محافظ ولتاژ سیماران

محافظ ولتاژ سیماران

محافظ ولتاژ سیماران انواع مختلف مناسب برای یخچال صنعتی، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی و سیستم های صوتی تصویری و ... تولید می شوند.

محافظ ولتاژ سیماران

مقدمه

در بعضی مواقع پیش می آید که به دلیل اختلالات در برق رسانی شهری یا سیم کشی منزل، دچار نوسانات برق شوید. امروزه وسایل برقی منزل از ارزش مالی فراوانی برخوردارند. نوسان برق بزرگترین دشمن لوازم الکترونیکی محسوب می شود. استفاده از محافظ ولتاژ برق برای جلوگیری از آسیب دیدن لوازم خانگی مانند یخچال، لباسشویی، ماکروفر، ظرفشویی و لوازم صوتی تصویری به خصوص تلویزیون امری واجب و حیاتی محسوب می گردد.

محافظ ولتاژ از دسته وسایلی است که پس از خرید لوازم برقی از سوی فروشنده یا نصاب به خریدار پیشنهاد می شود. محافظ برق مانند یک فیوز وظیفه ی قطع برق در شرایطی که جریان برق دچار نوسان شده است را بر عهده دارد. بروز نوسانات جریان برق شامل، قطعی و وصلی، ایجاد ولتاژ  خیلی بالا یا خیلی پایین می شود. یکی از تولید کنندگان محافظ برق شرکت سیماران می باشد که سال های سال است محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریان گذاشته است. محافظ ولتاژ برق از جمله محصولات محبوب و با کیفیت شرکت سیماران می باشد.

محافظ برق سیماران

از محافظ ولتاژ مدل تک راهه برای کولر های اسپیلت و گازی استفاده می شود. این مدل از لوازم برقی مانند یخچال، ماکروفر، لباسشویی و ظرفشویی پشتیبانی می کند.

شركت صنايع الكترونيك سيماران با هدف تولید لوازم الکترونیکی در سال 1350 تاسيس گرديد. اين شركت با دريافت پروانه برای تولید محصولات خود از وزارت صنايع و با استفاده از تکنولوژی روز شرکت های اروپایی و تولید محصولات به طور مشترک، فعاليت خود را در جهت تولید محصولاتی به روز، و هر چه كامل تر شدن محصولات و خدمات خود آغاز نمود.

محافظ برق سیماران

با استفاده از محافظ ولتاژ 5 راهه مخصوص سیستم صوتی و تصویری می توانید تلویزیون، سینمای خانگی و گیرنده دیجیتال و... به طور همزمان به آن متصل کنید.

 

مشخصات محافظ ولتاژ سیماران

  1. محافظ ولتاژ سیماران دارای حداکثر توان: 2500 ولت آمپر می باشد.
  2. حداکثر جریان محافظ برابر با 10 آمپر متناوب است.
  3. محافظ سیماران دارای ولتاژ کار 255-170 ولت متناوب می باشد.
  4. فرکانس این محافظ برابر با 60-50 هرتز می باشد.
  5. محافظ ولتاژ سیماران دارای قطع پایین 180-170 ولت متناوب و ولتاژ قطع بالا آن برابر با 245-255 ولت متناوب است.
  6. زمان تأخیر این محافظ برق در حدود 1 دقیقه می باشد.
  7. محافظ ولتاژ سیماران در مدل های مختلف ارت دار و بدون ارت تولید می شوند.
  8. کابل های استفاده شده در محافظ ولتاژ سیماران از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در اندازه های مختلفی تولید می شوند.

محافظ ولتاژ سیماران در مدل های متنوع و سازگار با انواع لوازم برقی مانند؛ یخچال صنعتی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی و سیستم های صوتی تصویری و ... تولید می شود. به دلیل تنوع بالای محصولات سیماران جهت سهولت در انتخاب محافظ برق مناسب با نیاز خود، برای خانه یا محل کار به منظور محافظت از لوازم برقی خود حتما دفترچه راهنما وسیله ی برقی خود را مطالعه کنید و با مشخصات و قابلیت های محافظ ولتاژ های موجود مقایسه نمایید. با این کار می توانید محافظ منطبق با دستگاه خود را خریداری کنید و خیال خود را از آسیب دیدگی لوازم برقی خود بر اثر نوسانات راحت کنید. لازم به ذکر است که شرکت های گارانتی کننده لوازم برقی، در صورت آسیب لوازم بر اثر نوسانات برق را شامل گارانتی نمی دانند.

محافظ ولتاژ سیماران در مدل های مختلف و هر مدل مخصوص نوع خاصی از لوازم برقی ساخته شده اند.

 

جمع بندی

امروزه محافظ ولتاژ های فراوانی توسط شرکت های مختلفی با قابلیت های متفاوتی تولید می شوند. برای انتخاب یک محافظ ولتاژ خوب حتما از میان برند های شناخته شده محافظ ولتاژ خود را انتخاب کنید. فقط ظاهر زیبا را ملاک خرید قرار ندهید. شرکت معتبر سیماران با سابقه درخشان در تولید محصولات الکتریکی دارای خدمات پس از فروش و ضمانت شرکت سیماران می باشد. خدمات پس از فروش شرکت در صورت بروز هرگونه مشکل، در اسرع وقت اقدام به رفع آن می کند. محصولات سیماران با بهره گیری از تکنولوژی روز و استفاده از کابل و متریال با کیفیت در تولید محصولات خود توانسته اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)