معرفی کاربردهای کنترل تردد سیماران

معرفی کاربردهای کنترل تردد سیماران

معرفی کاربردهای کنترل تردد سیماران
امروزه برخلاف گذشته، نحوه مدیریت یک اداره و شرکت تغییر یافته و از شیوه‌های مدرن برای نظارت بر پرسنل استفاده می‌شود.

بطور مثال، در گذشته به منظور نظارت بر حضور و غیاب کارکنان یک مجموعه اداری، از یک کارمند و چک لیست او استفاده می‌شد. حضور و غیاب با استفاده از نیروی انسانی، اغلب دقیق نبود و موجب بروز مشکلات عدیده‌ای در زمان محاسبه و پرداخت حقوق کارمندان می‌شد. به همین منظور با استفاده از رشد علم و فناوری‌های پیشرفته، طراحان و تولیدکنندگان سیستم‌های امنیتی موفق به ساخت دستگاه کنترل تردد شدند!

دستگاه کنترل تردد در ادارات و شرکت‌ها

دستگاه کنترل تردد در ادارات و شرکت‌ها

با وجود این دستگاه امنیت ادارات و شرکت‌ها بطور چشمگیری افزایش یافته و حضور و غیاب پرسنل اداره به راحتی و با دقت بالا انجام می‌شود. اگر شما هم نظارت بر امنیت یک فضای اداری حساس را بر عهده دارید، یا مدیری با پرستیژ کاری بالا و منضبط هستید که قصد دارید بر نحوه عملکرد کارکنان خود به خوبی نظارت کنید، از شما دعوت می‌کنیم که ما را برای معرفی کاربردهای کنترل تردد سیماران تا پایان مطالب همراهی فرمایید.

نظارت دقیق بر ورود و خروج پرسنل با دستگاه کنترل تردد

نظارت دقیق بر ورود و خروج پرسنل با دستگاه کنترل تردد

 

 

آشنایی با کاربردهای کنترل تردد سیماران

پیش از آشنایی با کاربردهای کنترل تردد سیماران، بهتر است از مزایای نصب این دستگاه در مجموعه اداری خود آگاه شوید. شما با استفاده از دستگاه کنترل تردد می‌توانید نظارت دقیقی بر عملکرد پرسنل خود به ویژه زمان ورود و خروج آنها داشته باشید. این دستگاه به شما به عنوان یک مدیر تمام عیار کمک می‌کند تا کارمند وقت‌شناس و منظم را از کارمند بی‌نظم تشخیص دهید. با استفاده از این دستگاه شما از ساعت، دقیقه و ثانیه ورود و خروج پرسنل، مرخصی و... آنها به خوبی آگاه خواهید شد. در نتیجه، به راحتی می‌توانید کسری از حقوق یا پاداش کارمندان را محاسبه کنید!

دستگاه کنترل تردد و بررسی ورود و خروج کارمندان

دستگاه کنترل تردد و بررسی ورود و خروج کارمندان

 

 شاید برایتان جالب باشد که بدانید دستگاه کنترل تردد حتی می‌تواند در هنگام وقوع جرم در مراکز اداری حساس به عنوان یک شاهد عمل کند. به عبارت بهتر، شما می‌توانید با استفاده از گزارش ورود و خروج هر یک از پرسنل، آنها را از اتهام وارده در یک موقعیت حساس نجات دهید! البته کاربردهای کنترل تردد سیماران به اینجا ختم نمی‌شود. بلکه یکی از مهم‌ترین کاربردهای کنترل تردد سیماران، جلوگیری از ورود افراد ناشناس به مجموعه اداری شماست! به این ترتیب صاحبان مشاغل حساس مانند آزمایشگاه‌ها، بانک‌ها، مراکز انرژی اتمی و... می‌توانند با نصب این سیستم امنیت مجموعه کاری خود را بطور چشمگیری افزایش دهند.

دستگاه کنترل تردد ضامن امنیت مشاغل حساس

دستگاه کنترل تردد ضامن امنیت مشاغل حساس

 

حال که با کاربردهای دستگاه کنترل تردد آشنا شدید، از شما عزیزان دعوت می‌کنیم که به ادامه مطالب توجه فرمایید. چرا که قصد داریم شما را با کاربردهای کنترل تردد سیماران و چندین مدل از این دستگاه آشنا کنیم.

 

 

کاربردهای کنترل تردد سیماران مدل KPN830K

کمی پیش با کاربردهای کنترل تردد سیماران و نقش با اهمیت آن در فضای اداری آشنا شدیم. حال قصد داریم به بررسی کاربردهای کنترل تردد سیماران مدل KPN830K بپردازیم. این دستگاه قابلیت کنترل تردد از طریق رمز و کارت را دارد. علاوه بر آن، این دستگاه قابل اتصال به آلارم، زنگ درب و سنسور، قفل الکتریکی، دکمه خروج و دکمه اضطراری می‌باشد.

