مرکز خرید لوپ دتکتور سیماران با قیمت مناسب

مرکز خرید لوپ دتکتور سیماران با قیمت مناسب

مرکز خرید لوپ دتکتور سیماران با قیمت مناسب
لوپ دتکتور یک نوع رله حساس است که برای فرمان دادن به در پارکینگ و یا راهبند به کار گرفته می‌شود.

لوپ دتکتور سیماران یکی از بهترین انواع لوپ دتکتورهای عرضه شده در بازار داخلی است و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد.

در بین روش‌های مختلفی که برای خرید لوپ دتکتور سیماران وجود دارد، خرید اینترنتی یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید. در خرید اینترنتی لوپ دتکتور به صورت مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده رسیده و در نتیجه با حذف اشخاص واسطه، این رله‌ها قیمت مناسب‌تری خواهند داشت. به علاوه در این روش خرید لوپ دتکتور، کیفیت و سلامت این محصولات تضمین شده است. لازم به ذکر است، سادگی فرایند خرید یکی دیگر از مهمترین مزایای خرید اینترنتی لوپ دتکتور به حساب می‌آید.

این سایت یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه عرضه انواع محصولات شرکت سیماران از جمله لوپ دتکتور است و از همین طریق می‌توانید برای خرید لوپ دتکتور سیماران اقدام نمایید.

خرید لوپ دتکتور سیماران.

خرید لوپ دتکتور سیماران

 

لوپ دتکتور چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که در قسمت قبل هم ذکر شد، لوپ دتکتور نوعی رله است. این رله‌ها در خروجی مکان‌ها و جاهایی که به کنترل تردد وسایل نقلیه و خودروها نیاز نیست، برای کنترل درب اتوماتیک و راهبند مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوپ دتکتور داری سیم پیچ هستند و میدان مغناطیسی آن شبیه سنسور عمل می‌کند. لذا اگر جسمی فلزی شبیه بدنه اتومبیل در نزدیکی میدان مغناطیسی قرار بگیرد، خطوط میدان تغییر جهت می‌دهند و موجب باز و بسته شدن درب می‌شوند.

وظیفه لوپ دتکتور تشخیص جهت ایجاد شده در جریان لوپ دتکتور به خاطر قرار گرفتن بدنه فلزی اتومبیل در نزدیکی خود و در نتیجه این تحریک، دادن فرمان باز و بسته شدن درب پارکینگ و یا راهبند است.

کاربردهای لوپ دتکتور.

کاربردهای لوپ دتکتور

 

آشنایی با انواع لوپ دتکتور

همانطور که در قسمت‌های قبلی هم ذکر شد، لوپ دتکتور دارای سیم پیچ یا حلقه است که باعث ایجاد میدان مغناطیسی شده و موجب باز و بسته شدن درب می‌شود. اما در پاسخ به این سوال که مهمترین انواع لوپ دتکتور کدامند؟ لازم به ذکر است که لوپ دتکتورها از نظر تعداد سیم پیچ به دو دسته لوپ دتکتور تک حلقه و دو حلقه تقسیم بندی می‌شوند.

در لوپ دتکتور تک حلقه همانطور که از نام آن مشخص است از یک حلقه برای ایجاد جریان مغناطیسی در سیم پیچ استفاده می‌شود. در لوپ دتکتور دو حلقه اما دو حلقه برای ایجاد جریان مغناطیسی در سیستم به کار گرفته می‌شوند. در نتیجه لوپ دتکتورهای دو حلقه از قدرت و حساسیت بالاتری نسبت به لوپ دتکتور تک حلقه برخوردار می‌باشند. اصولا لوپ دتکتورهای دو حلقه برای باز و بسته کردن درب‌های بزرگ پارکینگی و درب کارخانه استفاده می‌شود اما لوپ دتکتورهای تک حلقه در درب‌های کوچک و چراغ راهنمایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 

آشنایی با خصوصیات لوپ دتکتور سیماران

لوپ دتکتور سیماران یکی از بهترین انواع لوپ دتکتور عرضه شده در بازار داخلی است. ولتاژ این دتکتورها 220 ولت بوده و جریان مصرفی آن‌ها از نوع AC است. رله لوپ دتکتور سیماران دارای قابلیت تنظیم حساسیت تا هفت درجه می‌باشد.

