خرید مستقیم پک دزدگیر سیم کارتی سیماران با قیمت مناسب

خرید مستقیم پک دزدگیر سیم کارتی سیماران با قیمت مناسب

خرید مستقیم پک دزدگیر سیم کارتی سیماران با قیمت مناسب
پک دزدگیر سیم کارتی سیماران یکی از باکیفیت‌ترین انواع پک‌های دزدگیر موجود در بازار داخلی است.

به صورت کلی، دو روش برای خرید پک دزدگیر سیم کارتی سیماران وجود دارد که این دو روش، خرید اینترنتی و خرید فیزیکی می‌باشند. در این بین، خرید اینترنتی دارای مزایایی مانند سادگی فرایند خرید، قیمت مناسب به دلیل عرضه مستقیم پک دزدگیر و تضمین کیفیت و اصالت پک دزدگیر می‌باشد.

این سایت یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه عرضه محصولات سیماران از جمله پک دزدگیر سیم کارتی سیماران است. لذا از همین طریق می‌توانید برای خرید این دسته از پک‌های سیم کارتی اقدام نمایید و این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

خرید مستقیم پک دزدگیر سیم کارتی سیماران.

خرید مستقیم پک دزدگیر سیم کارتی سیماران.

 

آَشنایی با مهمترین خصوصیات پک دزدگیر سیم کارتی سیماران

پک دزدگیر سیم کارتی سیماران یکی از باکیفیت‌ترین انواع دزدگیرهای سیم کارتی است که می‌تواند به صورت طولانی مدت با باتری جانبی و بدون استفاده از برق شهری کار کند. تغذیه پک دزدگیر سیماران به صورت مستقیم با ولتاژ 12 ولت و به صورت متناوب با ولتاژ 220 ولت کار می‌کند. دزدگیرهای سیماران دارای 4 زون با سیم و یک زون 24 ساعته می‌باشند. لازم به ذکر است که زون 24 ساعته قابلیت تنظیم اتصال کوتاه یا اتصال باز را داراست.

نمایشگر پک دزدگیر سیم کارتی سیماران از نوع ال سی دی است. دزدگیرهای سیماران دارای تقویت کننده برد ریموت، شارژ اتوماتیک و سه خروجی و دینگ دانگ قابل کنترل هستند. به علاوه حافظه پک دزدگیر سیماران قابلیت ذخیره 10 شماره تلفن را داراست. همچنین می‌توانید سیستم دزدگیر را با سیمکارت و خط تلفن ثابت کنترل کنید. تنظیم سطح امنیت و INDOOR و قابلیت اتصال به کیبورد خارجی هم از جمله دیگر خصوصیات سیستم دزدگیر سیماران است.

سنسور تشخیص دهنده حرکت پک دزدگیر سیم کارتی سیماران بر اساس اشعه مادون قرمز یا اشعه مایکروویو کار خواهد کرد. به علاوه چشمی این دزدگیرها از نوع سنسور تشخیص دهنده حرکت می‌باشد. زاویه پرتاب، قدرت و حساسیت این سنسورها بر اساس محلی که قرار است از آن استفاده کنید، متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است که زاویه پوشش پک دزدگیر سیماران 170 درجه است. به علاوه چشمی این دزدگیرها بسیار حساس هستند.

بلندگو یا آژیر هشدار اعلام سرقت یکی از قسمت‌هایی است که نقش هشدار دهنده در این سیستم را بر عهده دارد. بدنه‌ی بلندگوهای سیماران از جنس پلاستیکی هستند و با پایه‌های فلزی و یا پلاستیکی تولید می‌گردند. همچنین اسپیکر پک دزدگیر سیماران قدرت بسیار زیادی داشته و 30 واتی است. بلندگوی این دزدگیرها از نوع شیپوری هستند. این بلندگوها دارای محفظه مخصوص برای سیستم‌های اعلام حریق و ضد سرقت می‌باشند.

خصوصیات پک دزدگیر سیم کارتی سیماران.

خصوصیات پک دزدگیر سیم کارتی سیماران.

 

مهمترین مزایای پک دزدگیر سیماران

پک دزدگیر سیم کارتی سیماران یکی از کامل‌ترین پک‌های دزدگیر ارائه شده در بازار داخلی است. این پک دزدگیرها تقریبا تمامی قطعات مورد نیاز برای عملکرد دزدگیر را در خود دارند و با خرید کابل و سیم کارت می‌توانید این دزدگیرها را راه اندازی نمایید. علاوه بر این پک دزدگیر سیماران قابلیت کارکردن با سیم کارت و خط تلفن ثابت را نیز دارد که یکی از مزایای کلیدی آن به شمار می‌آید.

