نظافت آسان با جارو شارژی سیماران مدل SRV-660N

نظافت آسان با جارو شارژی سیماران مدل SRV-660N

نظافت آسان با جارو شارژی سیماران مدل SRV-660N
همانطور که می‌دانید نظافت منزل و محل کار موجب افزایش نظم و ایجاد نوعی هارمونی در فضا می‌شود. تصور کنید که قرار است منزل خود را حسابی تمیز و مرتب کنید.

برای این کار لازم است شیشه‌ها را تمیز کنید، گرد و غبار را از سطوح مختلف مانند میز، کتابخانه و... پاک کنید. اما یکی از مهم‌ترین مراحل نظافت منزل، جارو کردن است! اغلب افراد به جارو کردن تمایل چندانی ندارند. چرا که جارو برقی دارای وزن نسبتا زیادی است و باید بطور مداوم از نقطه‌ای به نقطه دیگر جا به جا شود تا بتوان کل مساحت منزل را به دقت تمیز کرد!

جارو برقی‌های سنگین وزن

جارو برقی‌های سنگین وزن

استفاده از جارو برقی به دلیل نیاز به اتصال برق، وزن نسبتا زیاد جارو و لزوم جا به جایی مداوم آن، چندان کار راحتی نیست و می‌تواند موجب اتلاف انرژی و زمان شما شود! با توجه به این موضوع در چند دهه اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی، ایده طراحی یک جاروی کاربردی و مدرن در ذهن طراحان و تولیدکنندگان لوازم خانگی به وجود آمد. در نتیجه، جارو شارژی با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که دارد امروزه به یکی از کاربردی‌ترین لوازم خانگی تبدیل شده است! در ادامه مطالب ما قصد داریم تا به منظور راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان در نظافت منزل، به معرفی جارو شارژی سیماران مدل SRV-660N به عنوان یک محصول جذاب و قدرتمند بپردازیم.

جارو شارژی سیماران مدل SRV-660N

جارو شارژی سیماران مدل SRV-660N

 

اگر شما هم از نظافت منزل با استفاده از جارو برقی‌های سنگین وزن و اتلاف وقت و انرژی خسته شده‌اید و در جستجوی یک جارو شارژی کاربردی هستید، از شما دعوت می‌کنیم که تا پایان مطالب با ما همراه باشید!

 

 

مشخصات فنی جارو شارژی سیماران

لازم است بدانید که جارو شارژی سیماران یک محصول جذاب و کاربردی است که می‌تواند به نظافت منزل شما سرعت و دقت مناسبی ببخشد. این محصول دارای موتوری قدرتمند و توان مکشی بیش از 6 کیلو پاسکال وات است! این جارو فاقد سیم است و با استفاده از باتری به صورت شارژی کار می‌کند. بنابراین، شما نیاز به برق ندارید و می‌توانید به راحتی از این جارو شارژی برای تمیز‌کردن سطوح مختلف منزل یا محل کار استفاده کنید!

جارو شارژی سیماران با طراحی خاص و استاندارد

جارو شارژی سیماران با طراحی خاص و استاندارد

 

 

 

ولتاژ باتری جارو شارژی سیماران حدود 22.2 ولت و از نوع لیتیوم یونی است. اگر باتری این جارو شارژی کم باشد، شما با توجه به نشانگر شارژ باتری متوجه این موضوع خواهید شد! البته اصلا نباید نگران میزان شارژدهی باتری جارو شارژی سیماران باشید! چرا که در صورت کارکرد با حداکثر توان و به صورت مداوم، این محصول بیش از 20 دقیقه شارژ دارد. بنابراین، در نهایت راحتی و آرامش از جارو شارژی سیماران برای نظافت سطوح مختلف منزل یا محل کار خود استفاده نمایید و جلوه‌ای چشمگیر و درخشان از دکوراسیون را به نمایش بگذارید.

جارو شارژی سیماران دارای نشانگر شارژ باتری کم

جارو شارژی سیماران دارای نشانگر شارژ باتری کم

 

مخزن این جارو شارژی حدود 0.8 لیتر است و به راحتی قابلیت جمع‌آوری و ذخیره گرد و غبار، خرده‌های نان و... را دارد! این محصول همراه با شارژر، نازل درز و شکاف و یک برس کوچک خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود. بهتر است بدانید که وزن این جارو شارژی حدود 3 کیلوگرم است. بنابراین، شما می‌توانید به راحتی و بدون احساس خستگی یا درد سطوح مختلف را جارو کنید و از پاکیزگی محیط لذت ببرید!

