آشنایی با تنظیمات جک سیماران

آشنایی با تنظیمات جک سیماران

آشنایی با تنظیمات جک سیماران
جهت نصب هر یک از انواع جک های پارکینگ باید تنظیمات جک را بررسی کنید. تنظیمات جک سیماران طبق استانداردهای بین ‌المللی می ‌باشد. تنظیم جک درب پارکینگ بر اساس هماهنگی‌ های مشخص شده انجام می گردد.

وظیفه اصلی جک درب پارکینگ این است که درب را به صورت اتوماتیک باز کند. درب های پارکینگ که به صورت اتوماتیک باز می شوند سهولت در رفت و آمد را به همراه دارند. اصلی ترین بخش جک درب پارکینگ مرکز فرمان آن می باشد. همچنین دیگر بخش ها مانند چشمی، رسیور، و ... در جک های پارکینگ اهمیت دارند.

جک پارکینگ برند سیماران

جک پارکینگ برند سیماران

مزیت های تنظیم کردن جک درب پارکینگ

 به طور کلی تنظیم نمودن درب پارکینگ یک اقدام تخصصی است. اگر می خواهید درب های پارکینگ را اتوماتیک نمایید باید تنظیمات جک درب پارکینگ را به افرادی که حرفه ای هستند بسپارید. آموزش هایی که در مورد تنظیمات جک درب پارکینگ می باشد را افراد حرفه ‌ای به شما یاد می‌ دهند. در صورت لزوم می توانید از این آموزش ها استفاده کنید و درب های پارکینگ را راه اندازی نمایید. آگاهی در مورد روش تنظیم جک درب پارکینگ برای هر یک از کاربران سودمند می‌ باشد.

تنظیمات جک درب پارکینگ علاوه بر اینکه رفت و آمد را آسان تر می کند از هدر رفتن زمان و انرژی جلوگیری می ‌نماید. مزیت های زیادی در مورد جک های درب پارکینگ وجود دارد. یکی از مزیت ها، افزایش امنیت ساختمان می باشد. امروزه بسیاری از جک های درب پارکینگ امکان نصب کردن قفل برقی دارند. این مسئله موجب بالاتر رفتن امنیت آنها شده است. در حال حاضر مدل های زیادی از درب های اتوماتیک پارکینگ را مشاهده می‌ کنید که در برندهای متفاوت تولید می شوند.

نحوه نصب تنظیمات جک سیماران

 برای تنظیمات جک سیماران باید نصب آن را به صورت اصولی انجام دهید. قبل از اینکه در مورد نحوه تنظیمات جک برند سیماران صحبت کنیم باید در مورد تنظیم و نصب آن اطلاعاتی را ارائه دهیم. جک های درب پارکینگ از جمله لوازم مکانیکی به شمار می‌ روند که با استفاده از آنها می توانید درب پارکینگ را به صورت اتوماتیک باز و بسته نمایید. بسیاری از جک های پارکینگ، ریموت دارند. این دستگاه ها از نظر تکنولوژی دارای مدل های الکترومکانیکی و هیدرولیکی می باشند. به طور کلی شما باید در مورد نحوه نصب جک های درب پارکینگ اطلاعات کافی کسب کنید تا بتوانید تنظیمات را به صورت اصولی راه اندازی نمایید.

جک پارکینگ سیماران

جک پارکینگ سیماران

نکاتی در مورد نصب جک های پارکینگ

نکات زیادی در مورد نصب جک درب پارکینگ سیماران وجود دارد که هر یک از آنها را باید بشناسید. نصب جک اقدامی تخصصی است که تنها باید کارشناسان و متخصصان آن را انجام دهند. نصب جک باید در بهترین مکان درب قرار بگیرد. به طور معمول نصب جک روی کلاف انجام می ‌شود. آماده سازی و همچنین کنده کاری دیواره کناره درب، جهت نصب جک ضروری است. زاویه باز شدن درب را باید با کمک دفترچه راهنما بررسی کنید. عایق بندی درب با استفاده از جوشکاری به عنوان مرحله حساس شناخته می‌ شود.

 این مرحله را باید با دقت بالایی انجام دهید. نصب مدار کنترل جک یکی دیگر از نکاتی است که باید با دقت انجام گردد. نصب فلاش و نسبت چشمی جک باید در مکانی باشد که از نفوذ آب در امان بماند. تا اینجا تمامی نکاتی که مربوط به نصب جک درب پارکینگ سیماران بود را برای شما توضیح دادیم. در ادامه باید نحوه تنظیم جک های درب پارکینگ را معرفی کنیم.

اصول تنظیمات جک سیماران

 به طور کلی اگر می خواهید تنظیمات جک سیماران به صورت اصولی راه اندازی شود باید سرعت جک را مورد بررسی قرار دهید. جک های پارکینگی به طور معمول دارای دو سرعت می باشند. سرعت ثانویه و سرعت اولیه برای جک های پارکینگی در نظر گرفته خواهد شد. امروزه تنوع جک های پارکینگی زیاد است و هر یک از انواع جک ها را می توانید روی ورودی ساختمان خود نصب نمایید. تنظیم سرعت ثانویه و اولیه هر یک از جک های پارکینگی در مدل های متفاوت باید به وسیله سرویس کار انجام شود. برخی از جک های پارکینگی دارای سرعت بالا هستند و به همین دلیل فرآیند پیچیده تری برای نصب دارند.

 در جک هایی که دو سرعته می باشند به طور معمول تنظیمات باید به وسیله پیچ انجام گردد. در جک هایی که سه سرعته هستند تنظیمات آنها باید با استفاده از آچار آلن انجام شود. بر همین اساس با توجه به تخصصی بودن هر یک از انواع جک های درب پارکینگ نیاز است از فردی که دارای دانش فنی زیادی می باشد کمک بگیرید. در ارتباط با تنظیم کردن زمان بسته شدن انواع درب های پارکینگ نیاز است که ریموت را مورد استفاده قرار دهید. ارائه برنامه به جک مشخص می‌ کند که بعد از چند دقیقه درب به صورت خودکار بسته شود. برای انجام دادن این کار شما می توانید از دکمه تایمر استفاده نمایید.

تنظیم غیر اصولی جک چه مشکلاتی دارد ؟

 اگر تنظیمات جک سیماران به درستی انجام نگردد امکان دارد زمان خروج و ورود ماشین درب به خودی خود بسته یا باز شود. بر همین اساس توصیه می‌ کنیم که تنظیمات هر یک از جک های سیماران را به افرادی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند بسپارید. افراد حرفه‌ ای به خوبی می دانند که باید انواع جک های پارکینگ را چگونه تنظیم کنند تا مشکلی برای سیستم به وجود نیاید.

جک پارکینگ

جک پارکینگ

تنظیمات جک سیماران و قیمت جک

 یکی از مهمترین نکاتی که قبل از تنظیمات جک سیماران باید به آن دقت کنیم این است که قیمت جک های سیماران را بررسی نماییم. جک درب پارکینگ به عنوان یکی از دستگاه های مهم شناخته می ‌شود که برندهای متفاوتی آن را تولید می کنند. برند سیماران یکی از برندهای معتبر ایرانی است که با قیمتی مناسب انواع جک های درب پارکینگ را تولید می کند. شما می توانید با هزینه ای به صرفه انواع جک های سیماران را خریداری کنید و در قسمت ورودی ساختمان نصب نمایید. برای اطلاع از قیمت جک های سیماران باید مدل های آنها را مورد بررسی قرار دهید. هر یک از جک های پارکینگ بر اساس قابلیت هایی که دارند قیمت گذاری می شوند و به فروش می رسند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)