راهبند اتوماتیک سیماران

راهبند اتوماتیک سیماران

راهبند های فراوانی توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند. برای انتخاب یک راهبند اتوماتیک خوب حتما از میان برند های شناخته شده راهبند خود را انتخاب کنید.

راهبند اتوماتیک سیماران

مقدمه

از راهبند ها برای سرعت بخشیدن به تردد وسایل نقلیه و کنترل ورود و خروج آنان استفاده می شود. راه بند ها به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند. راهبند اتوماتیک با استفاده از سیستم های الکترومکانیکی و هیدرولیکی کار می کنند. راهبند های هیدرولیکی از قیمت بالاتری نسبت به راهبند های الکترومکانیکی برخوردار می باشند. معمولا در مکان هایی که میزان تردد زیاد می باشد، بهتر است از راهبند هیدرولیکی استفاده شود. راهبند هیدرولیکی نسبت به راهبند الکترومکانیکی در استفاده های مکرر کمتر داغ می کند. موارد استفاده راهبند اتوماتیک فقط به دلایل امنیتی نیست. بلکه گاها برای ایجاد توقفی کوتاه برای امنیت عابران و جلوگیری از برخورد خودرو با دیگر خودرو ها استفاده می شود. در این حالت خودرو به محض نزدیک شدن به راهبند اتوماتیک ، بازو به طور خودکار بالا رفته و راه را باز می کند.

راهبند سیماران

گاهی پیش می آید که خودرو کامل از زیر بوم نگذشته است و دربان کلید پایین آمدن بوم را فشرده است. در این مواقع چشمی حضور خودرو را تشخیص می دهد و با متوقف کردن بوم جلوی برخورد را می گیرد.

 

 

راهبند اتوماتیک سیماران

امروزه راهبند های فراوانی توسط شرکت های مختلفی با قابلیت های متفاوتی تولید می شوند. برای انتخاب یک راهبند خوب حتما از میان برند های شناخته شده راهبند اتوماتیک خود را انتخاب کنید. فقط ظاهر زیبا را ملاک خرید قرار ندهید. شرکت معتبر سیماران با سابقه درخشان در تولید محصولات هوشمند حفاظتی، دارای خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل، در اسرع وقت اقدام به رفع آن می کند.

به هنگام خرید راهبند اتوماتیک، که یکی از پر فروش ترین محصولات سیماران است. شما می توانید در صورت نیاز از آپشن های اضافی هم استفاده کنید. با استفاده از چشمی ایمنی، دیگر نیازی به بالا و پایین آوردن بوم به وسیله ریموت نیست. راهبند اتوماتیک سیماران به صورت خودکار هنگام نزدیک شدن خودرو بوم را بالا می برد. هنگام گذشتن خودرو از زیر بوم اقدام به پایین آوردن بوم می کند. همچنین گاهی پیش می آید که خودرو کامل از زیر بوم نگذشته است و دربان کلید پایین آمدن بوم را فشرده است. در این مواقع چشمی حضور خودرو را تشخیص می دهد و با متوقف کردن بوم جلوی برخورد را می گیرد.

راهبند سیماران

برای جلب توجه رانندگان برای دیدن بوم راهبند، از بوم چراغدار استفاده کنید. بر روی بوم های چراغ دار تعداد زیادی LED نصب گردیده است که باعث جلب توجه رانندگان می شود.

 

از قابلیت های دیگر کلید دستی است که بر روی راهبند اتوماتیک سیماران نصب می شود. مراجعه کننده در هنگام رسیدن به راهبند کلید دستی را می فشارد و بوم بالا می رود خودرو می تواند عبور کند. با نصب کارتخوان بر روی راهبند، مراجعه کننده کلید را فشار می دهد و دستگاه یک کارت عبور به مراجعه کننده تحویل می دهد. پس از برداشتن کارت، بوم به صورت خودکار بالا می رود و خودرو می تواند عبور کند. هنگام بازگشت کارت را در محل مخصوص بر روی راهبند وارد می کند و بوم به طور خودکار بالا می رود و می تواند خارج شود. با پرداخت هزینه ی اضافی به هر تعداد که بخواهید می توانید برای راهبند اتوماتیک سیماران خود ریموت تهیه کنید.

برای درب هایی با طول خیلی زیاد باید از دو راهبند اتوماتیک در دو سمت درب استفاده گردد.

 

اجزاء راهبند اتوماتیک

  1. بدنه راهبند: تکیه گاه بازو و بخش اصلی راه بند که تمامی متعلقات در درون آن قرار دارد. بدنه راهبند اتوماتیک از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار است.
  2. بازو راهبند: بازوی های راهبند اتوماتیک از وزن بسیار کمی برخوردارند که فشار کمتری به موتور دستگاه وارد شود. از طرف دیگر از مقاومت بالایی برخوردار هستند.
  3. سیستم محرک راهبند: به وسیله ی این سیستم بازو به حرکت در می آید.

 راهبند سیماران

جمع بندی

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید راهبند اتوماتیک مناسب باید مدنظر قرار دهید قدرت موتور راهبند است که چه میزان قدرتی دارد. با توجه به عرض ورودی و طول بوم موتور باید قادر باشد به دفعات بور را بالا و پایین ببرد. اگر موتور ضعیف باشد بر اثر فشار خیلی زود آسیب می بیند. در هنگام شب رانندگان میزان دید کمتری دارند. به همین دلیل می توانید برای جلب توجه رانندگان برای دیدن بوم راهبند، از بوم چراغدار استفاده کنید. بر روی بوم های چراغ دار تعداد زیادی LED نصب گردیده است که باعث جلب توجه رانندگان می شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)