آموزش راه اندازی نرم افزار آیفون سیماران

آموزش راه اندازی نرم افزار آیفون سیماران

آموزش راه اندازی نرم افزار آیفون سیماران
نرم افزار آیفون سیماران را باید به درستی نصب کنید تا بتوانید از آن کاربرد لازم را دریافت نمایید. دقت داشته باشید که اگر تعداد واحدهای ساختمان زیاد باشد برای امنیت ساختمان باید از بهترین نرم افزار آیفون استفاده داشت

. شما می توانید از پنل های کدینگ آیفون سیماران استفاده کنید تا قابلیت های متفاوتی از پنل ها دریافت نمایید. دقت داشته باشید که اگر آموزش راه اندازی نرم افزار آیفون را یاد نگیرید نمی توانید این نرم افزار را به درستی نصب نمایید. برخی از مهمترین ویژگی ها و نکاتی که مربوط به راه اندازی نرم افزار آیفون برند سیماران اهمیت دارد را در ادامه معرفی می کنیم.

تنظیم آیفون برند سیماران

تنظیم آیفون برند سیماران

بررسی نوع مانیتور برای راه اندازی آیفون های سیماران

 یکی از مهمترین نکاتی که جهت تنظیمات آیفون سیماران باید به آن دقت داشته باشید این است که مانیتور های سیماران را از نظر سیاه و سفید بودن بررسی کنید. استفاده از مانیتور هایی که سیاه و سفید و رنگی هستند باید بر اساس نوع سیستم ساختمان انجام شود. این مسئله که تعداد سیم های آیفون را بررسی نمایید و سپس آنها را در ساختمان به کار بگیرید بسیار مهم است. قابلیت کد دهی یک تا چهار رقمی آیفون را در هر واحد به صورت دلخواه باید بررسی کنید. اگر کددهی به صورت اصولی انجام نشود آیفون ها به خوبی کار نمی کنند.

نصب و راه اندازی نرم افزار آیفون سیماران

 برای نصب آیفون برند سیماران تنها باید به افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارند مراجعه کنید. قابلیت باز کردن درب به وسیله پنل از طریق کدهای تعیین شده در آیفون اهمیت زیادی دارد. در واقع نصاب باید کد های مربوط به آیفون را به طور اصولی وارد سیستم نماید تا به صورت خودکار از طریق پنل درب باز شود. قابلیت استفاده از چهار پنل کدینگ که هوشمند هستند یکی از مهمترین نکات راه اندازی نرم افزار آیفون می باشد. یک سیستم معمولی دارای دیکودر و پنل کدینگ می باشد. به ازای هر ۴ واحد ۱ عدد از این سیستم را باید نصب نمایید. برای باز کردن درب ورودی از طریق رمز، کلید را باید فشار دهید و رمز ۶ رقمی را وارد نمایید.

توجه داشته باشید که نکات زیادی در مورد راه اندازی نرم افزار آیفون سیماران وجود دارد. این مسئله که اتصالات پنل را به قسمت دیکودر وصل کنید بسیار مهم است. خروجی های هر یک از دیکودرها به پایه های گوناگون مانیتور متصل می شوند. جهت کیفیت بهتر باید دیکودر به صورت متمرکز درون باکس قرار بگیرد. سیگنال را به وسیله کابل کواکسیال باید مورد بررسی قرار دهید. جهت اتصال خطوط دیتا نیاز است که از سیم‌های زوج استفاده نمایید. سیم هایی که چند لایه هستند را نباید مورد استفاده قرار دهید.

