چشمی‌های بی سیم و با سیم سیماران، زمان نصب این چشمی‌ها است. تجربه نشان می‌دهد که نصب چشمی‌های با سیم در خانه‌ای با 4 اتاق خواب حدود هشت ساعت زمان می‌برد. این در حالی است که نصب چشم بی سیم با شرایطی مشابه، حدود دو ساعت زمان می‌برد. در نتیجه سرعت نصب چشمی‌های بی سیم بسیار بیشتر است.
  • هزینه‌های جانبی: باطری‌های چشمی با سیم سیماران از طول عمر بالایی برخوردار هستند. این باطری‌ها هر چند سال یکبار تعویض می‌شوند. این در حالی است که باطری‌های چشمی بی سیم سیماران باید هر دو یا سه سال یکبار تعویض شوند، زیرا فشار زیادی را تحمل می‌کنند.
  • شکل ظاهری: اما در خصوص شکل ظاهری چشمی بی سیم و با سیم سیماران تفاوت‌هایی بین این دو چشمی وجود دارد. چشمی‌های بی سیم سیماران به سیم کشی و براکت و ... نیاز ندارد. در نتیجه ظاهر زیباتری دارد. با این وجود، چشمی‌های با سیم سیماران دارای سیم کشی متعددی هستند و برای مخفی کردن این سیم کشی‌ها به داکت و ترانک نیاز داریم. در نتیجه این داکت‌ها و ترانک‌ها کمی دست و پا گیر بوده و فضای ظاهری نسبتا نازیبایی به سازه می‌بخشند.
  • میزان خطا: کابل و سیم‌های زیاد سبب شده تا چشمی‌های با سیم نسبت به چشمی‌های بی سیم خطای بیشتری داشته باشند. با این وجود، چشمی بی سیم و با سیم سیماران از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و تقریبا می‌توان گفت که میزان خطا در آن‌ها به شدت پایین است.
  • ایمنی اطلاعات: به صورت کلی، در چشمی با سیم امکان خرابی کابل و سیم وجود دارد. در نتیجه در صورت خرابی کابل، این چشمی‌ها به صورت موقت از کار خواهند افتاد. در چشمی‌های بی سیم اما این مشکل وجود ندارد. با این حال، مسدود کننده‌های سیگنال یکی از مهمترین مشکلات در چشمی‌های بی سیم به شمار می‌آیند. در چشمی بی سیم سیماران سعی شده سیگنال‌ها به صورت کاملا حفاظت شده عرضه شوند تا در صورت مواجهه با هرگونه مسدود کننده‌ای، سیستم به شما هشدار دهد. 

 

نکات کلیدی در هنگام انتخاب چشمی بی سیم و با سیم

در هنگام خرید چشمی بی سیم و با سیم سیماران یکسری نکات کلیدی وجود دارد که باید مد نظر قرار دهید. اولین نکته هزینه‌ای است که می‌خواهید برای خرید این چشمی‌ها متقبل شوید. چشمی‌های بی سیم از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اما امکانات و مزایای این چشمی‌ها نسبتا بیشتر از چشمی‌های با سیم است.

علاوه بر این، چشمی‌های بی سیم شکل ظاهری زیباتری به فضای ساختمان شما می‌بخشند. با این وجود، چشمی‌های بی سیم هر دو الی سه سال یکبار به باتری نیاز دارند که هزینه‌بر است. لازم به ذکر است که جابجایی چشمی‌های بی سیم بسیار ساده‌تر از چشمی‌های با سیم است.

 

خرید انواع چشمی بی سیم و با سیم سیماران

دو روش برای خرید چشمی بی سیم و با سیم سیماران وجود دارد که این دو روش خرید اینترنتی و خرید فیزیکی هستند. در این بین اما خرید اینترنتی چشمی بی سیم و با سیم سیماران دارای مزایای مهمی است که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • سادگی فرایند خرید چشمی‌های سیماران
  • قیمت مناسب‌تر چشمی‌های بی سیم و با سیم به دلیل عرضه مستقیم این محصولات و حذف واسطه‌ها
  • تضمین سلامت و کیفیت چشمی‌های خریداری شده و ارائه خدمات پس از فروش

این سایت یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه عرضه انواع مختلف چشمی‌های دزدگیر از جمله چشمی بی سیم و با سیم سیماران است و از همین طریق می‌توانید برای خرید این چشمی‌ها اقدام نمایید.

خرید چشمی بی سیم و با سیم سیماران.

خرید چشمی بی سیم و با سیم سیماران

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)