آشنایی با مشخصات فنی خرد کن برقی سیماران

آشنایی با مشخصات فنی خرد کن برقی سیماران

آشنایی با مشخصات فنی خرد کن برقی سیماران
مقدمه
خرد کن برقی سیماران یکی از لوازم آشپزخانه است که برای خرد کردن گوشت، سبزیجات و سایر مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرد کن سیماران، 2 لیتر ظرفیت دارد و قدرت موتور آن 400 وات است.

خرد کن برقی سیماران دارای 3 تیغه‌ی دو پرده‌ای است که از جنس استیل تولید شده و در مقابل زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند. جنس استیل این تیغه‌ها باعث شده تا طول عمر بالایی داشته باشند. خرد کن‌های سیماران در دو رنگ مشکی و سفید در بازار عرضه شده‌اند.

خرد کن برقی سیماران با دکمه‌ی فشاری کار می‌کنند. بدنه‌ی خرد کن سیماران از پلاستیک نشکن تولید شده و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. جنس بدنه‌ی این خرد کن‌ها از پلاستیک شفاف بوده و میزان خرد شدن مواد غذایی داخل آن، از بیرون قابل مشاهده است. طول سیم برق خرد کن برقی سیماران حدود 1.5 می‌باشد. وزن تقریبی این دسته از خرد کن‌ها نزدیک به 2 کیلوگرم بوده و یکی از بزرگترین و پرکاربردترین انواع خرد کن‌های موجود در بازار به حساب می‌آیند. در ادامه اطلاعات کامل‌تری درباره خرد کن برقی سیماران ارائه خواهیم کرد.

آشنایی با خرد کن برقی سیماران.

آشنایی با خرد کن برقی سیماران.

 

مزایای مهم خرد کن برقی سیماران

خرد کن برقی سیماران یکی از باکیفیت‌ترین انواع خرد کن‌های موجود در بازار داخلی است. خرد کن سیماران، سه کاره است. این خرد کن می‌تواند انواع مختلف میوه، یخ، گوشت، پیاز، سبزیجات و ... را خرد کند. علاوه بر این خرد کن‌های سیماران دو تیغه دیگر هم دارند که یکی پوست سیر را جدا کرده و دیگری همزن تخم مرغ است.

همانطور که در ابتدا هم ذکر شد، تیغه‌ی خرد کن سیماران از جنس استیل هستند. جنس استیل تیغه‌ی این خرد کن‌ها باعث می‌شود تا مقاومت به خوردگی تیغه زیاد باشد. در نتیجه می‌توانید بعد از هر بار استفاده، تیغه خرد کن را جدا کرده و آن را با آب بشویید که یک مزیت این دسته از خرد کن‌های مواد غذایی نسبت به خرد کن‌های قدیمی به شمار می‌آید.

همچنین خرد کن برقی سیماران دارای گارانتی یک ساله سیماران است. خرد کن‌های برقی سیماران دارای سنسور حرارتی بوده که باعث می‌شود قبل از اینکه به خرد کن فشار زیادی وارد شده و موتور آن بسوزد، خرد کن قطع شود. این یکی از مزیت‌های کلیدی خرد کن سیماران نسبت به خرد کن‌های قدیمیست که باعث افزایش طول عمر خرد کن می‌شود.

مزایای خرد کن برقی سیماران.

مزایای خرد کن برقی سیماران.

 

مهمترین نکات در هنگام انتخاب خرد کن‌های برقی

زمانی که شما به دنبال خرید خرد کن برقی باشید، یکسری نکات کلیدی وجود دارد که باید مد نظر قرار داده شوند، تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. مهمترین نکات در هنگام خرید خرد کن‌های مواد غذایی عبارتند از:

