لامپ و چراغ LED

لامپ و چراغ LED

اختراع چراغ و لامپ یکی از بزرگترین و مهم ترین اختراعات بشر تا به امروز بوده است. وجود لامپ ها چه در خانه و چه در محل کار، مراکز تجاری و مراکز خرید و حتی در خیابان ها، باعث روشنایی می شود. همه ی ما انسانها برای انجام کارهای مختلف مان در روز نیاز به دید کافی و روشنایی داریم که وجود چراغ و لامپ این نیاز را برطرف می کند. با پیشرفته شدن تکنولوژی در سراسر جهان، لامپ های جدیدی بنام لامپ ال ای دی (LED) طراحی و ساخته شد و در بازار های جهان عرضه شد‌.

 لامپ های ال ای دی ابتدا در سال ۱۹۶۲ و با رنگ قرمز تولید و به تعداد محدود در بازارها وجود داشت. با گذشت زمان و بابا رفتن رضایت مردم بعد از استفاده از لامپ های ال ای دی بیشتر شد. بنابراین این لامپ با کیفیتی بالاتر و در رنگ های متنوع تری مانند: آبی، سبز، زرد و نارنجی تولید شد. از همان سالها تا به امروز استفاده انسان از لامپ های ال ای دی به مرور زمان افزایش یافت و تنوع های بسیاری از آن طراحی و تولید شد. شرکت سیماران یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده این لامپ های باکیفیت و محبوب است. در ادامه مطلب قصد داریم شما عزیزان را با ویژگی ها و انواع مختلف لامپ و چراغ led سیماران آشنا کنیم.

ویژگی های لامپ های ال ای دی سیماران

تفاوت لامپ های ال ای دی با سایر لامپ های معمولی در کیفیت و طول عمر آنهاست. لامپ های معمولی دارای یک طول عمر کوتاه تا متوسط هستند. در واقع با گذشت مدتی، روشنایی اولیه خود را از دست می دهند و دچار سوختگی می شوند. از این رو در نهایت خیلی زود باید آنها را تعویض کرد. اما لامپ های ال ای دی سیماران دارای کیفیتی بالا هستند و علاوه بر آن کم مصرف هستند و در مصرف انرژی صرفه جویی میکنند‌. این لامپ های خاص و به صرفه، طول عمر بالایی دارند و با روشنایی خود خانه و یا محل کارتان را تا مدت ها روشن نگه می‌دارند.

 

این لامپ ها به دلیل به صرفه بودن و کم مصرف بودن در اماکن از آنها مورد استفاده قرار میگیرد. بطور مثال در بیمارستان ها، هتل ها و مراکز خرید و تجاری بزرگ، برای روشنایی و زیبایی بیشتر از لامپ های ال ای دی استفاده می شود‌. لامپ های ال ای دی تنوع بسیاری دارند و بصورت سقفی و در رنگ های جذاب بسیاری تولید می شوند.

تفاوت لامپ های ال ای دی با سایر لامپ های معمولی اندک است. همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم، لامپ های ال ای دی سیماران از کیفیت بالایی برخوردار هستند.  علاوه بر آن طول عمر بالایی نیز دارند، به همین علت قیمت‌شان به نسبت لامپ های معمولی و باکیفیت پایین تر قدری بیشتر است. که در نتیجه به نسبت کیفیت، طول عمر و مصرف کم انرژی که دارد، قیمت آن بسیار مناسب و به صرفه لیبل خواهد خورد.

تنوع لامپ های ال ای دی سیماران 

در گذشته لامپ های ال ای دی دارای تنوع خاصی نبودند. این لامپ ها در یک شکل و در دو یا سه رنگ تولید میشدند. اما امروزه همه‌ی ما شاهد تنوع های بی شمار این لامپ ها در رنگ و شکل هستیم. بطور مثال لامپ های سقفی ال ای دی سیماران در سقف خانه یا محل کارتان نصب می شود. این محصول روشنایی و کیفیت مطلوبی دارد و در سایز کوچک، متوسط و بزرگ در بازار موجود است. مصرف کنندگان می توانند مطابق با سلیقه خود، از هر ابعادی که میخواهند و در هر رنگی این لامپ ها را خریداری و استفاده کنند.

شما عزیزان می توانید با لامپ های ال ای دی رنگی سیماران نورپردازی عالی و جذابی را در مکان دلخواهتان به وجود بیاورید. همچنین نگران سوختن و مصرف بالای انرژی آن نباشید. برخی از لامپ های ال ای دی بسیار کوچک هستند و از آنها در ساخت تلویزیون استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که لامپ های ال ای دی استفاده شده در تلویزیون ها کاربرد های ویژه ای دارند. چرا که برای استفاده از آنها باید به بسیاری از نکات توجه و رعایت کرد.

 

کاربرد لامپ های ال ای دی

لامپ های ال ای دی سیماران اغلب در مکان های بزرگ و وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا برای روشن کردن اماکنی مانند هتل، تالار های پذیرایی، مرکز خرید و حتی اداره ها و کارخانه ها نیاز به لامپ های بیشتری به نسبت فضاهای کوچکی مانند خانه و مغازه ها است. به همین مالکان مکان های عمومی و پر رفت و آمد به این نتیجه رسیدند که از لامپ های کم مصرف و با کیفیتی بالا استفاده کنند. این کار باعث می شد تا در استفاده از انرژی برق صرفه جویی و از هزینه های اضافه جلوگیری کنند.

در مکان های شلوغی مانند بیمارستان ها و مراکز تجاری و خرید امکان تعویض سریع لامپ ها وجود ندارد. لامپ های ال ای دی سیماران به دلیل طول عمر بالایی که دارند برای استفاده از آنها در این اماکن بسیار مفید و به صرفه هستند.

شرکت سیماران

شرکت معتبر سیماران سال های زیادی است که برای رفاه و آسایش شما مصرف کنندگان عزیز و محترم، به دنبال تولید بهترین کالاها با نازل ترین قیمت هستند تا رضایت مشتریان خود را بصورت کامل جلب کند. شرکت سیماران با تمام توانایی و عوامل خود در تلاش است مطابق با استاندارد ها و پیشرفت های روز دنیا، لامپ های ال ای دی باکیفیت به دست شما عزیزان برساند. مهندسین و طراحان شرکت سیماران همواره سعی بر این دارند که نوعی جدید از لامپ های ال ای دی را با مصرف کم انرژی و طول عمر مفید، طراحی و به تولید و عرضه برسانند.

شرکت سیماران در تمامی استان ها و شهر های کشور نمایندگی دارد. شما عزیزان می توانید تمام محصولات تولید شده را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. دیگر ویژگی جذاب شرکت سیماران ضمانت کالاها و خدمات پس از فروش آنها است. اگر شما مصرف کنندگان محترم بعد از خرید لامپ های ال ای دی و یا دیگر محصولات از شرکت سیماران، هرگونه اختلال و یا خرابی را مشاهده کردید می توانید به نمایندگی سیماران مراجعه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن، محصول خریداری شده را تعمیر و یا تعویض کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)