بررسی پک دزدگیر سیماران

بررسی پک دزدگیر سیماران

پک دزدگیر سیماران، یکی از پرفروش ترین محصولات برند سیماران می باشد که بهترین گزینه برای حفظ امنیت محیط محسوب می گردد.

تامین امنیت و فراهم نمودن محیطی آرام و امن یکی از اساسی ترین نیازهای افراد محسوب می شود. از این رو استفاده از پک دزدگیر سیماران، دوربین های مداربسته و دیگر سیستم های نظارتی روز به روز در حال افزایش است. این دزدگیرها با دارا بودن قابلیت های ویژه، امکان کنترل و مشاهده وقایع مکان را به خوبی برای کاربر فراهم می کنند. به عبارتی، دزدگیر اماکن به عنوان یک عامل بازدارنده از ورود غیر قانونی افراد ناشناس به محیط شخصی جلوگیری می نماید. به علاوه در سیستم های امنیتی و دزدگیرها، مهمترین گزینه، نحوه عملکرد و درصد خطای آن است. به گونه ای که هر چه درصد بروز خطا کمتر باشد، سیستم مورد نظر دقت عمل بهتری دارد. پس در این نوشتار قصد داریم تا شما را با پک دزدگیر سیماران، ویژگی ها، قیمت، نحوه عملکرد و انواع لوازم آن آشنا کنیم.

 

معرفی پک دزدگیر برند سیماران:

دزدگیر اماکن سیماران، یکی از محصولات باکیفیت برند سیماران در زمینه سیستم های حفاظتی می باشد که بهترین گزینه برای فروشگاه ها و منازل به شمار می آید. این پکیج دزدگیر با دارا بودن ویژگی و مزایای منحصر به فرد نسبت به محصولات مشابه در بازار، موفق به جلب رضایت بسیاری از مصرف کنندگان شده است.

پکیج دزدگیر سیماران، افزون بر پشتیبانی از خط ثابت، توانایی حفظ شماره تلفن و برقراری ارتباط را نیز دارد. این مسئله زمانی حائز اهمیت است که شما می توانید از طریق تلفن همراه خود به آسانی، ورود و خروج افراد را چک کرده و دستورات جدیدی صادر نمایید. به همین دلیل پک دزدگیر سیماران، یکی از بهترین دزدگیرهایی است که شما می توانید برای حفظ امنیت در فروشگاه و خانه خود داشته باشید.

 

پک دزدگیر سیماران

پک دزدگیر سیماران

 

ویژگی ها و مشخصات فنی پکیج دزدگیر سیماران:

یکی از مهمترین ویژگی های پک دزدگیر سیماران، مجهز بودن همزمان آن به سیستم خط تلفن ثابت و خط سیم کارتی می باشد. این پکیج دزدگیر، همچنین دارای ظرفیت ذخیره شماره تلفن است که در صورت ذخیره بودن شماره تلفن می تواند با کاربر تماس بگیرد.

به علاوه سنسورهای تشخیص دهنده دزدگیر اماکن سیماران، بر اساس اشعه های مادون قرمز و اشعه مایکروویو کار می کند که با پوشش دادن 170 درجه از فضای محیط، حساسیت بالایی دارد. علاوه بر این، بلندگوهای دزدگیر سیماران، دارای توان 25 وات هستند که همزمان با تحریک نمودن سنسورها و دریافت سیگنال، صدای مهیبی جهت اطلاع رسانی به صدا در خواهد آمد.

 

چرا خرید دزدگیر اماکن سیماران به صرفه است؟:

ممکن است برای شما هم سوال باشد که چرا خرید پک دزدگیر سیماران به صرفه تر از خرید جداگانه وسایل موجود در این پک می باشد. در پاسخ به این سوال باید گفت که لوازم این پک به صورت کامل در کنار هم چیده شده اند و کاملا با هم همخوانی دارند. چرا که برخی از قطعات همچون چشمی های معکوس بایستی حتما با پنل دزدگیر مطابقت داشته باشند. علاوه بر این شما با خرید پک دزدگیر سیماران از تخفیف بیشتری نسبت به خرید جداگانه محصولات بهره مند خواهید شد و در نتیجه خریدی مقرون به صرفه تری خواهید داشت.