 

 

جارو شارژی سیماران و ویژگی‌های منحصر بفرد این محصول!

 جالب است بدانید که جارو شارژی سیماران یک جارو شارژی معمولی نیست! بلکه برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان در نظافت منزل، این محصول به گونه‌ای طراحی و تولید شده است که قابلیت تبدیل حالت دارد! به عبارت بهتر، شما می‌توانید خیلی راحت جارو شارژی سیماران را بر روی دسته این محصول نصب کرده و از آن به حالت عصایی استفاده کنید. این تغییر حالت جارو شارژی سیماران نظافت سطوح زیر مبل، میز ناهارخوری، تخت‌خواب و... را برای شما آسان‌تر می‌کند.

جارو شارژی سیماران با دو حالت دستی و عصایی

جارو شارژی سیماران با دو حالت دستی و عصایی

 

 

 

 

 

صبر کنید این تنها قابلیت ویژه جارو شارژی سیماران نیست! بلکه این جارو شارژی مدرن، قابل استفاده با دو سرعت مختلف است! با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید برای نظافت فضای مورد نظر خود از سرعت بالای دستگاه استفاده کنید. یا اینکه برای تمیز‌کردن سطوحی که آلودگی چندانی ندارند، از سرعت پایین‌تر این جارو بهره ببرید. بنابراین، علاوه بر تنظیم حالت جارو شارژی از دستی به عصایی، شما صاحب اختیارید که از جارو با سرعت بالا یا سرعت پایین‌تر استفاده نمایید!

جارو شارژی سیماران یک جاروی چند منظوره کاربردی

جارو شارژی سیماران یک جاروی چند منظوره کاربردی

 

 

 

دیگر از یک جاروی شارژی چه انتظاری دارید؟ شاید برایتان جالب باشد که بدانید جارو شارژی سیماران دارای برس توربو هوشمند و قابلیت چرخش 180 درجه‌ای است تا شما بتوانید با قدرت و دقت بالاتری سطوح مورد نظر خود را نظافت کنید! برخلاف جارو برقی‌های سنگین وزن که تنها مجهز به حالت تاشو هستند، با استفاده از چرخش 180 درجه‌ای جارو شارژی سیماران می‌توانید سطوح شیب‌دار و کنج دیوار را به راحتی تمیز کنید! جارو شارژی سیماران یک جارو چند منظوره و منحصر بفرد است که می‌تواند با سرعت و قدرت مکش بالایی که دارد، شما را شگفت‌زده کند!

قابلیت چرخش 180 درجه‌ای جارو شارژی سیماران

قابلیت چرخش 180 درجه‌ای جارو شارژی سیماران

 

 

 

قیمت و خرید محصول

امیدواریم از موارد بیان‌شده در رابطه با مشخصات و ویژگی‌های جارو شارژی سیماران استفاده لازم را برده باشید و با استفاده از این محصول کاربردی و چند منظوره، نظافت سریع و راحت را تجربه کنید! شما عزیزان می‌توانید از محصولات متنوع ما در سایت بازدید و با استفاده از لوازم خانگی سیماران دکوراسیونی شیک و کاربردی را در فضای منزل خود طراحی کنید.

جارو شارژی سیماران با طراحی مدرن و قدرت بالا

جارو شارژی سیماران با طراحی مدرن و قدرت بالا

 

 

 

 

 

 

 به خاطر داشته باشید که شما عزیزان با خرید جارو شارژی سیماران از گارانتی بلند مدت سیماران برای 24 ماه برخوردار خواهید شد! به این ترتیب، می‌توانید با خیالی آسوده از این جارو شارژی با قیمت مقرون به صرفه برای نظافت فضای مورد نظر خود استفاده کنید. لطفا برای استعلام قیمت، سفارش محصول یا کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ما از 9 صبح الی 9 شب پاسخگوی مشتریان عزیزمان هستیم. چرا که مهم‌ترین هدف مجموعه تخصصی سیماران سل، جلب رضایت شما سروران گرامی است.

جارو شارژی عصایی سیماران با قیمتی مقرون به صرفه

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)