کاربردها و مزایای آون تستر + معرفی آون تستر سیماران

کاربردها و مزایای آون تستر + معرفی آون تستر سیماران

کاربردها و مزایای آون تستر + معرفی آون تستر سیماران
برای همه ی ما گاهی پیش می آید که به دلایل متعددی فرصت درست کردن یک وعده ی غذایی را نداشته باشیم. در این حالت اگر بتوانیم غذای قبلا پخته شده را به خوبی و سریع گرم کنیم، دیگر ناراحتی باقی نمی ماند.

آون تستر سیماران یکی از مواردی است که شما با آن می توانید با خیال راحت، از وعده های غذایی قبلی خود دوباره استفاده کنید. نوش جانتان!

در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با آون تستر، با محصولات سیماران هم آشنایی پیدا کنید.

آون تستر سیماران

آون تستر سیماران

آون تستر چیست و چگونه کار می کند؟

یکی از چندین وسیله ای که به واسطه ی آن ها می توان غذای قبلا پخته شده را گرم کرد، آون تستر سیماران است. دو المنت موجود در بالا و پایین این وسیله ی گرم سازی غذا، سبب کامل گرم شدن غذای قبلا پخته شده می شود.

یک آون تستر مناسب با استفاده از عبور برق از درون المنت های گرمایشی خود( با جنس های سرامیکی، کوارتز و ...) سبب گرم شدن غذاها می شود. شما می توانید این المنت ها را به گونه ای تنظیم کنید که یکی یا هر دوی آن ها روشن شوند. همچنین وجود فنی درون این دستگاه که به عنوان تستر کانوکشن شناخته می شود باعث گردش هوا و در نتیجه پخت یکنواخت و سریع تر غذا می شود.

 کاربردهای این دستگاه کدام است؟

گرم کردن غذا از موارد استفاده ی آون تستر سیماران است که پیش تر گفتیم. اما جز این، می توان برای پختن کیک و شیرینی و حتی کباب از این دستگاه استفاده کرد.

این دستگاه چه مزیت هایی دارد؟

آون تستر کاربردهایی شبیه به فر اجاق گازها دارد. اما مزایای آون تستر سبب استفاده ی فراوان از آن ها می شود. از جمله:

  • جاگیر نیست: اگر شما هم به دنبال راهی برای کم کردن وسایل جاگیر مورد استفاده در آشپزخانه ی خود هستید، خرید آون تستر مناسب می تواند به شما کمک زیادی بکند. این وسیله نیازی به اتصال به لوله ی گاز ندارد و می تواند در هر نقطه ی آشپزخانه با اتصال به پریز برق به کار رود.
  • مصرف بهینه ی انرژی: این دستگاه به علت کوچک بودن، در زمان کوتاه تر و با صرف انرژی کمتری غذاها را گرم می کند و از این نظر خیلی بهتر از فر است.

آون تستر مناسب

آون تستر مناسب

  • کار با آن آسان و راحت است: پوشیدن دستکش ضخیم، خم شدن و وارد کردن میزان نسبتا زیادی نیرو برای ورود و خروج مواد غذایی به فر لازم است. اما آون تستر را به راحتی با دست می توانید باز کنید. این مورد، باعث می شود همه بتوانند از دستگاه ذکر شده استفاده کنند.
  • محیط اطراف را گرم نمی کند: اگر با فر کار کرده باشید می دانید که مقداری گرما از درون به بیرون راه پیدا می کند، در حالی که در این دستگاه ها چنین اتفاقی رخ نمی دهد.
  • در مکان های متعددی می توان از آن استفاده کرد: اگر جایی که در آن کار می کنید، به گاز شهری دسترسی نداشته باشد، به راحتی می توانید یک دستگاه آون تستر مناسب تهیه کنید و غذایتان را گرم کنید.
  • قیمت به صرفه: این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه ها با عملکرد مشابه ( مایکروفر و سولاردام) هزینه ی کمتری برای جیب شما خواهد داشت.
  • تعمیر و نگهداری راحت: دستگاه های برقی به دلیل نبود قطعات مشابه با کیفیت مناسب، به سختی

تعمیر می شوند. در این دستگاه به دلیل ساختار ساده، تعمیر کردن آن کار راحتی است.