  • سرعت موتور خرد کن برقی: به صورت کلی، می‌توان ادعا کرد که سرعت موتور خرد کن، مهمترین پارامتر در هنگام انتخاب آن است. هر چقدر سرعت موتور خرد کن‌های برقی بیشتر باشد، موتور عملکرد بهتری داشته و می‌تواند مواد غذایی را ریزتر خرد کند. لازم به ذکر است که موتور برخی از خرد کن‌های برقی دارای سرعت‌های چند گانه است که باعث می‌شود کار خرد کردن مواد غذایی ساده‌تر شود.
  • تعداد و جنس تیغه خرد کن برقی: داشتن تیغه‌های مختلف یک مزیت کلیدی برای خرد کن‌های برقی به حساب می‌آید. زیرا اولا باعث می‌شود خرد کن‌ها مواد غذایی را بهتر خرد کنند. در ثانی طول عمر تیغه‌ها بیشتر می‌شود. همچنین جنس تیغه‌های خرد کن برقی هم یکی دیگر از پارامترهای مهم در هنگام خرید خرد کن است. تیغه‌ی خرد کن باید در برابر آب مقاوم بوده و همچنین تیز و برنده باشد تا بتواند مواد غذایی سفت را خرد کند. لذا بهترین جنس برای تیغه‌های خرد کن، استیل ضد زنگ است که هر سه ویژگی را دارا است.
  • اندازه خرد کن: لازم به ذکر است که اندازه خرد کن‌های برقی بر اساس لیتر تعیین می‌شود. هر چقدر خرد کن برقی اندازه بزرگتری داشته باشد، می‌توان مواد غذایی بیشتری را با آن خرد کرد. خرد کن‌های 2 لیتری یکی از محبوب‌ترین انواع خرد کن‌ها به حساب می‌آیند. این خرد کن‌ها هم فضای کمی را اشغال می‌کنند و هم می‌توانند حجم بالایی از مواد غذایی را خرد کنند.
  • قابلیت شست و شو: یکی از مهمترین مشکلاتی که اکثر دستگاه‌های خرد کن برقی، مخلوط کن و آبمیوه گیری‌ها دارند؛ این است که نمی‌توان کاسه آن را شست. امروزه اما جدیدترین انواع خرد کن‌ها به شکلی هستند که می‌توان کاسه را از خرد کن جدا کرد و آن را تمیز نمود.
  • جنس کاسه خرد کن: به صورت کلی، کاسه خرد کن از نظر جنس به دسته کاسه پلاستیک طلقی، کاسه فلزی و کاسه شیشه‌ای تقسیم بندی می‌شود. در این بین، کاسه‌های پلاستیک طلقی نسبت به دو دسته‌ی دیگر مزایای بیشتری دارند. اولا کاسه‌های پلاستیکی برعکس کاسه‌های شیشه‌ای نشکن هستند. در ثانی فرایند شست و شوی این کاسه‌ها بر خلاف کاسه‌های فلزی ساده‌تر است و شست و شو با آب باعث زنگ زدن کاسه نمی‌شود.
  • قفل امنیت: داشتن قفل امنیت برای خرد کن‌ها یک مزیت کلیدی است، زیرا سبب می‌شود تا زمانی که درب خرد کن در جای درست خود قرار نگرفته و قفل نباشد، خرد کن روشن نشده و شروع به کار نکند. در نتیجه قفل امنیت مانع از آسیب دیدن شخص یا خرد کن می‌شود.
  • صدای موتور خرد کن برقی: با توجه به شکل و شمایل زندگی شهری و کوچکتر شدن فضای خانه‌ها هر چقدر صدای موتور خرد کن برقی کمتر باشد، خرد کن کیفیت بالاتری دارد و محبوب‌تر است.

خرید مستقیم خرد کن برقی سیماران با قیمت مناسب

در بین روش‌های مختلفی که برای خرید کردن برقی سیماران وجود دارد، خرید اینترنتی روشی معقول و به صرفه است. در خرید اینترنتی، کالا به صورت مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده رسیده و در نتیجه با حذف واسطه‌ها، خریدار خرد کن را با قیمت مناسب‌تری خریداری می‌کند. همچنین تضمین کیفیت و اصالت خرد کن و سادگی فرایند خرید از جمله‌ی دیگر مزایای خرید اینترنتی خرد کن برقی است. هاه

برای خرید خرد کن برقی سیماران با قیمت مناسب می‌توانید از طریق همین سایت اقدام نموده و این دسته از خرد کن‌های باکیفیت را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. همچنین از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت می‌توانید با مشاورین ما ارتباط گرفته و اطلاعات کامل‌تری درباره خرد کن‌های برقی سیماران به دست بیاورید.  

خرید خرد کن برقی سیماران.

خرید خرد کن برقی سیماران.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)