در کنار این موارد، گارانتی دو ساله سیماران هم یکی دیگر از مزایا و خصوصیات مثبت لوپ دتکتور سیماران می‌باشد. همچنین این لوپ دتکتورها دارای یک کانال و دو رله خروجی هستند. لازم به ذکر است که طول عمر بالا و سادگی فرایند نصب هم از جمله دیگر مزایای لوپ دتکتور سیماران می‌باشد. از لوپ دتکتور سیماران در راهبندها و پارکینگ‌ها استفاده می‌شود. همچنین، این رله‌ها در چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نیز به کار گرفته می‌شوند.

 

نکات کلیدی در هنگام خرید لوپ دتکتور

به صورت کلی، در هنگام خرید لوپ دتکتور یکسری نکات کلیدی وجود دارد که باید مد نظر قرار داده شوند که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • نوع لوپ دتکتور: بسته به مدل لوپ دتکتور، ویژگی‌هایی از جمله قدرت لوپ دتکتور و درجه حساسیت آن متفاوت خواهد بود. لذا با توجه به کاربردی که از لوپ دتکتور انتظار دارید، می‌توانید مدل‌های مختلف این دستگاه‌ها را خریداری کنید.
  • درجه حساسیت لوپ دتکتور: در هنگام خرید لوپ دتکتور درجه حساسیت یکی از پارامترهای مهم است. هرچقدر درجه حساسیت بیشتر باشد، لوپ دتکتور عملکرد بهتری خواهد داشت و می‌تواند درب را سریع‌تر باز و بسته کند.
  • برند تولید کننده لوپ دتکتور: در هنگام خرید لوپ دتکتور حتما سعی کنید که این تجهیزات را از برندهای معتبر خریداری نمایید. زیرا اولا این برندها محصولات باکیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. در ثانی خدمات پس از فروش یکی دیگر از مهمترین مزایای خرید لوپ دتکتور از برندهای معتبر است. لوپ دتکتور سیماران یکی از معتبرترین انواع لوپ دتکتورهای عرضه شده در بازار داخلی است.

در کنار این سه عامل مهم، قیمت لوپ دتکتور، شیوه عرضه لوپ دتکتور، ولتاژ مصرفی این رله‌ها و پارامترهایی از این دست نیز از جمله مهمترین عواملی هستند که در هنگام خرید لوپ دتکتور باید مد نظر قرار داده شوند.

 

قیمت خرید لوپ دتکتور در بازار داخلی

نوساناتی که این روزها در بازار داخلی وجود دارد، سبب شده تا قیمت خرید لوپ دتکتور هم مانند دیگر محصولات موجود در بازار داخلی مدام در حال تغییر و تحول باشد. علاوه بر این، قیمت لوپ دتکتور به پارامترهای مختلفی وابسته است که مهمترین آن‌ها نوع لوپ دتکتور، درجه حساسیت لوپ دتکتور، برند تولید کننده این قطعات و ... هستند.

از طریق شماره تلفن‌های موجود در این سایت می‌توانید با مشاورین ما ارتباط گرفته و اطلاعات کامل‌تری درباره قیمت روز لوپ دتکتور و مزایای این دستگاه‌ها به دست بیاورید.

قیمت روز لوپ دتکتور.

قیمت روز لوپ دتکتور

 

جمع بندی

لوپ دتکتور یک نوع رله است که برای باز و بسته کردن در پارکینگ و یا راهبند مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوپ دتکتور سیماران یکی از باکیفیت‌ترین انواع لوپ دتکتورهای موجود در بازار داخلی بوده و از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار است.

لوپ دتکتور سیماران دارای 220 ولت است و جریان مصرفی آن از نوع AC می‌باشد. لازم به ذکر است که این لوپ دکتور‌های دارای قابلیت تنظیم حساسیت تا هفت درجه می‌باشند و می‌توانند با سرعت بالایی درب را باز و بسته کنند. گارانتی دو ساله سیماران یکی دیگر از مزیت‌های این رله‌ها به شمار می‌آید. طول عمر بالا و سادگی نصب هم از جمله دیگر مزیت‌های این دتکتورها می‌باشد. از نظر نوع حلقه، این رله‌ها در دو نوع لوپ دتکتور تک حلقه و دو حلقه تقسیم بندی می‌شوند که در این بین، لوپ دتکتورهای دو حلقه از کیفیت و حساسیت بالاتری برخوردار هستند.

خرید اینترنتی، بهترین روش تهیه لوپ دتکتور سیماران به حساب می‌آید. از طریق همین سایت می‌توانید برای خرید این رله‌ها اقدام نمایید.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)