معرفی شرکت سیماران

معرفی شرکت سیماران

مقدمه
شرکت صنایع الکترونیک سیماران به عنوان نخستین تولیدکننده لوازم الکترونیکی در کشور در سال 1350 شروع به کار کرد. محصولاتی مانند:
• آنتن های مرکزی.
• تقویت‌کننده‌ های کم نویز تلویزیون.
• اینترکام های دیجیتال.
• دزدگیر اتومبیل و ساختمان.
• سیستم های صوتی

از جمله اولین تولیدات این شرکت می باشند. شرکت صنایع الکترونیک سیماران تا به امروز با راه اندازی چندین خط تولید و استفاده از افراد متخصص توانسته است با شرکت های بزرگی چون:

  • KATHREIN، Detectomat، SIEMENS، KDT آلمان.
  • DUVAL MESSIEN فرانسه.
  • URMET DOMUS و PROTECO ايتاليا.
  • ENTERTAINMENT SOLUTION اسپانيا.
  • DIGIFORT استراليا.
  • DYNACOLOR و Lilin تايوان.
  • Axis سوئد.
  • SD3 فرانسه.

در زمینه های مختلف همکاری کند.

 

پیشینه شرکت صنایع الکترونیک سیماران

شركت سیماران با اخذ نمایندگی های انحصاری مختلف از برند های اروپایی و پروانه تولید از وزارت صنایع در سال 1350 شروع به کار کرد. اين شركت با سرمايه گذاري مشترك با شرکای خارجی خود، فعاليتش را در راستای تکمیل تولیدات و ارائه خدمات مطابق با تکنولوژی روز آغاز نمود. شركت صنايع الكترونيك سيماران در حال حاضر به عنوان نخستین توليد كننده آنتن مركزي، دزدگير اماكن، درب بازكن صوتي و تصويري، انواع يو پي اس، درب هاي اتوماتيك، سيستم هاي اعلام حريق، دوربين هاي مداربسته و... در کشور فعالیت می کند.

صنایع الکترونیک سیماران با برخورداری از سالن تولید به مساحت بيش از 20 هزار متر، مهندسين و تکنسین مجرب، ماشين آلات به روز، تجهيزات پيشرفته تست و كنترل كيفيت و... همیشه در تلاش برای ایجاد نوآوري توام با کیفیت و ارائه محصولات نوین و قابل رقابت با نمونه های خارجي بوده است. شرکت سیماران با توسعه دستگاه های صنعتی و ماشین آلات سعی در ارائه ی محصولات با کیفیت داشته است. همچنین با بکارگیری مهندسین مجرب، پا به عرصه ی جدیدی در زمینه ی  لوازم خانگی، سیستم های مبتنی بر RFID، سیستم های هوشمند سازی ساختمان ،لامپ و تجهیزات روشنایی و... گذاشته است.

شرکت سیماران

سیماران همیشه در تلاش برای ایجاد نوآوري توام با کیفیت و ارائه محصولات نوین و قابل رقابت با نمونه های خارجي بوده است.

 

زمینه ی فعالیت شرکت صنایع الکترونیک سیماران

یکی از شرکت های معتبر و بنام در حوزه صنایع الکترونیک کشور، شرکت سیماران می باشد. این شرکت از گذشته تا به امروز با تکیه بر نوآوری و کیفیت در محصولات خود توانسته است که در زمینه ی تولید محصولات متنوع و نخستین توليد كننده آنتن مركزي، دزدگير اماكن، درب بازكن صوتي و تصويري، انواع يو پي اس، درب هاي اتوماتيك، سيستم هاي اعلام حريق، دوربين هاي مداربسته، راه بند های هوشمند و... در ایران پیشتاز باشد.

این شرکت با برخورداری از سابقه ی درخشان در امر طراحی و تولید انواع سیستم های حفاظتی، سیستم های الکترونیکی مبتنی بر هوش مصنوعی و خدمات پس از فروش دو ساله برای دوربین های مداربسته سیماران و ضمانت 30 ماهه برای سایر محصولات خود در نظر بگیرد. همچنین در طول مدت گارانتی محصول، کلیه ی مشکلات و عیوب به وجود آمده را تحت پوشش قرار می دهد. همین امر نشان دهنده اطمینان شرکت نسبت به محصولات خود می باشد و باعث جلب اعتماد و رضایت هر چه بیشتر خریداران گردیده است. شرکت سیماران در ابتدای دهه ی 50 با آغاز فعالیت خود در حوزه ی صنایع الکترونیک، گامی نوین در جهت پیشرفت این صنایع برداشته است.