 

خرید دزدگیرهای اماکن سیماران

خرید دزدگیرهای اماکن سیماران

 

دزدگیرهای اماکن سیماران شامل چه لوازمی هستند؟:

لوازم جانبی هر پکیج دزدگیر ممکن است بر اساس کاربرد آن متفاوت باشد. به طور کلی قطعات جانبی پک دزدگیر سیماران شامل موارد زیر می باشد:

  • پنل مرکزی که وظیفه مدیریت سیستم هشدار را بر عهده داشته و ارتباط لازم بین سنسورها و دیگر اجزا را برقرار می کند.
  • سیستم تماس خودکار با استفاده از خط ثابت و سیم کارت.
  • باطری 4.5 آمپر به منظور ذخیره برق.
  • سنسور چشمی پارادوکس به منظور تشخیص باز و بسته شدن درب و پنجره ها.
  • اسپیکر و کاور محافظتی.
  • دو عدد ریموت با برد بالا به منظور کنترل مناسب دستگاه مرکزی دزدگیر.
  • سیستم کنترل از راه دور.

 

قیمت پک دزدگیر سیماران:

عوامل مختلفی بر قیمت پک دزدگیر سیماران تاثیرگذار هستند که شما بر اساس بودجه خود می توانید پکیج مورد نیاز را خریداری نمایید. از جمله عوامل موثر بر قیمت دزدگیر اماکن سیماران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد چشمی یا سنسورها: به طوری که هر چه تعداد چشمی ها بیشتر باشد، قیمت پکیج نیز به همان اندازه بیشتر می شود.
  • پنل مرکزی و اجزای موجود در پکیج.
  • برند و کیفیت تولید کننده دزدگیر.
  • مدل و میزان قابلیت های دزدگیر اماکن.
  • گارانتی محصول.

قیمت پک دزدگیر سیماران

قیمت پک دزدگیر سیماران

 

پک دزدگیر سیم کارتی یا خط ثابت؟:

در هنگام خرید پک دزدگیر سیماران ممکن است بین انتخاب سیستم سیم کارتی یا سیستم خط ثابت با مشکل مواجه شوید. انتخاب هر یک از سیستم ها به محیط شما بستگی دارد. اگر سیستم آنتن دهی خوبی ندارید، پک دزدگیر خط ثابت گزینه بهتری برای شما خواهد بود. البته اگر مشکل آنتن دهی ندارید، پک دزدگیر سیم کارتی به دلیل قابلیت کنترل از راه دور از اولویت بالاتری برخوردار می باشد.

 

نحوه عملکرد پک دزدگیر سیماران:

نحوه عملکرد پک دزدگیر سیماران، بدین صورت است که ابتدا از طریق سنسورهای مادون قرمز و تشخیص گرمای بدن، ورود افراد را به محیط تشخیص می دهد. این سنسورهای حرکتی در واقع به عنوان یک شبکه محافظتی عمل می کنند که در صورت حرکت جسم یا افراد در محیط، گزارش آن را به کنترل پنل یا همان سیستم مرکزی ارسال می نمایند. در نهایت با به صدا در آمدن آژیر خطر، صاحب خانه از ورود افراد ناشناس خبردار می شود. توجه داشته باشید که پکیج دزدگیر سیماران در هنگام قطع ناگهانی برق نیز متوقف نمی شود و تمامی حوادث و لاگین ها به صورت گزارش بازیابی خواهند شد.

 

سیماران سل، کیفیت و اطمینان در خرید لوازم الکترونیکی:

سیماران سل، به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت سیماران، ارائه دهنده انواع سیستم های حفاظتی، دزدگیر اماکن، لامپ، آنتن، جک پارکینگ و دیگر لوازم الکترونیکی می باشد. مجموعه ما همواره سعی در عرضه باکیفیت ترین سیستم های تردد و امنیتی با بهترین خدمات پس از فروش داشته است. در همین راستا یکی از مهم ترین دغدغه های مجموعه ما جهت حفظ رضایت مشتریان، خدمات پس از فروش محصولات می باشد. به گونه ای که کارشناسان ما با ارائه اطلاعات جامع و راهکارهای فنی هرگونه ابهامی را درباره محصول خریداری شده برطرف می کنند. با سیماران سل، کیفیت و اطمینان را یکجا تجربه کنید

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)