راهنمای خرید چای ساز سیماران

راهنمای خرید چای ساز سیماران

چای ساز سیماران یک وسیله کاربردی برای افرادی است که در حال حاضر مشغله‌ها و درگیری‌های کاری بسیار زیادی دارند.

راهنمای خرید چای ساز سیماران

چای ساز سیماران یک وسیله کاربردی برای افرادی است که در حال حاضر مشغله‌ها و درگیری‌های کاری بسیار زیادی دارند. این چای ساز با ویژگی‌های منحصر بفرد و سریع خود بهترین نوشیدنی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای افراد فراهم می‌کند. قبل از اینکه در خصوص این موضوع، توضیحات کاملی ارائه دهیم بهتر است کمی در مورد مشخصات یک چای ساز خوب، صحبت کنیم. چای سازها در چند سال اخیر به یکی از ملزومات مهم در زندگی افراد تبدیل شده‌اند. تا قبل از این، سماور و کتری مهم‌ترین وسیله برای دم کردن چای به شمار می‌رفت. بعد از اینکه چای سازها وارد زندگی شدند، اهمیت و استفاده از آن‌ها به حدی بیشتر شد که افراد در تمام مکان‌هایی که در آن حضور دارند از این وسیله کاربردی به فراوانی استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، علاوه بر منازل در اداره‌جات، دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها نهایت استفاده را از این وسیله کاربردی می‌برند. هر قدر زمان می‌گذرد تکنولوژی‌های زیادی به افراد معرفی می‌شود که تا قبل از ظهور آن تکنولوژی‌ها، انسان باید سختی زیادی می‌کشید تا چیزی را به دست آورد. چای یک نوشیدنی محبوب در بین ایرانی‌ها است که اگر در اواسط تابستان هم نوشیده شود لذت بسیار زیادی برای افراد دارد. با این حساب، آن‌ها می‌توانند با خرید یک چای ساز مناسب در هر زمان از روز که تمایل داشته باشند خود را به نوشیدنی داغ همراه با یک تکه شکلات تلخ یا کیک دعوت کنند.  

خرید چای ساز سیماران

راهنمای خرید چای ساز سیماران

چای ساز سیماران دارای قابلیت چرخش 360 درجه کتری است. این موقعیت باعث می‌شود تا دسترسی به کتری از هر زاویه‌ای امکان‌پذیر باشد. اگر مقالات قبلی ما را مطالعه کرده باشید، متوجه می‌شوید که همیشه به این نکته تاکید می‌کنیم که کیفیت یک محصول حرف اول و آخر را می‌زند. جنس یک چای ساز باید مقاوم باشد تا بتواند بهترین کارایی را به معرض نمایش بگذارد. چای سازها، انواع سرامیک، پلاستیک، شیشه، پیرکس و استیل دارند. افراد بنا به سلیقه، اقدام به خرید نوع دلخواه خود می‌کنند. البته معایب و مزایای هر یک از این جنس‌ها نیز، متفاوت است.

چای ساز با روکش پلاستیکی

به‌عنوان مثال، برخی تمایل به خرید جنس پلاستیکی چای ساز دارند اما این افراد بهتر است بدانند که روکش پلاستیکی چای ساز در طولانی مدت چربی‌های زیادی به خود می‌گیرد که ممکن است تمیز کردن آن کار دشواری باشد. علاوه بر این، چای سازهای با روکش پلاستیکی ممکن است طعم نهایی چای را تحت تاثیر قرار دهند. البته بهتر است بدانید که اگر از پلاستیک با کیفیت برای چای ساز استفاده شود به مراتب عملکرد بهتری خواهد داشت.

به عنوان مثال جنس متریال مورد استفاده برای چای ساز سیماران از پلاستیک مقاوم توتال فرانسه است. جنس قوری نیز، سرامیکی است که غالبا روی کتری گذاشته می‌شود و ظرفیتی در حدود 0.9 لیتر دارد. ظرفیت کتری در حدود 1.7 لیتر است.

خرید چای ساز سیماران

چای ساز شیشه‌ای

از جنس پلاستیک که بگذریم به یک متریال مناسب اما حساس با عنوان چای سازهای شیشه‌ای خواهیم رسید.  درست است که این متریال انتخاب مناسبی برای چای ساز است ولی در نظر داشته باشید که ممکن است شیشه با توجه به ظرافت خود، شکسته شده و مشکلاتی به بار آورد.