این شرکت توانست در ابتدای شروع فعالیت خود اولین آنتن مرکزی، تقویت کننده های کم نویز تلویزیونی، سیستم های اینترکام دیجیتال، دزدگیر اتومبیل و ساختمان و انواع سیستم های صوتی دیجیتال حرفه ای و... را در کشور تولید و پشتیبانی کند. این شرکت توانست است با تولید و ارائه محصولات با کیفیت نظر خریداران خود را جلب کند. شرکت سیماران با گسترش فعالیت های خود و برخورداری از فضای تولیدی عظیم و برخورداری از نیروی انسانی متخصص و با تجربه و استفاده از ماشین آلات مدرن برای قالب سازی، تزریق و پرسکاری محصولات خود را در کیفیت و نوآوری ارتقا دهد.

لوازم خانگی سیماران

 شرکت سیماران با توسعه دستگاه های صنعتی و ماشین آلات پا به عرصه ی جدیدی در زمینه ی  لوازم خانگی گذاشته است.

 

 

آیفون تصویری سیماران

همانطور که اشاره شد شرکت صنایع الکترونیک سیماران دارای خط تولید کاملی از کلیه ی محصولات مورد نیاز در سیستم های حفاظتی می باشد. یکی از مهمترین و محبوبترین محصولات تولیدی این شرکت آیفون تصویری سیماران است. بخش مهمی از اعتبار و معروفیت سیماران مربوط به این محصول می باشد. این دربازکن ها مجهز به نمایشگر رنگی در ابعاد 3 و 4 الی 10 اینج می باشند. شما بسته به نیاز خود می توانید هر نوع صفحه نمایش در هر اندازه را به علاوه با دیگر قابلیت ها، مانند پشتیبانی از حافظه، کنترل باز کردن درب پارکینگ و... بهره مند گردید.

 

خدمات پس از فروش سیماران

شرکت صنایع الکترونیک سیماران به عنوان یک شرکت معتبر تولیدی در طی سالیان متمادی در حوزه تولید صنایع الکترونیکی فعالیت داشته است. همچنین به طور پیوسته در خدمت به کلیه ی مصرف کنندگان ایرانی از هیچ گونه خدماتی فروگذار نبوده است. واحد خدمات پس از فروش شرکت سیماران از بدو تاسیس واحدهای تولیدی شروع به فعالیت نمود. همچنین همزمان با تولید اولین محصول به صورت یک واحد مجزا و با زیر نظر گرفتن خط تولید، فعالیت خود را آغاز کرد.

 شرکت سیماران توجه فراوانی به افزایش حجم تولید و تنوع محصولات بو ده است. همچنین با سیاست گذاری شرکت در جهت کسب رضایت حداکثری خریداران، زمینه ی تشکیل گروه منسجم تری با عنوان واحد خدمات پیش و پس از فروش را با نظارت مستقیم مدیر عامل شرکت سیماران از سال 1385 آغاز کرده است. پس از گذشت 15 سال اینک با بیش از 200 نماینده در سر تا سر ایران و سایر کشورهای همسایه به ارائه خدمات می پردازد. همچنین با بهره مندی از پرسنل متخصص و کارشناسان با تجربه با استفاده از ماشین آلات و ابزارهای مدرن و جدیدترین متدهای تولید، گام بلندی در جهت ارائه هرچه بهتر کیفیت محصولات و خدمات برداشته است.

 آیفون تصویری سیماران

یکی از مهمترین و محبوبترین محصولات تولیدی این شرکت آیفون تصویری سیماران می باشد.

 

جمع بندی

شرکت صنایع الکترونیک سیماران در سال۱۳۵۰ و پس از دریافت مجوز تولید از وزارت صنایع و مشارکت فعالیت خود را آغاز نمود. سیماران به همراه شرکت های اروپایی و سرمایه گذاری مشترک در جهت تولید محصولات مطابق با تکنولوژی روز فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت توانست در ابتدای شروع فعالیت خود اولین آنتن مرکزی، تقویت کننده های کم نویز تلویزیونی، سیستم های اینترکام دیجیتال، دزدگیر اتومبیل و ساختمان و انواع سیستم های صوتی دیجیتال حرفه ای و... را در کشور تولید و پشتیبانی کند.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)