خرید پنکه سقفی لوستری

خرید پنکه سقفی لوستری

پنکه سقفی لوستری از جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های پنکه می‌باشد که در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود و بسیار پرطرفدار است.

پنکه سقفی لوستری بر روی سقف نصب می‌شود و چراغ‌های نصب شده بر روی آن می‌توانند نور مورد نیاز محیط را تامین کنند. البته این پنکه به صورت مدرن طراحی شده و برای استفاده از آن از ریموت کنترل استفاده می‌شود. این پنکه‌ها عملکرد بسیار خوبی دارند و از نظر زیبایی نیز تغییرات زیادی در محیط خانه ایجاد می‌کنند. پنکه‌های لوستری را می‌توان  برای اتاق نشیمن استفاده کرد. چراغ‌ها و آویزهای مورد استفاده در پنکه‌های سقفی دارای طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی هستند. برای انتخاب پنکه لوستری لازم است به سبک دکوراسیون منزل توجه شود و یک مدل متناسب با دکوراسیون را انتخاب کرد. این پنکه مصرف انرژی پایینی دارد و کاربرد آن، در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود.

ویژگی‌های پنکه سقفی لوستری

ویژگی‌های پنکه سقفی لوستری

معرفی پنکه سقفی مدل لوستری

پنکه سقفی لوستری دارای یک کنترل از راه دور می‌باشد که با استفاده از آن می‌توان لوستر را روشن و خاموش کرد و سرعت پنکه را تنظیم کرد. برخی از مدل‌های پنکه سقفی لوستری دارای 4 پره پلاستیکی هستند و برای فضاهای بزرگ مناسب می‌باشند، این پنکه‌ها جریان هوای خوبی را در این محیط‌های مختلف ایجاد می‌کنند. طراحی پره‌ها به گونه‌ای است که به راحتی حرکت می کنند.

پنکه سقفی لوستری با گردش هوای راکد سبب خنکی و بهبود کیفیت هوای محیط می‌شود. استفاده از پنکه‌های سقفی با گذشت زمان در حال کاهش است. با این حال پیشرفت‌های تکنولوژیکی بر روی پنکه‌های سقفی نیز تاثیر گذاشته و پنکه‌های جدیدی به نام پنکه‌های لوستری طراحی شده است. عملکرد قوی، صرفه جویی در هزینه‌ها، تامین نور کافی و همچنین افزایش زیبایی از ویژگی‌های پنکه سقفی لوستری می‌باشد. به طور کلی این مدل پنکه سقفی عملکرد بسیار خوبی دارد و علاوه بر استفاده جهت خنک کردن هوا، می‌تواند روشنایی لازم را نیز تامین کند و از این محصول برای داشتن محیطی پر از نور و روشنایی استفاده کرد.

انواع پنکه سقفی لوستری

انواع پنکه سقفی لوستری

ویژگی‌های پنکه سقفی لوستری

پنکه سقفی لوستری در مدل‌های مختلف و زیبایی تولید می‌شود. بنابراین می‌توان با خرید پنکه لوستری متناسب با محیط، زیبایی منزل  را بهبود بخشید. در وسط این مدل پنکه، لوستر و چراغ تعبیه شده است. با نصب این دستگاه بر روی سقف دیگر نیازی به خرید لوستر نخواهد بود. پنکه سقفی لوستری شیک و زیبا و با طراحی خاص، مشتریان بسیاری دارد.

این پنکه در تابستان هوای خانه را خنک می‌کند و در زمستان نیز به گرم نگه داشتن خانه  کمک می‌کند. در این حالت پنکه با مکانیزم متفاوتی کار می‌کند تا حرکت پره‌ها معکوس شود یا جهت چرخش تغییر کند. از آنجایی که هوای گرم تمایل به بالا رفتن دارد، چرخش معکوس هوای خنک را به سمت بالا می کشد. با این کار هوای گرم به سمت پایین حرکت می کند و گرما را در تمام اتاق پخش می کند.

