نصب و راه اندازی محصولات سیماران؛ یکی از خدمات شرکت و نمایندگی های سیماران

نصب و راه اندازی محصولات سیماران؛ یکی از خدمات شرکت و نمایندگی های سیماران

نصب و راه اندازی محصولات سیماران یکی از مهمترین خدمات پس از فروش برای مشتریان عزیز می باشد. بازار امروز یک بازار رقابتی تمام عیار است.

نصب و راه اندازی محصولات سیماران؛ یکی از خدمات شرکت و نمایندگی های سیماران

این بازار اگر در مورد یک محصول مشترک در یک کشور باشد، بیشتر دیده می ‌شود. مسلما وجود چنین رقابتی به نفع مصرف کنندگان و مشتریان عزیز است. به دلیل اینکه علاوه بر بالا بردن کیفیت انواع کالا ها، باعث تعادل و پایین ماندن قیمت ‌ها به سود مشتریان می‌ شود.

امروزه هدف هر برند و تولیدکننده، صرفاً تولید و فروش کالا نیست. بلکه بعد از جذب مشتری، جلب رضایت آن ها نیز یک ملاک بسیار مهم است. ناگفته نماند که این حق مشتری است که بتواند بعد از خرید یک کالا، نگران نصب اصولی و راه اندازی آن باشد. حتی اگر بعد از مدتی دچار خرابی شد باید بتواند از یک نمایندگی یا شرکت معتبر، یک تعمیرکار متخصص درخواست کند.

اگر قصد خرید محصولات شرکت سیماران دارید نصب و راه اندازی آن ها را نیز به متخصصین ما بسپارید.

 

نصب و راه اندازی محصولات سیماران توسط چه کسی انجام می شود؟

شاید این سوال را بپرسید که «نصب و راه اندازی محصولات سیماران توسط چه کسی انجام می شود؟» نمایندگی های سیماران در سراسر کشور، خدمات نصب و راه اندازی محصولات سیماران را بر عهده دارند. به دلیل اینکه یک بخش مهمی از خدمات پس از فروش (در نمایندگی ها در شهر های مختلف) محصولات سیماران می باشد.

تاسیس نمایندگی در واقع یک روش توزیع کالا و خدمات است. مالک اصلی برند، در قبال دریافت یک مبلغ، امکان استفاده از نام برند و فروش محصولات را به فرد دیگری واگذار می کند. فروش کالا در نمایندگی ها تنها یک بخش از خدمات را شامل می شود. بخش پشتیبانی فنی نیز در نمایندگی ها فعالیت دارند. بخش پشتیبانی فنی، خدمات پیش از فروش (مشاوره و معرفی محصول) و خدمات پس از فروش را پشتیبانی می کند. بسیاری از آن ها بخش نصب و راه اندازی محصولات سیماران را انجام می دهند. نمایندگی ها، افرادی را که در حوزه برق و الکترونیک تخصص دارند به شرکت معرفی می‌کنند. شرکت نیز در زمینه نصب و راه اندازی محصولات سیماران آموزش های لازم را به این افراد می ‌دهند. البته این آموزش‌ ها شامل تعمیر و تعویض قطعات نیز می ‌شوند. بنابراین بعد از خرید محصولات سیماران، به هیچ وجه نگران نصب، راه اندازی و حتی خرابی آن ها نباشید.

نصب و راه اندازی محصولات سیماران 

نصب و راه اندازی محصولات سیماران

 

گارانتی نصب و راه اندازی محصولات سیماران

یک مسئله مهم که در زمان نصب و راه اندازی محصولات سیماران مهم است تایید برگه گارانتی می باشد. تولیدکنندگان به همراه محصولات خود یک برگه گارانتی یا ضمانت نامه را قرار می دهند. در واقع ضمانت نامه ای است که تولیدکننده، فروشنده یا ارائه دهنده محصول، در اختیار مشتری قرار می دهد. در برگه گارانتی، تولیدکنندگان یا هر شخص دیگری، کیفیت و عملکرد محصول ارائه شده را تضمین می کنند.