علاوه بر این، پک دزدگیر سیم کارتی سیماران دارای باتری بسیار قدرتمند است که سبب می‌شود پک دزدگیر حتی در زمان قطعی برق نیز عملکرد درستی داشته باشد. دزدگیرهای سیم کارتی سیماران دارای باتری 4.5 آمپری هستند. در کنار این موارد، چشمی این دزدگیرها بسیار حساس است و عملکرد فوق العاده خوبی دارد. همچنین پک دزدگیر سیماران دارای آژیری بسیار قدرتمند است که صدای آن تا مسافت طولانی به گوش می‌رسد.

پک دزدگیر سیم کارتی سیماران دارای دو ریموت برد بالا است. علاوه بر این، دزدگیرهای سیماران به نرم افزار کنترل از راه دور مجهز هستند. نصب سریع و آسان هم یکی دیگر از مزایای دزدگیرهای سیم کارتی سیماران به حساب می‌آید. به علاوه این دزدگیرها از زون‌ها باسیم و بی سیم پشتیبانی می‌کنند. همچنین گارانتی و ضمانت بیست و چهار ماهه هم از جمله‌ی دیگر مزایای پک دزدگیر سیم کارتی سیماران است.

 

آشنایی با مراحل اجرای سیستم دزدگیر سیماران

مراحل اجرای سیستم دزدگیر سیماران به این شکل است که پس از تهیه و باز کردن پک دزدگیر، ابتدا باید یک سیم کارت را در داخل دستگاه قرار داده و آن را فعال نمایید. در مرحله بعدی، نوبت به نصب دستگاه در محل مورد نظر و اتصال ترانس دستگاه به برق شهری می‌رسد.

سپس باید باتری پشتیبان را نیز بر روی دستگاه نصب کنید و خط تلفن را به پورت مربوطه وصل نمایید. در مرحله بعدی، نوبت به راه اندازی تنظیمات اصلی دستگاه می‌رسد. پس از انجام تنظیمات، نوبت به ست کردن تجهیزات بی سیم بر روی دستگاه مرکزی دزدگیر سیماران می‌رسد. سپس شما باید شماره تلفن یا شماره تلفن‌هایی که می‌خواهید اخطار ورود دزد به مکان مد نظرتان به آن‌ها داده شود را در دستگاه وارد نمایید. پس از این مرحله نوبت به تست نهایی دستگاه می‌رسد. پس از تایید تست دستگاه، سیستم دزدگیر آماده‌ی کار کردن است.

 

پارامترهای تاثیر گذار در قیمت پک دزدگیر

نوساناتی که این روزها در بازار داخلی وجود دارد، سبب شده تا قیمت محصولات مختلف از جمله پک دزدگیر مدام در حال تغییر و تحول باشد. علاوه بر این، پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت پک دزدگیر سیم کارتی سیماران نقش دارند.

یکی از مهمترین پارامترها در تعیین قیمت پک دزدگیر، تجهیزاتی است که در دزدگیر وجود دارد. به صورت کلی، یک پک کامل دزدگیر شامل تمامی اجزای مورد نیاز برای نصب دزدگیر به جز سیم کارت و کابل است. به علاوه کیفیت بدنه و ساخت اجزای پک دزدگیر از جمله بلندگو، نمایشگر دزدگیر، سنسور هشدار و ... نیز در تعیین قیمت این دسته از تجهیزات امنیتی نقشی کلیدی دارند.

همچنین قدرت سنسور و بلندگوی پک دزدگیر هم از جمله دیگر عوامل تعیین کننده در قیمت پک دزدگیر به حساب می‌آید. در کنار این موارد، برند تولید کننده پک دزدگیر و خدمات پس از فروش آن نیز در تعیین قیمت پک دزدگیر نقشی اساسی را بازی می‌کنند. از طریق شماره تلفن‌های موجود در همین سایت می‌توانید با متخصصین ما ارتباط گرفته و اطلاعات کامل‌تری در خصوص قیمت پک دزدگیر سیماران به دست بیاورید.

پارامترهای تاثیر گذار در قیمت پک دزدگیر سیماران

پارامترهای تاثیر گذار در قیمت پک دزدگیر سیماران

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)