مشخصات کلی انواع پنل آیفون تصویری سیماران

مشخصات کلی انواع پنل آیفون تصویری سیماران

انواع پنل آیفون تصویری سیماران در این مقاله مورد توجه قرار می‌گیرد. آیفون‌های تصویری در حال حاضر جزو جدایی ناپذیر یک ساختمان نوساز به حساب می‌آیند

مشخصات کلی انواع پنل آیفون تصویری سیماران

انواع پنل آیفون تصویری سیماران در این مقاله مورد توجه قرار می‌گیرد. آیفون‌های تصویری در حال حاضر جزو جدایی ناپذیر یک ساختمان نوساز به حساب می‌آیند. به بیان ساده‌تر، اگر ساختمان در حال احداثی وجود داشته باشد منطقی‌تر است که از آخرین تکنولوژی و مصالح برای ساخت آن استفاده شود. در بحث آیفون‌ها نیز، نوع تصویری آن‌ها در دسته هوشمندترین و جدیدترین متدهای روز دنیا هستند. آیفون‌های تصویری برای ساختمان‌های با طبقات زیاد مناسب‌ترین انتخاب می‌باشند. قابلیت کاربردی و زیادی که در آن‌ها وجود دارد باعث می‌شود تا بهترین کارایی را از خود نشان دهند. در ادامه مطلب به ذکر انواع قابلیت‌ها و امکانات مختلف آیفون‌های تصویری می‌پردازیم.

پنل آیفون تصویری سیماران

ویژگی‌های انواع پنل آیفون تصویری سیماران

انواع پنل آیفون تصویری سیماران دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای است اما قبل از آن باید بدانید اولین و مهم‌ترین ویژگی یک آیفون تصویری، دوربین مجهز و باکیفیت آن است. اگر دوربین تعبیه شده بر روی آیفون دارای امکانات پیشرفته‌ای باشد می‌تواند بهترین عملکرد را برای استفاده کنندگان از آن به ارمغان بیاورد. دوربین مورد استفاده در آیفون تصویری سیماران 1/3 اینچی  CMOS است که تصاویر رنگی ارائه می‌دهد. دوربین‌های سیماران در انواع ساختمان‌های مختلف، قابل نصب هستند. به‌عنوان مثال؛ این پنل هوشمند برای ساختمان‌هایی که کمتر از 100 واحد دارند بهترین گزینه است.  برخی از آیفون‌های تصویری امکان دید در یک جهت و زاویه را دارند. اما دوربین‌های سیماران پوشش 4 جهته و زاویه دید گسترده را شامل می‌شوند. علاوه بر این، وجود تکنولوژی LED WHITE در این آیفون‌ها باعث می‌شود تا دید در شب دوربین بسیار بالا باشد.

انواع پنل آیفون تصویری سیماران دارای قابلیت فتوسل است. احتمالا اگر در راه پله‌های موجود در یک ساختمان قرار گرفته باشید. زمانی که می‌خواهید از پله‌ها بالا بروید چراغ‌های راه پله به صورت اتوماتیک روشن خواهد شد. به این قابلیت فتوسل گفته می‌شود که به صورت خودکار بر روی لامپ‌ها نصب می‌شوند و در حقیقت نقش حسگر هوشمند را به عهده دارند.  همین قابلیت در آیفون‌های تصویری نیز، تعبیه می‎شود تا این امکان را به فرد بدهد که چهره افراد را در سیاهی شب نیز تشخیص دهند. در حقیقت؛ اصطلاح دید در شب بهترین و مناسب‌ترین واژه‌ای است که می‌توان به این دوربین‌ها داد. ال ای دی IR که اشعه مادون قرمز دارد باعث ایجاد چنین شرایطی می‌شود

پنل آیفون تصویری سیماران

نصب انواع پنل آیفون تصویری سیماران

انواع پنل آیفون تصویری سیماران دارای باران گیر فلزی هستند. این مورد باعث می‌شود تا علاوه بر ممانعت از برخورد رطوبت و باران، باعث کاهش دستبرد به آن نیز، می‌شود. میزان دمای کارکرد پنل‌های خارجی حداقل 25 و حداکثر 70 درجه سانتی‌گراد است. نحوه اتصال پنل‌ها از طریق 4 عدد پیچ در قسمت پایین و به سمت داخل آن است. کلنجار رفتن با چنین پیچ‌های سختی برای سارقان، زمان بر و دشوار است. جنس باران‌گیرها علاوه بر نوع فلزی دارای یک مدل دیگر مانند ABS  است. در نوع فلزی که ضد زنگ است باعث می‌شود تا پنل از اشعه‌های مضر خورشید در امان باشد. نصب آیفون‌های سیماران به صورت توکار می‌باشد. مدل‌های VFC3 آیفون سیماران دارای منبع تغذیه 12 الی 14 ولتی هستند.