انتخاب بهترین پنکه سقفی لوستری

انتخاب بهترین پنکه سقفی لوستری

مزایای انتخاب پنکه سقفی مدل لوستری

استفاده از پنکه سقفی لوستری سبب کاهش هزینه‌های سرمایش و گرمایش می‌شود. این نوع پنکه سقفی دارای امکانات اضافی مانند نور یا کنترل از راه دور است. در هنگام خرید این پنکه، جنس بدنه آن را بررسی کنید. مدل پنکه‌های سقفی لوستری با جنس فلزی یکی از بادوام‌ترین گزینه‌های موجود در بازار هستند و بسیار محبوب می‌باشند. آن‌ها همچنین با حرکت هوا با مقاومت کمتر جریان هوای قوی‌تری را فراهم می‌کنند. پنکه‌های سقفی فلزی برای اتاق‌های بزرگتر یا اتاق‌هایی با ارتفاع سقف متوسط ​​ایده‌آل هستند. پره‌های پنکه فلزی بسیار بادوام می‌باشند و سال‌ها دوام خواهند داشت. پره‌های پنکه فلزی در برابر دمای بالا مقاوم هستند، این ویژگی باعث می‌شود تا برای محیط‌های صنعتی با دمای بالا مورد استفاده قرار گیرند. پنکه‌های فلزی  گرانتر از سایر انواع پنکه هستند.

پره‌های پنکه‌های پلاستیکی جنس سبکی دارند، موتور این پنکه‌ها لازم نیست خیلی قوی باشد زیرا پره‌های آن به راحتی حرکت می‌کنند. پنکه‌های سقفی پلاستیکی برای اتاق‌هایی که به فضایی آرام‌تر نیاز دارند، مانند اتاق خواب و دفاتر، ایدهآل می‌باشند. تمیز کردن این پنکه بسیار آسان است و قیمت آن‌ها نیز ارزانتر از سایر انواع پنکه‌های سقفی است.

 مزایای انتخاب پنکه سقفی لوستری

مزایای انتخاب پنکه سقفی لوستری

نکات خرید انواع پنکه سقفی لوستری

انواع پنکه سقفی لوستری از مواد مختلفی ساخته می‌شوند. برخی از پلاستیک و برخی از فلز ساخته شده‌اند. البته در طرح‌های جدیدتر، پره‌های چوبی نیز به طرح‌های این پنکه‌ها اضافه شده است. میزان خنک کنندگی مدل‌های فلزی بالاتر از سایر انواع پنکه است. البته این پنکه‌ها به دلیل وزن زیادی که دارند  به موتور قدرتمندتری نیاز دارند. برای خرید پنکه سقفی باید به تعداد پره‌ها توجه شود. مدل های سقفی معمولا دارای 3، 4 یا 5 پره هستند. بسته به محل نصب این دستگاه‌ها می‌توان یکی از آنها را انتخاب کرد. یک پنکه سه پره ممکن است برای یک اتاق کوچک مانند اتاق خواب مناسب باشد. اگر قصد خرید پنکه سقفی برای محیط‌های بزرگ را دارید، به خاطر داشته باشید که پره‌های فلزی دارای مقاومت و پایداری کافی هستند.

در هنگام خرید پنکه سقفی لوستری، لازم است بدانید که چه اندازه و سبکی برای اتاق مورد نظر شما مناسب است. بهتر است پنکه سقفی را انتخاب کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند. یک پنکه باکیفیت قطعا دارای گارانتی مطمئن است. همه برندهای پیشرو در بازار ضمانت‌های خوبی ارائه می‌دهند. داشتن گارانتی نگرانی از پرداخت هزینه‌های مالی ناشی از خسارت را کاهش می‌دهد. انتخاب اندازه پنکه سقفی بسیار مهم است. هنگام انتخاب این محصول باید به دو قسمت یعنی قسمت اتصال و پره‌های آن توجه شود. از آنجایی که هدف اصلی پنکه سقفی تنظیم گردش هوا و دمای اتاق است، اندازه پنکه باید متناسب با اندازه اتاق انتخاب شود.

قیمت انواع پنکه سقفی لوستری

قیمت انواع پنکه سقفی لوستری به عوامل مختلفی مانند مدل، کیفیت، برند و عوامل دیگر بستگی دارد، البته انواع این محصول را می‌توان از فروشندگان معتبر با قیمت منصفانه خریداری کرد. مشتریان می‌توانند از طریق فروشگاه‌های معتبر آنلاین بهترین مدل‌های پنکه سقفی لوستری را با کمترین هزینه خریداری کنند. مدل‌های جدید و پیشرفته این محصول دارای ظاهری زیبا و جذاب هستند و در مدل‌های متنوع برای دکوراسیون‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند، این مدل‌های پنکه سقفی با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. البته در فصول مختلف سال نیز پنکه سقفی با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)