مزایای خرید آیفون تصویری سیماران

مزایای خرید آیفون تصویری سیماران

آیفون تصویری سیماران یکی از محصولات حفاظتی این شرکت می‌باشد که در نمایندگی‌های سیماران به فروش می‌رشد. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب خرید این محصول می‌پردازیم.

مزایای خرید آیفون تصویری سیماران

شرکت سیماران از تولیدکنندگان با سابقه‌ی طولانی در زمینه‌ی وسایل الکتریکی و سیستم‌های حفاظتی در بازار می‌باشد که محصولات آن از پرطرفدارترین محصولات بازار به شمار می‌رود. آیفون تصویری سیماران یکی از محصولات حفاظتی این شرکت می‌باشد که در نمایندگی‌های سیماران به فروش می‌رسد. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب خرید این آیفون تصویری ایرانی می‌پردازیم.

آیفون تصویری سیماران

مزایای آیفون تصویری سیماران

در این بخش به مهم‌ترین نقاط قوت و برتری آیفون تصویری سیماران نسبت به سایر برند‌های موجود در بازار می‌پردازیم.

نصب راحت:

 آیفون تصویری سیماران به راحتی و در مدت زمانی کوتاه توسط یک فرد کاربلد قابل نصب و راه‌اندازی است. این در حالی است که نصب آیفون‌های تصویری برند‌های دیگر پروسه‌ای نسبتا طولانی است و ممکن است چند روز طول بکشد. به طور کلی مدت زمان نصب آیفون به چند عامل خارجی نیز بستگی دارد. برای مثال سیم‌کشی قدیمی ساختمان می‌تواند باعث توقف پروسه‌ی نصب شود. همچنین هر چه تعداد مانیتورهای بیشتری در ساختمان مورد نیاز باشد، مدت زمان بیشتری برای راه‌اندازی کامل صرف خواهد شد.

بردهای باکیفیت:

 یکی از مهم‌ترین قطعات به کار رفته در آیفون تصویری سیماران، برد آن می‌باشد. این قطعه در آیفون نقش حیاتی و اصلی را به عهده دارد. زیرا این قطعه باید تمامی بخش‌های آیفون را به یکدیگر ارتباط بدهد. اساسا تعمیرات هزینه‌بر تمامی آیفون‌ها مربوط به مشکلات در این قطعه می‌باشد. بنابراین داشتن یک برد با کیفیت بالا به شما این تضمین را می‌دهد که بتوانید سالیان طولانی از این قطعه بدون نیاز به تعمیر استفاده نمایید.

آیفون تصویری سیماران

کیفیت بالای قطعات دیگر آیفون تصویری سیماران:

علاوه بر برد، تمامی قطعات آیفون تصویری سیماران کیفیت بسیار بالایی دارند و از بهترین‌ها در نوع خود هستند. به همین علت معمولا این قطعات خیلی کم به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند. برخی از این قطعات عبارتند از: گوشی، لنز دوربین، شیشه‌ی محافظ لنز، مانیتور سیماران، پنل سیماران و لوازم جانبی آیفون تصویری. طول عمر این قطعات به حدی طولانی است که در کمترین مواقع مشتریان ما به استفاده از کارت گارانتی خود نیاز پیدا می‌کنند.

تنوع محصولات:

همانطور که قبل‌تر گفته شد، شرکت سیماران از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در تولید قطعات الکترونیکی بوده است. یکی از اولین محصولات این شرکت انواع آیفون‌ صوتی و تصویری سیماران بوده است. امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، مدل‌های مختلفی از آیفون تصویری سیماران به بازار ایران عرضه شده‌اند. هر مدل ویژگی‌ها و آپشن‌های جانبی خاص خود را دارد که به شما تنوع و گوناگونی در گزینه‌های مدنظرتان را ارائه می‌کند. شما می‌توانید ویژگی‌های مدنظرتان را برای کارشناسان ما در شعب نمایندگی سیماران در سراسر کشور شرح دهید تا با بهترین مدل آیفون‌ها آشنا شوید.

