برد یا مدار جک سیماران

برد یا مدار جک سیماران

طی دو دهه‌ی اخیر محصولات متفاوتی وارد بازار گردیده است که یکی از این محصولات جک درب پارکینگ است. این محصول با نام های مختلفی همچون جک پارکینگی، جک درب ریموت کنترلی، درب اتوماتیک پارکینگ یا حتی جک برقی درب نیز شناخته می شود.

امروزه اکثر ساختمان های مسکونی و حتی اماکن عمومی با استفاده از درب های اتوماتیک باز و بسته می شوند. در واقع استفاده از جک درب پارکینگ بسیار راحت است و شما میتوانید تنها با فشار دادن یک دکمه درب را باز یا بسته نمایید.

در کل جک درب پارکینگی دارای مدار کنترلی نیز می ‌باشد که به مدار جک شناخته می ‌شود. این مدار جک در اصل همان مغز متفکر سیستم خواهد بود. بهتر است بدانید که تمامی متعلقات و لوازم مربوط به جک درب پارکینگ با استفاده از نوعی کابل به مدار جک منتقل می‌ شوند. بنابراین فرمان های لازم از طریق مدار به اجزای مختلف جک ارسال می گردد. البته امروزه نوع بی سیم آن نیز وجود دارد که با استفاده از امواج رادیویی کار می کند. همچنین این مدارها در برندهای متنوعی تولید می شوند که یکی از بهترین و با کیفیت ترین آن ها مدار جک سیماران است.

در ادامه این مطلب قصد داریم که اطلاعات بیشتری در مورد مدار جک سیماران در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. پس با ما همراه باشید. 

 

مدار جک سیماران چیست؟ 

 

همان طور که گفته شد امروزه اکثر درب های ساختمانی اتوماتیک شده اند. در نتیجه شما می توانید با فشار دادن دکمه ریموت کنترل درب ساختمان را باز و بسته نمایید. البته این درب‌ها دارای اجزای مختلفی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به درب پارکینگ اشاره نمود که در دو نوع ریلی و بازویی می‌باشد. همچنین این درب ها شامل اجزای دیگری مانند ریموت کنترل که جهت ایجاد ارتباط بین کاربر و مدار جک سیماران مورد استفاده قرار می‌ گیرد، جک بازویی که نیروی الکتریکی را به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی تبدیل می کند، چشمی که معمولا با سیستم مادون قرمز می باشد و برای جلوگیری از آسیب وارد شدن به خودرو یا شخصی استفاده می شود و همین طور فلاشر که با علائم هشدار دهنده، پیام مدار جک سیماران را نمایش می دهد خواهد بود. 

همچنین مدار جک سیماران یکی از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده درب های اتوماتیک پارکینگ است که در واقع باعث ایجاد نوعی ارتباط مابین ریموت کنترل و جک درب پارکینگ می شود. البته مدار جک سیماران خود شامل قسمت های مختلفی است. از جمله این قسمت ها می توان به قطعات الکترونیکی مختلفی مانند برد اصلی و ترانس، کارت رادیویی و ترمینال، صفحه نمایشگر، لامپ های ال ای دی، فیوز و دیپ سوئیچ و .... اشاره نمود. 

مدار جک سیماران

مدار جک سیماران

 

وظایف مدار جک سیماران: 

 

به طور کلی می توان مدار جک سیماران را مرکز کنترل درب دانست که با استفاده از فرمان رادیویی موجب باز و بسته شدن درب خواهد شد. این مدار جک وظایف دیگری نیز دارد که از جمله این وظایف می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

 

  • ایجاد ارتباط با تمامی متعلقات مربوط به جک درب پارکینگ که به صورت رادیویی یعنی بی سیم یا با کمک کابل انجام می شود.
  • نگهدارنده قسمت های اصلی همچون ترانس تغذیه، ترمینال، برد اصلی، دیپ سوئیچ و .... می باشد.
  • همچنین مدار جک سیماران قابل تنظیم است. بنابراین شما می توانید آن را به گونه ای تنظیم نمایید که موجب حرکت هر یک از جک ها به صورت جداگانه گردد.

 

مزایای استفاده از مدار جک سیماران: 

 

به طور کلی می ‌توان گفت مدار جک سیماران جزء بهترین مدار هایی می باشد که در بازار موجود است. زیرا چندین سال است که این شرکت به تولید محصولات الکترونیکی مختلف می پردازد. بنابراین تجربه و پیشرفت بسیار زیادی در این زمینه داشته است. به طور کلی می‌ توان گفت که مدار جک سیماران یکی از با کیفیت ترین تولیدات برد الکترونیکی می باشد که برای جک های پارکینگی مورد استفاده قرار می گیرد. البته این مدار جک مزایای بیشتری دارد که از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

 

  • مدار جک سیماران به گونه ای طراحی و تولید می‌ شود که قابلیت نصب شدن آن بر روی انواع مختلف درب های اتوماتیک مانند تک لنگه و دولنگه وجود خواهد داشت.
  • همچنین این مدار یکی از بهترین برد های مورد استفاده برای مکان های شلوغ و پرتردد خواهد بود.
  • از دیگر مزایای آن می توان به امکان برنامه ‌ریزی به دو شکل مختلف اشاره کرد که به دو صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک خواهد بود.
  • همچنین این مدار بسیار پیشرفته است به شکلی که شما می توانید زمان های رفت و برگشت را به صورت جداگانه بر روی آن برنامه ریزی نمایید. پس می توانید با یک برنامه ریزی دقیق درب را به گونه ای تنظیم نمایید که به صورت خودکار بسته شود. بنابراین دیگر جای نگرانی برای باز ماندن درب وجود نخواهد داشت.
  • یکی دیگر از مزایای مدار جک سیماران آن است امکان نصب قفل الکترونیکی به صورت کاملا مستقیم بر روی اون وجود خواهد داشت.
  • از جمله مزایای دیگر آن می‌ توان به نصب آسان و بسیار ساده این مدار اشاره کرد.
  • همچنین این مدار به دلیل راحتی و آسایشی که به همراه دارد، توانسته است محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران پیدا نماید.
  • علاوه بر تمام این موارد مدار جک سیماران به گونه ایی طراحی و تولید می شود که امنیت بسیار بالایی دارد.

مزایای مدار جک

مزایای مدار جک

 

قیمت مدار جک برند سیماران: 

 

به طور کلی می ‌توان گفت که مدار جک سیماران از جمله با کیفیت ترین برندهای ایرانی می باشد که البته دارای قیمت مناسبی خواهد بود. در واقع می ‌توان گفت که تمامی محصولات برند سیماران از لحاظ کیفی محصولات درجه یک هستند. البته محصولات این برند طول عمر بالا خواهند داشت و گارانتی ارائه شده همراه محصول نیز می تواند تعیین کننده این موضوع باشد. همچنین بهتر است بدانید که در حال حاضر محصولات برند سیماران دارای کیفیت و درجه بالایی هستند که حتی این محصولات به کشورهای همسایه نیز صادر خواهند شد.

اگر شما نیز به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد مدار جک سیماران هستید می توانید با کارشناسان خبره و با تجربه ما در این زمینه مشورت نمایید. سپس بعد از دریافت اطلاعات کافی اقدام به خرید نمایید.

برد جک پارکینگ سیماران |قیمت و خرید برد فرمان درب اتوماتیک سیماران Q60

قیمت مدار سیماران

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)