جنس استیل چای ساز سیماران

جنس‌های استیل چای ساز سیماران علاوه بر اینکه ظاهر لوکس و جذابی دارند جرم نمی‌گیرند یا اگر هم در مجاورت مواد غذایی جرم بگیرند، به سادگی پاک می‌شوند. تنها مشکلی که در خصوص چای سازهای استیل وجود دارد این است که اگر در مجاورت حرارت باشند ممکن است گرم شده و دست شما را بسوزانند. با این حساب؛ کاری که باید انجام دهید این است که در استفاده از آن احتیاط لازم را داشته باشید. با توضیح این جنس‌ها خواستیم تمام متریال‌های متفاوت در خصوص چای ساز را مورد توجه قرار دهیم تا با دید وسیع‌تری نسبت به خرید چای ساز اقدام کنید.

نکات مهم در زمان خرید چای ساز سیماران

موارد زیادی به غی از کیفیت وجود دارد که اگر به آن‌ها توجه کنید چای ساز مناسبی خریداری خواهید کرد. اولین و مهم‌ترین مولفه، ظرفیت چای ساز است. موارد مهم بعدی، فیلتر کتری، صافی قوری، سیم و موارد جانبی چای ساز است.

توجه به ظرفیت چای ساز سیماران

اگر جزو خانواده پرجمعیت و چای دوست هستید پیشنهاد می‌شود تا چای ساز سیماران با ظرفیت بزرگتر را انتخاب کنید. البته بهتر است به این نکته توجه کنید که چای سازهای بزرگ مصرف برق بیشتری هم خواهند داشت. چای ساز سیماران در انواع مختلف بزرگ و کوچک تولید و به بازار عرضه شده است. چای سازهای کوچک علاوه بر اینکه نیاز خانواده‌های کم جمعیت را به خوبی پاسخ می‌دهند باعث صرفه‌جویی در مصرف برق نیز، خواهند شد. علاوه بر ظرفیت چای ساز، توجه به نوع طراحی آن هم اهمیت زیادی دارد. چای سازهای دارای استند، زیبایی جذابی در آشپزخانه دارند و بسیار مجلل به نظر می‌رسند.

خرید چای ساز سیماران

اهمیت فیلتر کتری در چای ساز

همان‌طور که می‌دانید که آب‌های برخی مناطق باعث ایجاد رسوبات مختلف می‌شود. در چای ساز سیماران وجود یک فیلتر باعث خواهد شد چنین مشکلاتی به وجود نیاید. البته اگر رسوبات محدودی وجود داشته باشد، این فیلتر مانع ورود آن‌ها به داخل چای خواهد شد. فیلترهای قابل شستشو در چای ساز سیماران باعث شده است تا جداسازی و نظافت آن نیز، کار آسانی باشد.

صافی قوری چای ساز سیماران

قوریِ چای ساز سیماران دارای صافی‌ است که باعث جداسازی تفاله از چای شده و یک فنجان چای خوش آب و رنگ به شما تحویل می‌دهد. جنس این صافی از نوع استیل ضد زنگ است.

ویژگی هوشمند چای ساز سیماران

زمانی که در این دستگاه آبی برای جوشیدن ریخته باشید، به محض جوش آمدن آن، قطع کن هوشمند دستگاه وارد عمل شده و به صورت اتوماتیک چای ساز را خاموش می‌کند. به این ویژگی چای ساز سیماران، سیستم هشدار دهنده و ایمنی گفته می‌شود. البته نباید تصور کنید که در این شرایط، آب درون چای ساز سرد شده و عملا به کار نمی‌آید. نه اینطور نیست! درست است که قطع کن وارد عمل می‌شود ولی آب در حالت ثابت، گرم می‌ماند. تنها کاری که انجام نمی‌شود جوشیدن آب است. این مزیت بسیار بزرگی است که چای ساز سیماران به خود اختصاص می‌دهد. با یکبار جوشیدن آب می‌توانید مدت زمان زیادی از آن برای پر کردن فنجان خود استفاده کنید. توان قدرتی چای ساز برای جوشاندن آب در حدود 2000 وات است.  

وجود دکمه مکث در چای ساز سیماران باعث می‌شود تا اگر در حین جوشیدن آب نیاز دارید که به آن، دوباره آب اضافه کنید این دکمه را فشار داده و لحظه جوشیدن را متوقف ‌کنید و کار خود را انجام دهید. علاوه بر این، تمام دکمه‌های چای ساز تمام لمسی هستند. سیم 2 متری چای ساز سیماران نیز، بسیار کاربردی است.      

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)