اطلاعاتی در خصوص نمایندگی سیماران

اطلاعاتی در خصوص نمایندگی سیماران

نمایندگی سیماران با سابقه چند ساله خود توانسته رضایت بسیاری از مشتریان و متقاضیان محصولات برقی و الکترونیکی را به خود جلب کند

اطلاعاتی در خصوص نمایندگی سیماران

نمایندگی سیماران با سابقه چند ساله خود توانسته رضایت بسیاری از مشتریان و متقاضیان محصولات برقی و الکترونیکی را به خود جلب کند. این مجموعه حدود سابقه تولید محصولات کاربردی مختلف برای نیم قرن را دارد. علاوه بر این، با دریافت نمایندگی‌های متعدد از کشورهای اروپایی، گام بسیار مهمی در جهت پیشرفت کشور و ارتقای سطح دانش علمی خود برداشته است. دریافت پروانه تولید از وزارت صنایع و سرمایه‌گذاری مشترک با کشورهای مطرح دنیا نیز، از افتخارات قابل تحسین نمایندگی سیماران است. عمده فعالیت این شرکت ارسال تکنولوژی و انتقال آن به نقاط مختلف ایران و حتی خارج از کشور است. مجموعه سیماران در این راه تلاش‌های بسیار زیادی انجام داده و موفقیت‌های بی‌نظیری کسب کرده است.

عمده فعالیت نمایندگی سیماران

همان‌طور که توضیح داده شد؛ تولیدات و خدمات ارائه شده در نمایندگی سیماران بسیار بزرگ و ارزشمند است. به پاس این خدمات، مشتریان فراوانی نیز طرفدار محصولات سیماران هستند زیرا به اصالت و کیفیت محصولات ایمان دارند. شرکت و مجموعه نمایندگی سیماران در حال حاضر به‌عنوان نخستین تولید کننده محصولات الکتریکی از جمله، آیفون‌های هوشمند، چراغ‌های سقفی، سیستم‌های اعلام حریق، درب‌های اتوماتیک و صدها محصول کاربردی و مختلف دیگر است.

نمایندگی سیماران

امکانات پیشرفته و متعدد در نمایندگی سیماران

وجود سالن‌های با متراژ بیشتر از بیست هزار متر، باعث شده تا مهندسین مجرب توان همکاری و مشارکت در این مجموعه را داشته باشند. علاوه بر این، وجود ماشین‌آلات و دستگاه‌های پیشرفته در این ارتباط نیز، کیفیت کار نهایی را چند برابر کرده است. در نهایت، تست، آزمایش و کنترل کیفیت محصولات نیز، مهم‌ترین و پایانی‌ترین عملیاتی است که در این مجموعه به دقت انجام می‌شود. در این شرایط است که یک محصول با کیفیت و مطابق با انواع استانداردها به دست مشتری می‌رسد.

محصول نهایی به قدری با اصالت است که به جرات می‌توان گفت با نمونه‌های خارجی و مشابه خود، برابری می‌کند. این یعنی افتخار مضاعف برای مجموعه سیماران که توانسته تا به این جایگاه برسد. گاهی مواقع برخی افراد نسبت به خرید کالای ایرانی جبهه می‌گیرند و از کیفیت پایین آن شکایت دارند. محصولات تولیدی مجموعه سیماران به حدی قدرتمند است که توانسته به تمام شایعات پایان داده و نظر مردم را نسبت به کالاهای ایرانی تغییر دهد.

وجود چنین مکان‌های مجهز به همراه نیروهای فعال و تلاش‌گر باعث شده است تا نمایندگی سیماران وارد حوزه‌های وسیع‌تر چون تولید لوازم خانگی، سیستم‌های هوشمند مهم و حساس ساختمان، سیستم‌های بر پایه  RFID و تجهیزات روشنایی مختلف شده و اتفاقا در این حوزه‌ها نیز صاحب نام و مقامی شود.

نمایندگی سیماران

اصالت و برجستگی محصولات سیماران

زمانی که به یک مرکز فروش لوازم الکترونیکی وارد می‌شوید احتمالا اگر صد نوع برند وجود داشته باشد برجسته‌ترین آن‌ها محصولات با برند سیماران است. دلیل این برجستگی و تعداد زیاد محصولات به خاطر همین حس پیشرفت و تلاش کارکنان و گردانندگان این مجموعه است. نظر مشتری برای این افراد بسیار مهم است و سعی دارند تا محصولات خود را طبق نیاز مشتری تولید کرده و به بازار عرضه کنند. در این صورت از لحاظ قلبی نیز در آرامش کامل خواهند بود و هم اینکه مشتری رضایت کاملی از محصولات تولیدی این مجموعه خواهد داشت. در این شرایط، او برای خریدها و نیازهای بعدی خود حتما روی محصولات این برند حساب باز می‌کند.