دستگاه کنترل تردد سیماران مدل KPN830K

دستگاه کنترل تردد سیماران مدل KPN830K

 

یکی‌دیگر از قابلیت‌های کنترل تردد سیماران مدل KPN830K، برخورداری از نرم افزار مناسب و سخنگوی فارسی است! این دستگاه کنترل تردد، دارای ظرفیت 30000 کارت و 80000 تردد می‌باشد. این محصول برای محیط‌های داخلی اداری نیز مناسب است و ولتاژ ورودی آن حدود 12 ولت DC می‌باشد که می‌توان با استفاده از آنها ورود و خروج افراد در فضاهای مختلف را بررسی کرد.

 

 

 

افزایش راحتی و نظم با دستگاه کنترل تردد مدل KPN62K

با بهره‌مندی از کاربردهای کنترل تردد سیماران مدل KPN62K، افزایش نظم کارمندان و آرامش و راحتی خود برای بررسی حضور و غیاب پرسنل را تجربه کنید. این دستگاه نیز دارای قابلیت‌های ویژه‌ای همچون عملکرد به صورت رمزی و مجهز به آلارم است.

کنترل تردد سیماران مدل KPN62K

کنترل تردد سیماران مدل KPN62K

 

 

 

اگر به دستگاه کنترل تردد سیماران با ویژگی‌های منحصر بفرد نیاز دارید، پیشنهاد ما برخورداری از کاربردهای کنترل تردد سیماران مدل FVN11K است! چرا که این دستگاه از صفحه نمایشگر لمسی برخوردار است و قابلیت تشخیص رگ خون، اثر انگشت، خواندن کارت و کد رمز، اتصال به آلارم، زنگ و سنسور درب، قفل الکتریکی و... دارد. این دستگاه کنترل تردد دارای ظرفیت 2000 کارت و 1000 اثر انگشت است. کاربردهای کنترل تردد سیماران مدل FVN11K به قدری قابل توجه است که استفاده از این دستگاه در محیط‌های مختلف را ممکن کرده است.

 کنترل تردد سیماران مدل FVN11Kبا قابلیت‌های ویژه

کنترل تردد سیماران مدل FVN11Kبا قابلیت‌های ویژه

 

 

 

مدل‌های متنوع دستگاه کنترل تردد سیماران با قابلیت‌های ویژه

تا به این قسمت از مطالب به بررسی کاربردهای کنترل تردد سیماران و معرفی چند مدل از این نوع سیستم‌ها پرداختیم. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود از کنترل تردد با مدل‌های متنوع و کاربردهای منحصر بفرد در سایت ما بازدید کنید. بطور مثال، کنترل تردد سیماران مدل FRN1400، FPN63K، FP3500 و... از جمله محصولات پرفروش در زمینه کنترل تردد برند سیماران محسوب می‌شوند. بطور کلی، دستگاه‌های کنترل تردد به صورت کارتی، رمزی و بیومتریک (تشخیص اثر انگشت و چهره) طراحی و تولید می‌شوند. البته کاربرد دستگاه کنترل تردد تنها به پرسنل اداری اختصاص ندارد.

دستگاه کنترل تردد سیماران مدل FP3500B دارای قابلیت تشخیص اثر انگشت، رمز و...

دستگاه کنترل تردد سیماران مدل FP3500B دارای قابلیت تشخیص اثر انگشت، رمز و...

 

بلکه بعضی از سیستم‌های کنترل تردد برای نظارت بر وسایل نقلیه طراحی شده‌اند و بطور کلی، سیستم کنترل تردد به دو صورت مستقل و تحت شبکه طراحی می‌شود. شما می‌توانید با توجه به امنیت مورد نیاز در مجموعه اداری خود، هر کدام از این سیستم‌های کنترل تردد را انتخاب و خریداری فرمایید.

 

 

قیمت و خرید محصول

امیدواریم با استفاده از کاربردهای کنترل تردد سیماران و تهیه مدل‌های متنوع آن، بتوانید امنیت فضای کسب و کار خود را بهبود بخشید و به راحتی از حضور و غیاب پرسنل خود مطلع شوید. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تخفیف‌ها و شرایط فروش ویژه ما، استعلام قیمت و خرید محصول با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. ما از ساعت 9 صبح الی 9 شب پاسخگوی شما سروران گرامی هستیم و جلب رضایت شما مهم‌ترین هدف ماست!

کنترل تردد سیماران مدل FPN63K

کنترل تردد سیماران مدل FPN63K

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)