بررسی لیست قیمت پنکه سقفی پارس خزر

بررسی لیست قیمت پنکه سقفی پارس خزر

در این مطلب قصد داریم لیست قیمت پنکه سقفی پارس خزر را بررسی نماییم و اطلاعاتی در مورد این محصول در اختیار شما قرار دهیم.

لیست قیمت پنکه سقفی پارس خزر را می‌توانید به راحتی از طریق فروشگاه‌های معتبر استعلام نمایید. پنکه سقفی پارس خزر از محصولات شرکت معتبر و شناخته شده پارس خزر می‌باشد، این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و طراحی زیبایی دارد. انواع پنکه سقفی پارس خزر در مدل‌های مختلفی ارائه می‌شوند و کیفیت خوبی دارند. این محصولات دارای موتور قدرتمند می‌باشند و به سبب کیفیت بسیار خوبی که دارند مورد استقبال مشتریان بسیاری قرار گرفته‌اند. پنکه پارس خزر به فیوز موتور حرارتی مجهز شده است تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه و سوختن موتور جلوگیری شود. با وجود فیوز موتور حرارتی نگرانی در مورد آسیب موتور در اثر کارکرد طولانی مدت دستگاه به حداقل می‌رسد. از دیگر مشخصات این پنکه می‌توان به کلید 5 سرعته با قابلیت چرخش 360 درجه آن اشاره کرد، این پنکه دارای  پره‌های فلزی می‌باشد.

لیست قیمت پنکه سقفی پارس خزر

لیست قیمت پنکه سقفی پارس خزر

معرفی پنکه سقفی برند پارس خزر

لیست قیمت پنکه سقفی پارس خزر در طول سال تغییرات زیادی دارد و بر این اساس لازم است خریداران جهت خرید این محصول در ماه‌های مختلف سال، قیمت آن را استعلام نمایند. برند پارس خزر یکی از برندهای مطرح داخلی و متخصص در تولید لوازم خانگی می‌باشد که در تولید پنکه در مدل‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی داشته است. کیفیت محصولات برند پارس خزر بسیار عالی می‌باشد. گروه تولیدی پارس خزر با فروش محصولات خود با قیمت مناسب  محبوبیت زیادی در بازار لوازم خانگی به دست آورده است. پنکه سقفی پارس خزر گزینه‌ای ایده‌آل برای خانواده‌های ایرانی می‌باشد. این پنکه با وجود امکانات و مزایای فراوان با قیمت بسیار مناسب و ارزان به فروش می‌رسد.

پنکه‌ سقفی پارس خزر دارای کیفیت بالا و طراحی زیبایی است و در مدت زمان کوتاه به خوبی هوا را مطبوع و تمیز می‌سازند. این محصول در مدل‌های مختلفی ارائه می‌شود و تمامی محصولات تولیدی این شرکت دارای گارانتی شرکت پارس خزر می‌باشد. اگر شما جزو کسانی هستید که به دنبال گزینه‌های مناسب برای تهویه و سرمایش کف و محل کار خود هستید پنکه‌های سقفی پارس خزر را از دست ندهید. فروشگاه‌های اینترنتی معتبر همواره در تلاش هستند تا این محصول  را با کمترین هزینه به دست مشتریان برسانند.  این فروشگاه‌ها توانسته‌اند با تحویل سریع محصول به همراه گارانتی مطمئن رضایت مشتریان را جلب نمایند. مشتریان این محصول می‌توانند با مراجعه به سایت معتبر ما از جدیدترین مدل‌های این محصول اطلاع یابند و همچنین قیمت و جزئیات پنکه سقفی پارس خزر را بررسی نمایند.

معرفی پنکه سقفی پارس خزر

معرفی پنکه سقفی پارس خزر

ویژگی‌های پنکه سقفی پارس خزر

جهت اطلاع از لیست قیمت پنکه سقفی پارس خزر بهتر است به عرضه‌کنندگان معتبر و نمایندگی‌های شرکت پارس خزر مراجعه نمایید.  استفاده از پنکه سقفی پارس خزر برای تهویه و سرمایش محیط‌های مختلف انتخابی هوشمندانه و اقتصادی است. با چرخیدن پره‌های این پنکه به راحتی هوا در اتاق جریان می‌یابد. شرکت پارس خزر با تولید محصولات باکیفیت و متناسب با نیاز مصرف‌کنندگان جایگاه خوبی را در بین مصرف‌کنندگان ایرانی به دست آورده است. پنکه سقفی پارس خزر از محصولات پرطرفدار این شرکت می‌باشد که علاوه بر طراحی زیبا و مدرن از عملکرد عالی برخوردار است. این محصول با قیمت مناسبی در بازار عرضه می‌شود و با توجه به خدمات پس از فروش عالی که دارد توانسته است رضایت کاربران را جلب نماید. این پنکه به دلیل اینکه دارای  فیوز حرارتی است، طول عمر بالایی دارد و انرژی کمی مصرف می‌کند.

