اطلاعاتی درباره خصوصیات جارو برقی سطلی سیماران

اطلاعاتی درباره خصوصیات جارو برقی سطلی سیماران

اطلاعاتی درباره خصوصیات جارو برقی سطلی سیماران
مقدمه
جارو برقی سطلی سیماران یکی از باکیفیت و محبوب‌ترین انواع جارو برقی‌های موجود در بازار داخلی به حساب می‌آید.

شرکت سیماران یکی از بهترین شرکت‌های فعال در حوزه تولید لوازم خانگی در کشور است که سابقه‌ای 50 ساله در این زمینه دارد.

جارو برقی سیماران دارای قدرت 2200 وات می‌باشد. توان مصرفی این جاروها در حدود 2000 تا 2500 وات بوده و قدرت مکش و تمیز کنندگی بالایی دارند. جارو برقی سطلی سیماران در دو رنگ مشکی و سفید در بازار عرضه شده است. محدوده‌ی صدایی این جارو برقی‌ها چیزی در حدود 75 دسیبل است که محدوده صدایی پایینی بوده و یک مزیت کلیدی برای این جارو برقی‌ها به شمار می‌آید. جارو برقی‌های سیماران دارای بدنه‌ی پلاستیکی هستند و از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشند. از طرفی بدنه پلاستیکی این جاروها اگرچه از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است اما وزن سبکی دارد.

دارا بودن فیلتر خروجی هوا در جارو برقی سیماران سبب شده تا هوای خروجی توسط این جاروها فاقد گرد و خاک باشد. این جارو برقی‌ها دارای سه برس هستند که می‌توان با آن‌ها انواع مختلف مبل، فرش، موکت و ... را تمیز کرد. در ادامه اطلاعات کامل‌تری درباره جارو برقی سطلی سیماران در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مهمترین خصوصیات جارو برقی سطلی سیماران.

مهمترین خصوصیات جارو برقی سطلی سیماران.

 

ویژگی‌های قابل توجه جارو برقی سطلی سیماران

یکی از ویژگی‌های مثبت جارو برقی سطلی سیماران این است که این جاروها دارای سه نوع کیسه یکبار مصرف کاغذی، کیسه یکبار مصرف هپا و کیسه دائمی هستند و به شما این امکان را می‌دهند که بسته به شرایط از هر کدام از این کیسه‌ها استفاده کنید. مخزن جارو برقی‌های سیماران 5 لیتری است و به سادگی پر نمی‌شود. در کنار این موارد، جارو برقی سیماران دارای نشانگر زمان تعویض یا تخلیه کیسه می‌باشد که مزیتی قابل توجه است. همچنین دارا بودن سیستم ایمنی باعث می‌شود زمانی که جارو برقی بیش از حد داغ شده یا مخزن و مسیر جارو دچار گرفتگی می‌شود، جارو به صورت اتوماتیک خاموش شده و از سوختن جارو جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، میزان مکش جارو برقی سطلی سیماران چیزی در حدود بیست و دو کیلو پاسکال است که قدرت مکش بالایی به حساب می‌آید. در کنار این موارد، قابلیت چرخش 360 درجه جارو برقی سیماران سبب می‌شود که جابجایی این جارو برقی‌ها بسیار ساده و روان باشد.

لوله تلسکوپی جارو برقی سطلی سیماران از فلز ساخته شده و استحکام بالایی دارد. به علاوه قابلیت تنظیم ارتفاع و دارا بودن سری خرطومی منعطف از جمله‌ی دیگر مزایای لوله این دسته از جارو برقی‌های برند سیماران به حساب می‌آید. کابل برق جارو برقی‌های سیماران چیزی در حدود 7 متر طول دارد و قابلیت جارو کردن تا شعاع 10 متر مربع را برای شما فراهم می‌کند.

