جاروبرقی سطلی برای چه مکان هایی مناسب است

جاروبرقی سطلی برای چه مکان هایی مناسب است

جاروبرقی سطلی چیست؟
جاروبرقی سطلی یکی از وسایل پرکاربرد در بعضی مشاغل محسوب می شود. از این وسیله برای نظافت کردن محیط استفاده می گردد. با استفاده از جاروبرقی سطلی می توان زباله های خشک و گرد و غبار را از سطح جمع آوری نمود.

این وسیله همچنین برای جمع‌آوری مایعات مناسب می باشد. از جاروبرقی های سطلی میتوان در خانه ها و محیط های صنعتی استفاده کرد. این جاروبرقی ها دارای ویژگی های خاصی می باشند. بهتر است در زمان خرید به ویژگی های یک جاروبرقی توجه نموده و بهترین نوع آن را متناسب با کاربردی که از آن انتظار دارید خریداری نمایید.

جاروبرقی های سطلی سیماران

جاروبرقی های سطلی سیماران

خرید جاروبرقی سطلی

بهتر است قبل از خرید جارو برقی سطلی طرز کار آن را بدانید. عملکرد جاروبرقی سطلی بدین صورت است که درون محفظه آن خلا به وجود می آید و با استفاده از یک مکنده قوی همه آلودگی ها را مکش می کند. در بالای این دستگاه جریان هوا کاهش یافته و باعث می شود زباله های سنگین به داخل مخزن بیفتند. بعضی از این جارو برقی ها دارای لوله جداگانه برای جمع آوری مایعات می باشند. در برخی از انواع جاروبرقی های سطلی نازل مخصوصی برای تخلیه زباله ها وجود دارد اما در انواع ساده تر آن باید بعد از پر شدن مخزن آن را بشویید.

قدرت جاروبرقی های سطلی چگونه است

قدرت بالای جاروبرقی سطلی باعث شده است که از آن برای مکش موها و پرزهای حیوانات یا عروسک های خز دار از روی فرش استفاده شود. یکی دیگر از کاربرد های جاروبرقی های سطلی استفاده آن در صنایع مختلف می باشد. نوع تجاری جاروبرقی های سطلی قدرت بالاتری دارد و مخزن بزرگتری برای آن تعبیه شده است. از این جارو برقی ها میتوان در کارخانه ها و شرکت ها برای جابجایی مواد نیز استفاده نمود. یکی دیگر از کاربرد های جاروبرقی سطلی شستن ماشین است. از این تجهیزات می توان برای خدمات متنوع در کارواش ها استفاده کرد. تمیز نمودن داخل خودرو با کمک این جاروبرقی ها انجام می شود. استفاده از جاروبرقی سطلی در کارواش ها بسیار مقرون به صرفه است زیرا بدنه بسیار مقاومی دارد و دیرتر خراب میشود.

جاروبرقی های سطلی و ویژگی های آن

جاروبرقی های سطلی و ویژگی های آن

از جاروهای سطلی برای چه مکان هایی استفاده می شود؟

 برای نظافت مکان های مختلف مانند هتل ها و مهمان خانه ها میتوان از جاروبرقی سطلی استفاده نمود. مخزن بزرگ، موتور پر قدرت و طول عمر بالا باعث شده است که بتوان از این جارو برقی در این مکان ها استفاده نمود. این جاروبرقی ها میتوانند تعداد زیادی اتاق را تمیز کند و نیازی به تخلیه کردن کیسه جاروبرقی بعد از تمیز کردن هر اتاق وجود ندارد. مخزن این جاروبرقی ها بزرگتر از جارو برقی معمولی می باشد.

 امروزه جاروبرقی سطلی در انواع مختلف و با ویژگی های متنوع برای مشتریان تولید می شود. این و جاروبرقی در دو نوع متحرک و ثابت تولید شده است. به نوع ثابت این نوع جاروبرقی ها جاروبرقی مرکزی گفته میشود که در ساختمان های مدرن از آن استفاده می کنند. معمولاً مخزن این جارو برقی ها در تراس واحد قرار دارد و یک لوله خرطومی در هر اتاق برای تمیز کردن اتاق ها تعبیه شده است.