زمانی که فعالیت نمایندگی سیماران آغاز شد هدف خود را بر پایه خواست مشتری بنا نهاد. پس از رسیدن به این هدف و به محض افزایش حجم تقاضا تنوع محصولات و کیفیت آن‌ها را در نظر گرفت. برخی شرکت‌ها پس از رسیدن به نام و نشان، از کیفیت محصولات خود می‌کاهند و کالاهای تولیدی بعدی‌شان همان کیفیت محصولات اولیه را ندارد. اینگونه می‌شود که مشتری‌های بسیار زیادی را که با زحمت فراوان به دست آورده بودند به آسانی از دست می‌دهند.

نمایندگی سیماران با آگاهی از این موضوع تلاش کرده تا در چنین شرایطی گرفتار نشود. این مجموعه هر بار با کیفیت بالاتر از قبل به راه و تلاش خود ادامه داده است. علاوه بر تمام این‌ها این مجموعه با ارائه خدمات پیش و پس از فروش، حس اعتماد بسیار زیادی در افراد ایجاد کرده است. این خدمات از سال 1385 و طبق بررسی‌های زیاد در خصوص رضایت مشتری ارائه داده شده است. افراد می‌توانند علاوه بر دریافت خدمات پس از فروش از خدمات پیش از فروش نیز، بهره‌مند شوند. البته خدمات پس از فروش نیز از بستر سنتی به خدمات هوشمند تبدیل شده است تا متقاضیان رضایت کاملی داشته باشند.

نمایندگی سیماران

خدمات پیش از فروش نمایندگی سیماران

مسلما مفهوم خدمات پس از فروش را متوجه می‌شوید اما آیا با خود فکر کرده‌اید که خدمات پس از فروش اشاره به چه خدماتی دارد؟ بهتر است نگران نباشید! ما اینجا هستیم تا مفهوم کلی آن را بیان کنیم. احتمالا موقعیتی برایتان پیش آمده که در انتخاب و یا خرید یک محصول و کالایی مردد بوده‌اید و هیچ تصمصم‌گیری درستی در این باره نداشته‌اید. در چنین شرایطی هیچ فرد متخصص و کاربلدی نیز در اطرافتان وجود نداشته که راجب آن دستگاه و یا محصول، سوالات خود را بپرسید.

این دقیقا همان خدمات پیش از فروشی است که نمایندگی سیماران انجام می‌دهد. ارائه انواع مشاوره‌ها پیش از خرید و انتخاب نوع محصول با توجه به نیاز شما یکی از همین خدمات پیش از فروش است. مشاوران موجود در این مجموعه با آگاهی و دانش تمام، شما را به بهترین شکل ممکن راهنمائی می‌کنند.

نمایندگی‌های سیماران

بعد از چندین سال، صاحبان اصلی نمایندگی سیماران تصمیم گرفتند تا شاخه‌های این شرکت بسیار بزرگ را در سراسر ایران گسترش دهند. به همین جهت با بیش از 300 نماینده داخلی و حتی خارجی مشارکت کردند. علاوه بر این، از متخصصین و تکنسین‌های زبده و کاربلد برای هر یک از نمایندگی‌های موجود در سراسر ایران نیز، بهره گرفتند. علاوه بر این، در تمام این نمایندگی‌ها نیز از بروزترین و هوشمندترین دستگاه‌ها برای تولید محصولات خود استفاده کردند.

هدف نمایندگی سیماران

همان‌طور که در بالا نیز ذکر شد اولین و مهم‌ترین هدف نمایندگی سیماران، رضایتمندی مشتری و حس اعتماد از طرف آن‌ها است. هدف بعدی مجموعه سیماران، استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا و سبقت گرفتن از محصولات شرکت‌های برتر خارجی است. با این حساب، افزایش سطح کیفیت محصولات و تطابق آن با نیازهای متعدد مشتری نیز گام و هدف بعدی این مجموعه است. گردانندگان و صاحبان اصلی مجموعه سیماران باز هم دست از تلاش برنداشته‌اند و برای ارتقای کیفی بهتر محصولات، دانش تخصصی و مهارت فنی خود را بالا می‌برند. در حقیقت، فکر اقتصادیِ دارندگان مجموعه در این راستا است که اصلی‌ترین سرمایه سازمان همین ارتقای دانش تخصصی و مهارت فنی تولید کنندگان است. افراد می‌توانند برای دریافت نظرات کاربران استفاده کننده از محصولات سیماران اقدام کرده و از رضایت آن‌ها در این خصوص مطلع شوند. پیگیری تعمیرات و سفارش قطعات نیز به آسانی در این نمایندگی‌ها قابل انجام است.    

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)