 

مهمترین پارامترها در زمان خرید جارو برقی

در هنگام خرید جارو برقی سطلی یکسری نکات کلیدی وجود دارد که باید مد نظر قرار داده شوند که از جمله‌ی مهمترین آن‌ها می‌توان به پارامتر های زیر اشاره کرد:

  • توان موتور جارو برقی: یکی از مهمترین پارامترها در هنگام تهیه جارو برقی، توان موتور جارو است. هر چقدر توان موتور یک جارو بیشتر باشد، قدرت مکش بیشتری خواهد داشت. به صورت کلی، جارو برقی‌هایی با توان موتور 1300 تا 2200 وات از کیفیت خوبی برخوردار هستند.
  • قدرت فیلتراسیون جارو برقی: یکی از مهمترین ویژگی‌های یک جارو برقی باکیفیت، عدم بازگشت گرد و غبارهای ریز به محیط در حین جارو کردن است. میزان پراکنده نشدن گرد و غبار به محیط توسط جارو برقی به قدرت فیلتراسیون جارو وابسته است. جاروهای پیشرفته از فیلترهایی استفاده می‌کنند که می‌تواند ذرات ریز در حد 0.03 میکرون را به دام انداخته و از پراکنده شدن آن‌ها جلوگیری کنند.
  • قدرت و سرعت مکش: پمپ مکش یکی از مهمترین اجزای جارو برقی سطلی است. میزان مکش جارو برقی به کیفیت پمپ مکش وابسته می‌باشد. یکی از مهمترین پارامترها در تعیین میزان قدرت مکش جارو برقی، طراحی جارو است. طول لوله خرطومی به شدت در تعیین قدرت مکش جارو اثر گذار می‌باشد. اگر طول لوله خرطومی جارو برقی بیشتر از دو متر باشد، قدرت مکش جارو افت پیدا می‌کند. به علاوه، میزان درز بندی هوا در اطراف بدنه جارو برقی هم در تعیین میزان قدرت مکش جارو تاثیر به سزایی دارد. سرعت مکش جارو برقی هم یکی دیگر از پارامترهای کلیدی در هنگام خرید جارو برقی سطلی است. هر چقدر سرعت مکش جارو برقی بیشتر باشد، جارو از کیفی بالاتری برخوردار است.
  • میزان صدای جارو برقی: بدون شک صدای کمتر جارو برقی یکی از مزایای مهم آن به شمار می‌آید. میزان صدای جارو برقی با دسیبل مشخص می‌شود. به صورت کلی، محدوده‌ی صدایی بین 70 تا 77 دسیبل برای یک جارو برقی خانگی محدوده صدای مطلوبی به حساب می‌آید.
  • مخزن جارو برقی: به صورت کلی، در هنگام انتخاب جارو برقی، جنس بدنه‌ی مخزن جارو، وزن آن و حجم مخزن از اهمیت بالایی برخوردار است. به صورت کلی، بدنه جارو برقی از سه ماده پلاستیک فشرده، استیل و فولاد تولید می‌شود که جاروهای خانگی بیشتر از پلاستیک فشرده تولید می‌شوند و کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند. همچنین میزان گنجایش مخزن جارو برقی هم یکی دیگر از پارامترهای مهمی است که در هنگام خرید جارو از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • قیمت جارو برقی: بدون شک یکی از مهمترین پارامترها در هنگام خرید هر محصولی، قیمت آن است. قیمت جارو برقی به پارامترهایی مانند نوع جارو، حجم جارو، قدرت مکش آن و برند تولید کننده جارو برقی وابسته می‌باشد.

مهمترین نکات در انتخاب جارو برقی.

مهمترین نکات در انتخاب جارو برقی.

 

مرکز عرضه جارو برقی سیماران به صورت مستقیم

به صورت کلی، دو روش برای عرضه جارو برقی سیماران وجود دارد که این دو روش عبارتند از: 1) عرضه اینترنتی 2) عرضه فیزیکی جارو برقی.

در این بین اما عرضه اینترنتی جارو برقی سطلی سیماران دارای مزایای قابل توجهی از جمله سادگی فرایند خرید، خدمات پس از فروش، تضمین کیفیت و اصالت جارو برقی و قیمت مناسب‌تر جارو برقی به دلیل عرضه مستقیم می‌باشد.

سایت ما یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه فروش انواع مختلف لوازم خانگی برند سیماران از جمله جارو برقی سطلی سیماران است و از طریق این مرکز می‌توانید برای خرید این جارو برقی‌های باکیفیت اقدام نمایید.

مرکز عرضه انواع جارو برقی سیماران.

مرکز عرضه انواع جارو برقی سیماران.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)