تعمیرات آسان آیفون تصویری سیماران:

 اگر شما یک محصول خارجی را بخرید، ممکن است پیدا کردن قطعات آن در ایران برای شما بسیار مشکل به نظر برسد. یا اینکه نصابان طریقه‌ی نصب صحیح آن قطعه را ندانند. این مشکلات با خریدن آیفون تصویری سیماران وجود خارجی ندارد. قطعات سیماران به راحتی در بازار یافت می‌شوند و نصب قطعات بسیار ساده می‌باشد. همچنین کارشناسان سیماران می‌توانند به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن به یاری شما بیایند تا آیفون شما را تعمیر کنند. لازم به ذکر است پروسه‌ی تعمیر این محصول به صورت کاملا رایگان می‌باشد و تعمیرکار هیچ مبلغی بابت تعمیر آیفون دریافت نخواهد کرد. همچنین نصاب‌ها و تعمیرکاران دیگر هم می‌توانند با کمی دقت به راحتی این دستگاه را عیب یابی و تعمیر کنند.

آیفون تصویری سیماران

گارانتی:

صد البته که کیفیت سیماران، تضمینی برای شما است. با این حال تنها تضمین سیماران نیست.  آیفون تصویری سیماران همانند سایر محصولات این شرکت شامل ضمانت نامه می‌باشد. شما می‌توانید این محصولات را با ضمانت نامه از شعب نمایندگی سیماران در سراسر کشور تهیه نمایید. شما همچنین می‌توانید شرایط ابطال گارانتی محصولات را از سایت سیماران تهیه و مطالعه کنید.

قیمت پایین:

محصولات سیماران نسبت به سایر محصولات خارجی، قیمتی بسیار پایین‌تری دارند. چرا که این محصولات ساخته‌ی دست مهندسین توانای ایرانی در داخل کشور می‌باشد. با خرید محصولات سیماران در عین حال که بالاترین کیفیت ممکن را به دست می‌آورید، مناسب‌ترین قیمت را پرداخت می‌کنید. همچنین با خرید این محصول در طولانی مدت نیز هزینه‌ی تعمیرات و... را نیز نخواهید داشت. به علت مصرف پایین برق نیز می‌توانید در مصرف برق صرفه‌جویی نمایید.

معایب آیفون تصویری سیماران

در ادامه به بررسی معایب آیفون تصویری سیماران خواهیم پرداخت. امیدواریم که این نکات شما را در خرید این محصول و محصولات مشابه راهنمایی کند.

اتصال به منبع تغذیه:

برخی از مدل‌های آیفون تصویری سیماران به طور غیر مستقیم و به وسیله‌ی یک سیم به برق شهری  متصل می‌شوند. این مشکل می‌تواند از زیبایی ظاهری منزل یا محل کار شما بکاهد. در بسیاری از نمونه‌های خارجی، آیفون به صورت مستقیم به برق خانه اتصال دارد و یک آداپتور داخلی ولتاژ آن را از 220 ولت به 12 ولت کاهش می‌دهد.

عدم عملکرد صحیح آیفون تصویری سیماران در سیم‌کشی‌های قدیمی:

در بسیاری از منازل با سیم‌کشی قدیمی، مشکلاتی در ارتباط با این محصول گزارش شده‌است. سیم‌کشی‌های قدیمی و مشکل دار نه تنها در عملکرد این محصول تاثیر می‌گذارند بلکه عمر مفید تمام وسایل برقی خانه را کاهش می‌دهند. در این موارد بهتر است از یک برق کار درخواست کنید تا سیم‌کشی ساختمان را عوض کند تا با هزینه‌ی هنگفت تعمیرات وسایل برقی خود مانند یخچال و ماشین لباسشویی نیز روبرو نشوید.

آیفون تصویری سیماران 

وابستگی به برق:

هر دربازکن صوتی و تصویری سیماران برای کار کردن نیازمند اتصال به برق است. بنابراین در صورت قطع شدن برق ساختمان، شما قادر به باز کردن درب خانه نخواهید بود.

باز کردن درب پارکینگ:

امروزه آیفون‌هایی وجود دارند که می‌توانند به جک درب پارکینگ متصل شوند تا با استفاده از آیفون بتوانید درب را باز کنید. متاسفانه تاکنون این قابلیت برای آیفون تصویری سیماران ارائه نشده است. با این حال می‌توان امیدوار بود که به زودی برای این مشکل نیز راه حلی پیدا شود. این امر به خصوص در مهمانی‌ها بسیار به کار می‌آید. وقتی مهمان داشته باشید، مهمانتان نمی‌تواند به پارکینگ وارد شود مگر این‌ که شما درب را با ریموت باز کنید. بسیاری از ریموت‌ها از فواصل دور و با وجود دیوار و موانع نمی‌توانند کار کنند. بنابراین اگر بتوان آیفون را به جک پارکینگ متصل کرد می‌توان به راحتی از داخل خانه نیز درب را برای فرد پشت آن باز کرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)