انواع پنل آیفون تصویری سیماران دارای پنل‌های کارتی هستند. وجود سیستم‌های کارتخوان از طریق تعبیه تگ بر روی آن‌ها این امکان را می‌دهد تا باز شدن درب به آسانی انجام شود. برای تنظیم کارت باید کارت برنامه ریزی تهیه کنید. البته در بیشتر مواقع این کارت به همراه پنل به فروشنده تقدیم می‌شود. این کارت مانند یک واسط عمل کرده و برای شناسایی به کار می‌رود. در استفاده از پنل‌های هوشمند می‌توان به تعداد افرادی که به مکان مورد نظر وارد و خارج می‌شوند باید کارتی تهیه شود.

 این کارت‌های جدید خام بوده و بر اساس راهنمائی‌های مناسب تنظیم می‌شوند. برای این کار بهتر است کارت جدید را جلوی کارتخوان قرار داد. بعد از شنیدن صدای یکنواخت متوجه آمادگی سیستم برای تشخیص تگ خواهید شد. اگر تمایل داشته باشید کارت‌های خام دیگر را نیز تنظیم کنید بهتر است هر کدام را مقابل کارتخوان بگیرید. دو صدای متفاوت خواهید شنید. یک صدا کوتاه است که برای تشخیص به کار می‌رود و صدای دیگر بلند بوده و برای ثبت تگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.   

پنل آیفون تصویری سیماران

طرح‌های مختلف در انواع پنل آیفون تصویری سیماران

انواع پنل آیفون تصویری سیماران دارای طرح‌ها و شکل‌های مختلفی هستند. تولید این طرح‌ها به این خاطر است که بتواند تمام نیازهای مشتریان را پاسخ دهد. در حقیقت، رضایتمندی متقاضیان مهمترین هدف تولید کنندگان است. این پنل‌ها در انواع صوتی، تصویری و تحت شبکه به بازار عرضه می‌شوند. پنل‌های تحت شبکه به نوعی، جزو پنل‌های کدینگ به حساب می‌آیند و برای ساختمان‌های با طبقات بسیار زیاد مناسب هستند. برخی از پنل‌های سیماران به‌صورت کارتخوان می‌باشند و انواع دیگر نیز، امکان نصب ماژول را دارا هستند.

بهتر است بدانید تمام  پنل‌های آیفون تصویری سیماران دارای وضوح بالا و رزولوشن با کیفیتی هستند. در انواع پنل آیفون تصویری سیماران، مدل فوژان شناخته شده‌ترین مدل بوده و طرفداران زیادی دارد. این طرح با چهار نوع خود در انواع قوطی‌های توکار تک ماژوله صوتی، تصویری، دو ماژوله و سه ماژوله در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. علاوه بر مدا فوژان نوع دیگری از انواع پنل آیفون تصویری سیماران با عنوان فراز وجود دارد. این مدل‌ها در انواع رنگ نقره‌ای و طلایی قابل استفاده هستند. در حقیقت در ساختمان‌هایی که نیاز به زاویه دید بالا وجود دارد می‌توان از این مدل پنل استفاده کرد. تنظیم انواع جهت‌های مختلف که دارای لنزهای شیشه‌ای و متریال بدنه فلزی هستند از قابلیت‌های مهم این پنل‌های تصویری است.

پنل آیفون تصویری سیماران

امکانات جالب و متفاوت در پنل تصویری سیماران

یکی از امکانات جالبی که در این پنل‌ها وجود دارد، قابلیت پوشش دهی و سازماندهی حدود 100 زنگ متفاوت است. نوع ساده و شاسی‌دار این پنل‌ها دارای تعداد زنگ‌های متنوعی است که افراد می‌توانند بنا به سلیقه خود یکی از آن‌ها را به عنوان زنگ اصلی درب خود انتخاب کنند. علاوه بر این، امکان تشخیص افرادی که به ساختمان وارد شده و یا از آن خارج شده‌اند نیز، وجود دارد. علاوه بر این، ضبط و ذخیره تصاویر افراد نیز، قابلیت دیگر این آیفون‌های هوشمند است. وجود میکروفون و بلندگو با وضوح صدای بسیار بالا نیز، از قابلیت‌های متفاوت و مطلوب پنل‌های تصویری سیماران است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)