 4 نکته ی اساسی پیش از خرید آون تستر مناسب

  1. چه ظرفیتی نیاز دارید و چه میزان فضا در اختیار دارید: برای ایمنی هر چه بیشتر باید دستگاه فاصله ای مناسب از کابینت ها داشته باشد. اصولا این مورد در راهنمای نصب محصول گفته می شود. به علاوه شما باید از موارد مورد نیاز خود آگاه باشید. خرید یک دستگاه کوچک برای کباب کردن یک مرغ کامل، احتمالا شما را ناکام خواهد گذاشت! آون تستر سیماران ظرفیت بالایی جهت پخت انواع غذاها را دارد.
  2. توان مصرفی: با دانستن میزان توان مصرفی یک آون توستر مناسب، می توان در مورد مقداری که المنت های آن ایجاد گرما می کنند، اطلاعاتی به دست آورد.
  3. محدوده ی دما: محدوده ی دمایی که دستگاه قابلیت کار کردن در آن را دارد، گاهی بر گرم کردن و پختن غذاهای مختلف تاثیر می گذارد.
  4. کانوکشن: کانوکشن یا فن داخلی، به دلیل به گردش در آوردن هوا درون دستگاه، سبب پخت سریع تر و بهتر مواد غذایی می شوند. پس حتما این مورد را در خرید محصول مورد نظر خود در نظر بگیرید.

آون تستر سیماران مدل STO-2050

آون تستر سیماران، به واسطه ی داشتن گنجایش نسبتا زیاد خود، جهت پختن انواع غذاها و با ابعاد مختلف وسیله ای مناسب است. شما می توانید غذاهای زیاد خود را در دو طبقه ی این دستگاه قرار دهید.

جوجه گردان، یکی دیگر از عواملی است که سبب محبوبیت آون تستر سیماران شده است. با این دستگاه، شما دیگر احتیاجی به تکه تکه کردن مرغ خود ندارید. همچنین بر روی این دستگاه سه ولوم متفاوت گذاشته شده است به منظور:

  1. تنظیم دمای دستگاه از 100 تا 230 درجه ی سانتی گراد: دمای استفاده شده در دستگاه، به نوع غذا و دمای آن بستگی دارد. هر چه غذا دیر پزتر و سردتر باشد، می توان از دمای بیشتری برای گرم کردن آن استفاده کرد.
  2. انتخاب المنت حرارتی: اینکه شما چند المنت و یا کدام را انتخاب و روشن کنید به ماده ی غذایی شما بر میگردد. اصولا برای پختن کباب، تنها از المنت بالایی استفاده می شود.
  3. کانوکشن: همانطور که گفتیم، فن داخلی به واسطه ی به گردش در آوردن هوای درون خود، سبب پخت خیلی بهتر و کامل تر غذاها می شود.

همچنین آون تستر سیماران مدل STO-2050 قابلیت تنظیم کردن زمان تا حداکثر 60 دقیقه را دارد. المنت های ساخته شده از استیل این دستگاه، سبب ضد زنگ بودن آن می شود.

درون آون تستر سیماران

درون آون تستر سیماران

مشخصات فنی و ویژگی های آون تستر سیماران مدل STO-2050:

  • توان مصرفی آن 2200 است.
  • ظرفیت 50 لیتری دارد.
  • حداکثر 230 درجه سانتی گراد گرم می شود.
  • 4 المنت دارد.
  • قابلیت تنظیم دما دارد.
  • زمان سنج دارد.
  • مجهز به جوجه گردان و کانوکشن است.
  • درب دو جداره دارد.
  • تعداد 6 عملکرد دارد.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)