کاربرد جاروبرقی های سطلی در منازل

کاربرد جاروبرقی های سطلی در منازل

جاروبرقی سطلی صنعتی

جاروبرقی سطلی صنعتی یکی دیگر از انواع جاروبرقی سطلی می باشد که از آن در کارخانه های بزرگ و برای زباله های مخصوص استفاده میشود. این جاروبرقی ها مخزنی ایستاده دارند و آلودگی های محیطی را درون خود جمع آوری می کنند. در هنگام خرید جاروبرقی سطلی باید به نوع کاربری آن دقت کنید. بیشتر جاروبرقی های سطلی از استیل ضد زنگ و یا پلاستیک ساخته شده است. انواع جاروبرقی سطلی دو موتور و یا سه موتوره هستند. بعضی از جاروبرقی های سطلی دارای برد اتوماتیک بوده و بعضی از آنها برد اتوماتیک ندارند. باید بدانید که جاروبرقی های سطلی تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

جاروبرقی سطلی نیمه صنعتی

یکی دیگر از انواع جاروبرقی سطلی نوع نیمه صنعتی آن می باشد این جارو برقی نیز دارای مکش بالایی است البته قدرت مکش آن از جاروبرقی های صنعتی کمتر است. از این جارو برقی ها میتوان در طولانی مدت بدون مشکل استفاده نمود. جاروبرقی های نیمه صنعتی لوله های تلسکوپی ندارند و بیشتر آنها دارای لوله هایی هستند که قابلیت تنظیم شدن اندازه ندارند. از نظر ظاهری جاروبرقی های نیمه صنعتی بسیار ساده هستند و در کارگاه ها و شرکت ها از آن ها استفاده می شود.

جاروبرقی سطلی خانگی نوعی دستگاه نظافت می باشد که از آن می توان برای جمع کردن مواد خشک استفاده نمود. از این جاروبرقی ها در ساختمان های مسکونی هم استفاده می گردد. مخزن این جارو برقی ها نسبت به جاروبرقی های صنعتی و نیمه صنعتی کوچک تر است. وزن کمتر جاروبرقی سطلی خانگی باعث میشود  که بتوان آن را به راحتی جابجا نمود. در شرکتهای کوچک نیز از نوع جاروبرقی خانگی استفاده می شود.

 جاروبرقی سطلی تجاری نسبت به نوع خانگی بزرگتر است و وزن بیشتری دارد. قدرت مکش این جارو برقی نیز از نوع خانگی آن بالاتر است. در رستوران ها و مراکز آموزشی می توان از این جارو برقی ها استفاده کرد. جاروبرقی های سطلی آپشن های بسیار زیادی دارد و امروزه استفاده از آنها در محیط های خانگی نیز مرسوم شده است.

جاروبرقی های سطلی صنعتی

جاروبرقی های سطلی صنعتی

ویژگی های جاروبرقی سطلی

استفاده از جاروبرقی سطلی برای جمع آوری آلودگی های خشک و تر مناسب است. قدرت موتور این جاروبرقی ها بسیار بالا بوده و جابجایی آنها به راحتی انجام میشود. مخازن بسیار بزرگ جاروبرقی های سطلی باعث میشود نیازی به تمیز کردن زود به زود آن وجود نداشته باشد. مخزن این جاروبرقی ها به راحتی شسته میشود. 

جاروبرقی سطلی نسبت به نوع کاربرد و قدرت موتوری که دارد دارای قیمت متفاوتی می باشد. در هنگام خرید باید به کاربرد جاروبرقی و قیمت آن توجه شود. برای محیط های صنعتی بهتر است از جاروبرقی صنعتی که دارای قدرت بیشتر و مخزن بزرگتری میباشد استفاده کنید.

 یکی دیگر از ویژگی های جاروبرقی سطلی استفاده آسان از آن می باشد. طراحی این جاروبرقی ها به گونه‌ای انجام شده است که در محیط های بزرگ می توان به راحتی از آن استفاده نمود. در هنگام خرید جاروبرقی سطلی بهتر است به مواردی همچون نوع زباله ای که با استفاده از جاروبرقی جمع میکنید، ساعاتی در روز که از جاروبرقی استفاده می شود، ظرفیت مخزن جاروبرقی و برند آن توجه نمایید.

جاروبرقی سطلی نیمه صنعتی

جاروبرقی سطلی نیمه صنعتی

جاروبرقی سطلی سیماران

جاروبرقی های سطلی ایرانی نسبت به نمونه های خارجی دارای قیمت مقرون به صرفه می باشند. این جارو برقی ها از قدرت موتور مطلوبی برخوردارند و مکش بالایی دارند.  یکی از شرکت هایی که به تولید این جاروبرقی ها می پردازد شرکت سیماران است. این جاروبرقی دارای کیسه دائمی بوده و قدرت مکش آن قابل تنظیم است. جاروبرقی سطلی سیماران دارای بدنه abs بوده و بسیار کم صدا است. این جاروبرقی سه نوع برس تمیز کننده دارد و برای محافظت از سیم پیچ آن یک فیوز ایمنی حرارتی طراحی شده است. توان این جاروبرقی ۲۴۰۰ وات میباشد که در این مدل جاروبرقی بسیار مناسب است.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)