در این برگه یک دوره زمانی معین را با شرایط از پیش تعیین شده برای بازگشت، تعویض یا تعمیر محصول خریداری شده، مشخص می شود. به طور مثال مدت زمان معین از 3 تا 24 ماه (کمتر یا بیشتر)، با توجه به شرایط شرکت تعیین می شود.

نکته مهم در رابطه با گارانتی نصب و راه اندازی محصولات سیماران، تایید مراحل آن و سند گارانتی توسط نمایندگی است. تکنسین متخصص تاریخ نصب و راه اندازی را در برگه گارانتی درج می کند. این تاریخ که توسط تکنسین درج شده است مورد تایید نمایندگی و شرکت خواهد بود. تمام شرایط تعویض، تعمیر و... تا پایان مدت گارانتی، توسط شرکت مورد تایید است. بیش از 300 نمایندگی مجاز در شهر های مختلف، خدمات متنوعی را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهند.

 

 

نصب و راه اندازی محصولات سیماران، کار را به کاردان بسپارید

شما این اختیار را دارید که نصب و راه اندازی محصولات سیماران به فرد دیگری بسپارید. نکته مهم که یادآور می ‌شویم این است که شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال نصب و راه اندازی غیر اصولی، توسط فرد دیگر برعهده نمی‎گیرد. نکته دیگر اینکه سند گارانتی محصول خریداری شده دیگر فاقد اعتبار می باشد. به دلیل اینکه محصول خریداری شده توسط تکنسین مورد تایید نمایندگی، نصب و راه اندازی نشده است.

برخی از نمایندگی ها گزینه های خوبی را برای جلب رضایت مشتریان تعیین می کنند. به طور مثال نصب و راه اندازی محصولات سیماران را به صورت رایگان انجام می دهند. این امر باعث افزایش اعتماد بین مشتری و نمایندگی خواهد شد. در هر ساعتی از شبانه روز که شما تمایل داشته باشید نسبت به نصب و راه اندازی محصولات سیماران به شما خدمات ارائه می دهند. تکنسین نصب و راه اندازی، تمام راهنمایی های لازم را برای آشنایی با محصولات سیماران به شما ارائه می دهد. هر سوالی که داشته باشید می توانید با خیال راحت از مسئول نصب و راه اندازی بپرسید. همچنین بعد از نصب می توانید به صورت برخط و آنلاین با نمایندگی تماس بگیرید. سپس از بخش پشتیبانی فنی مشاوره دریافت کرده و سوالات پیش آمده را از همکاران ما بپرسید. اگر نیاز به مراجعه مجدد تکنسین باشد با کمترین هزینه مشکل پیش آمده برطرف می شود.

نصب و راه اندازی محصولات سیماران 

نصب و راه اندازی محصولات سیماران

 

شرکت صنایع الکترونیک سیماران

شرکت صنایع الکترونیک سیماران مسئول مستقیم نصب و راه اندازی محصولات سیماران نیست. بلکه تمام مسئولیت خدمات پس از فروش محصولات را به نمایندگی ‌های مجاز واگذار کرده است. این شرکت در سال 1350 تاسیس شد و پروانه تولید خود را از وزارت صنایع دریافت کرد. سپس اقدام به دریافت نمایندگی انحصاری از تولیدکنندگان اروپایی کرد. در قدم بعدی خود به یکی از تولیدکنندگان برتر کشور در زمینه صنایع الکترونیک تبدیل شد. شرکت انواع محصولات مانند لوازم خانگی، سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته را طراحی و تولید می کند. تولید انواع چراغ های روشنایی، کلید های لمسی هوشمند و بسیاری موارد دیگر، از جمله محصولات با کیفیت این شرکت بزرگ هستند.

ما تلاش می کنیم بهترین محصولات را تولید کنیم تا بتوانیم رضایت شما مشتریان گرامی را جلب نماییم. رضایت مشتریان در گرو تولید محصولات با کیفیت است، این یک اصل بسیار مهم می باشد. هدف ما در قدم اول تولید محصولات با کیفیت همگام با تکنولوژی های روز دنیا است. هدف ما در قدم دوم، جلب رضایت شما مشتریان گرامی می باشد.

نصب و راه اندازی محصولات سیماران 

نصب و راه اندازی محصولات سیماران

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)