مزایای انتخاب پنکه سقفی برند پارس خزر

انتخاب پنکه سقفی پارس خزر مزایای بسیاری دارد. از جمله مهم‌ترین مزیت انتخاب این پنکه تهویه مناسب آن است. با چرخش پره‌های این پنکه، هوای سرد و خنک جانشین هوای گرم می‌شود و همچنین رطوبت و بوی نامطبوع را نیز از محیط اطراف خود بیرون می‌راند. این پنکه مصرف برق کمی دارد و با مصرف کم برق به خوبی هوای اتاق را خنک و تمیز می‌سازد، ضمن اینکه دارای طراحی زیبا و مدرنی است. پنکه سقفی برند پارس خزر در انواع مختلف متناسب با هر نوع دکوراسیونی تولید می‌شود و استفاده از آن، سبب زیبایی دکوراسیون‌های متفاوت می‌شود. پنکه‌های سقفی پارس خزر کم صدا هستند و بسیار مورد استقبال افرادی قرار می‌گیرند که  به صدای وسایل برقی حساس هستند. این محصول معمولا دارای چند سرعت می‌باشد و بر اساس نیاز می‌توان سرعت آن‌ را تنظیم کرد.

ویژگی‌های پنکه سقفی پارس خزر

ویژگی‌های پنکه سقفی پارس خزر

نحوه نصب پنکه سقفی پارس خزر

نصب پنکه سقفی پارس خزر بسیار راحت است و به دلیل  نصب آسان و سریعی که دارد، انتخاب آن از نظر زمان و هزینه مقرون به صرفه است. برای نصب پنکه سقفی پارس خزر به ابزارهای ساده‌ای مانند پیچ ​​گوشتی، چکش و سیم نیاز است. همچنین باید محل مناسبی را برای نصب پنکه انتخاب شود و از سقف، دیوار و سایر موانع دور باشد. برای نصب این پنکه می‌توان از دفترچه راهنمای نصب که به همراه محصول ارائه شده است، استفاده شود.

نحوه نگهداری از پنکه سقفی پارس خزر

پنکه‌های سقفی برای عملکرد بهتر و ماندگاری بیشتر نیاز به تمیزی و نگهداری مناسب دارند. پنکه سقفی را باید به صورت دوره‌ای و کامل تمیز کرد تا از تجمع گرد و غبار و چربی روی قطعات جلوگیری شود. این پنکه را می‌توان با جاروبرقی یا بخارشوی تمیز کرد. قطعات متحرک را می‌توان با آب و مواد شوینده مناسب شستشو داد و پس از خشک شدن کامل در جای خود نصب کرد. جهت تمیز کردن پنکه‌های سقفی لازم است از پارچه‌های نرم استفاده شود تا به قطعات آن آسیب نرسد. در صورت بروز هرگونه نقص با مراکز مجاز خدمات تماس گرفته و تعمیر پنکه سقفی خود را به افراد متخصص و حرفه‌ای بسپارید.

مزایای انتخاب پنکه سقفی برند پارس خزر

مزایای انتخاب پنکه سقفی برند پارس خزر

قیمت پنکه سقفی پارس خزر

لیست قیمت پنکه سقفی پارس خزر در طول سال به عوامل مختلفی بستگی دارد. با توجه به نوسانات قیمت در بازار ارز نمی‌توان قیمت ثابتی برای پنکه سقفی پارس خزر  در نظر گرفت اما  قیمت پنکه پارس خزر با توجه به عوامل مختلفی مانند جنس و مدل‌ آن تعیین می‌شود. مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول به قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن مربوط است. مشتریان این محصول می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز برند پارس خزر پنکه پارس خزر را با‌کیفیت بالا و قیمت باورنکردنی خریداری کنند.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)