اپراتور درب شیشه ای سیماران

اپراتور درب شیشه ای سیماران

اپراتور درب شیشه ای قادر به تنظیم سرعت باز و بست شدن درب ها می باشد و هنگام قطع برق از یک باتری پشتیبان کمک می گیر

اپراتور درب شیشه ای سیماران

مقدمه

از درب شیشه ای اتوماتیک امروزه در تمام اماکن استفاده می گردد. این امر ناشی از کاربردی بودن آن ها و ایجاد زیبایی در ورودی ساختمان ها است. این مدل از درب های شیشه ای به یک عنصر جدا نشدنی در ساختمان بانک ها، بیمارستان ها، شرکت ها و ادارات و ... تبدیل شده است. اپراتور درب شیشه ای از یک حسگر مادون قرمز تحرکات را تشخیص می دهد و با فعال کردن موتور درب ها را باز می کند. به هنگامی که حسگر هیچ حرکتی را مشاهده نکند اقدام به بستن درب ها می کند.

درب شیشه ای اتوماتیک

اپراتور درب شیشه ای سیماران دارای گارانتی 24 ماهه به همراه 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

قابلیت های اپراتور درب شیشه ای سیماران

از پرفروش ترین محصولات سیماران، اپراتور درب شیشه ای این شرکت است، که قادر به تنظیم سرعت باز و بست شدن درب ها را دارد. همچنین به هنگام قطع برق از یک باتری پشتیبان کمک می گیرد تا دچار اختلال در عملکرد نگردد. اپراتور درب شیشه ای سیماران از سلکتور پیشرفته لمسی به همراه نمایشگر پشتیبانی می کند. که قابلیت اتصال دستگاه حضور و غیاب، اتصال دستگاه کارتخوان و سیستم تشخیص اثر انگشت را دارا می باشد. همچنین با استفاده از یک ریموت می توان فعالیت های اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک را از راه دور کنترل کرد. درب شیشه ای اتوماتیک از اکسترود با سطح مقطع فلزی ریلی بهره می برد. اپراتور درب شیشه ای سیماران برای مدل های یک درب حداکثر سرعت باز و بسته شدن 70 متر بر ثانیه و تحمل وزن 120 کیلوگرم را فراهم کند. در مدل های دو درب سرعت باز و بسته شده 140 متر بر ثانیه و تحمل حداکثر وزن 160 کیلو گرم را شاهد هستیم.

درب شیشه ای اتوماتیک

با استفاده از یک ریموت می توان فعالیت های اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک را از راه دور کنترل کرد.

 

اجزاء درب شیشه ای اتوماتیک

  1. اپراتور: مرکز کنترل و موتور درب شیشه ای اتوماتیک که وظیفه باز و بسته کردن هر لنگه از در را بر عهده دارد اپراتور درب شیشه ای می گوییم. نحوه عملکرد اپراتور بر روی عملکرد درب شیشه ای اتوماتیک تاثیر گذار است.
  2. فریم شیشه ای: تمام زیبایی و ظاهر درب شیشه ای اتوماتیک، به فریم شیشه ای بستگی دارد. انتخاب فریم شیشه ای با کیفیت و اندازه و وزن مناسب باعث عملکرد بهتر اپراتور درب شیشه ای می شود.

 

انواع درب های شیشه ای اتوماتیک

تمامی مدل های درب های شیشه ای اتوماتیک، در قسمت اپراتور درب شیشه ای، مشترک هستند و تفاوت فقط در قسمت فریم شیشه ای درب می  باشد. درب های شیشه ای در انواع مختلفی ساخته می شوند. مانند:

  1. درب های شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی.
  2. درب های شیشه ای اتوماتیک تاشو.
  3. درب های شیشه ای اتوماتیک منحنی.
  4. درب های شیشه ای اتوماتیک کشویی.
  5. درب های شیشه ای اتوماتیک دوار.

درب شیشه ای اتوماتیک

جمع بندی

یکی از موانع بر سر عبور و مرور مراجعه کنندگان درب ها هستند. تصور کنید که در یک ساختمان پر رفت و آمد مراجعه کنندگان مجبورند مرتبا درب ساختمان را با دست باز و بسته کنند. این امر جدا از اتلاف وقت ممکن است خطر آفرین هم باشد. به گونه ای با باز کردن درب به فردی که از رو به رو می آید برخورد کند. راهکار مناسب این است که درب ها را باز بگذاریم که مراجعه کنندگان به راحتی در عبور و مرور باشند. با این روش افراد به یکدیگر برخورد نمی کنند و اتلاف وقتی هم صورت نمی گیرد. ولی در فصل گرما و سرما باعث اتلاف انرژی می شود. باز بودن مداوم درب باعث می شود که هوای سرد وارد ساختمان بشود و یا برعکس در فصل گرما هوای گرم وارد شود.

 بهترین و هوشمندترین راه، استفاده از اپراتور درب شیشه ای برای کنترل درب های شیشه ای اتوماتیک است که با نزدیک شدن افراد باز می شود و به هنگام دور شدن آنان بسته می گردد. این امر باعث می شود که هوای مطبوع داخل بیرون نرود و در مصرف انرژی صرفه جویی شود. در وقت مراجعه کنندگان هم صرفه جویی می گردد. از همه مهمتر در سال های اخیر با بروز بیماری کرونا، دست زدن به دستگیره درب مکان های عمومی کاری غیر بهداشتی محسوب می شود.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)