تنظیمات آیفون سیماران

تنظیمات آیفون سیماران

بررسی نوع ساختمان برای نصب آیفون

 در ساختمان هایی که چند رایزری می باشند خطوط دیتا را باید به تقسیم کننده های دیتا وصل نمایید. در ساختمان های چند رایزری باید از تقسیم کننده های تصویر برای بهبود کیفیت استفاده شود. دقت داشته باشید که برای راه اندازی تنظیمات آیفون سیماران تعیین شماره واحد اهمیت زیادی دارد. جهت برنامه ریزی و تعیین کردن شماره هر یک از واحدهای ساختمان روی دیکودر ها باید از پروگرامر استفاده شود. پروگرامر به شما کمک می کند تا از پنل دستگاه استفاده بهینه داشته باشید. ورودی ترمینال دیکودر که مربوط به مانیتور ها است را باید در حالت پروگرم مورد بررسی قرار دهید.

 مانیتور را روشن نمایید و سپس به بخش تنظیمات وصل شوید. در واحد مورد نظر نیاز است که از ۱ الی ۴ رقم استفاده شود. در صورت صحیح بودن عملکرد مانیتور می‌توانید نمایشگر پنل را به صورت ثابت نگه دارید. مانیتور را باید خاموش کرده و سپس تنظیمات را بررسی کنید.

تعیین رمز قفل برای نرم افزار آیفون سیماران

 یکی از مهمترین نکاتی که در مورد راه ‌اندازی نرم افزار آیفون سیماران اهمیت دارد تعیین رمز قفل می باشد. در پنل های قدیمی، ابتدا پنل را خاموش می کنند و سپس جامپر را روی حالت یک یا دو قرار می دهند. اولین رقم که در قسمت راست نمایشگر وجود دارد عدد صفر را نشان خواهد داد. ۶ رقم را باید وارد نمایید و سپس اقدامات مربوط به نصب پنل را انجام دهید. رقم هایی که باید وارد شوند بر اساس رقم های وارد شده کارخانه می باشند. دومین رقم که در قسمت سمت راست نمایشگر نشان داده می شود عدد صفر است. کد پنل را وارد نمایید تا نمایشگر خاموش شود. با استفاده از کد دو می توانید سیستم هایی که چند پنلی هستند را راه اندازی نمایید.

تنظیمات آیفون برند سیماران

تنظیمات آیفون برند سیماران

تنظیمات نرم افزار آیفون با کد پنل

 جهت راه اندازی تنظیمات آیفون سیماران اگر کد پنل را تغییر دهید نیاز است که دیکودر ها را یک بار دیگر برنامه ریزی نمایید. در غیر این صورت امکان دارد مانیتور ها قادر به مشاهده دوربین نباشند. در پنل هایی که جدید هستند باید کدینگ را از طریق صفحه کلید وارد کنید. تنها در مواقعی که رمز تنظیمات را فراموش می نمایید از روش بالا استفاده خواهید کرد. با وارد کردن رمز ورودی یک رقم از رمز قبلی وارد می‌ شود. دقت داشته باشید که برای ساختمان های دارای بیشتر از یک درب باید سوئیچر های هوشمند را مورد استفاده قرار دهید. در این حالت دقت داشته باشید که کد پنل ها به هیچ عنوان نباید یکسان باشند.

 از مانیتور های داخل خانه می توان برای زنگ زدن به مانیتور اصلی استفاده نمایید. استفاده از مرکز نگهبانی سیستم کدینگ برای راه اندازی نرم افزار آیفون سیماران اهمیت زیادی دارد. دقت داشته باشد که جهت اتصال مرکز نگهبانی از طریق سوئیچ شبکه باید اقدامات لازم انجام شود. برای استفاده در ساختمان هایی که بیشتر از یک بلوک دارند نیاز است آدرس را تعیین نمایید. بر اساس مدل آیفون، مرکز آدرس دو یا چهار رقم می باشد. نحوه کار با مرکز نگهبانی بر اساس استانداردهای مشخص شده تعیین می گردد.. دقت داشته باشید که زمان ارتباط مانیتور با بخش نگهبانی نیاز است سیم اینتر کام را به مرکز وصل نمایید. این اتصال در هر یک از مانیتور هایی که جدید هستند از طریق کانکتور و در مانیتورهای قدیمی از طریق اینترکام تامین می گردد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)