مهمترین خصوصیات آیفون تصویری سیماران مدل فوژان (پنل تصویری سیماران مدل فوژان)

مهمترین خصوصیات آیفون تصویری سیماران مدل فوژان (پنل تصویری سیماران مدل فوژان)

آشنایی با آیفون تصویری سیماران مدل فوژان (پنل تصویری سیماران مدل فوژان)
در این مقاله درباره آیفون تصویری سیماران مدل فوژان (پنل تصویری سیماران مدل فوژان) و مهمترین خصوصیات آن صحبت خواهیم کرد.

آیفون تصویری سیماران مدل فوژان طراحی بسیار ساده و باکیفیتی دارد. این آیفون‌ها برای ساختمان‌های تک واحدی و چند واحدی بسیار مناسب هستند. این پنل‌ها کارایی بسیار زیادی دارند. پنل‌های سیماران جزو اولین دسته از آیفون‌های ماژولار یا قطعه قطعه در ایران بوده و توانایی ساپورت کردن 64 واحد را دارا می باشد.

آیفون تصویری سیماران مدل فوژان (پنل تصویری سیماران مدل فوژان) در دو مدل کارتخوان و ساده در بازار کشور عرضه شده‌اند. پنل آیفون تصویری سیماران مدل فوژان از فلز آلومینیوم آبکاری شده الکترواستاتیک تولید شده‌اند. لذا این پنل‌ها از مقاومت بالایی در برابر گرد و غبار و رطوبت برخوردار هستند. در قسمت بالایی این آیفون‌ها یک لنز برای جلوگیری از برخورد دست و اشیا به دوربین آیفون تصویری قرار داده شده و به خوبی از دوربین آیفون حفاظت می‌کند. همچنین میکروفون این آیفون‌ها نیز در قسمت پایینی پنل آن‌ها قرار گرفته است.

به علاوه در قسمت پایینی آیفون تصویری سیماران مدل فوژان (پنل تصویری سیماران مدل فوژان) دکمه‌های نقره‌ای رنگ شاسی به چشم می‌خورد. این دکمه‌ها از نوع غیرلمسی هستند. آیفون‌های تصویری سیماران دارای دوربین رنگی در ابعاد 4/1 اینچ همراه با سنسورهای سی سی دی و فلاشر ال ای دی هستند که از قدرت دید در شب بالایی برخوردار هستند.

آیفون تصویری سیماران مدل فوژان (پنل تصویری سیماران مدل فوژان).

آیفون تصویری سیماران مدل فوژان (پنل تصویری سیماران مدل فوژان).

 

خصوصیات قابل توجه آیفون تصویری سیماران مدل فوژان (پنل تصویری سیماران مدل فوژان)

از ویژگی‌های مثبت آیفون تصویری سیماران مدل فوژان (پنل تصویری سیماران مدل فوژان)، دوربین رنگی آن‌هاست که از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. دوربین این آیفون‌ها قابلیت تنظیم در چهار جهت اصلی را داراست و دید بالایی به کاربر هدیه می‌دهد. بدنه‌ی آیفون تصویری سیماران مدل فوژان (پنل تصویری سیماران مدل فوژان) از جنس آلومینیوم بوده و در نتیجه از طول عمر بالایی برخوردار است.

سیستم تغذیه آیفون تصویری سیماران مدل فوژان (پنل تصویری سیماران مدل فوژان)، دارای توان مصرفی 02/2 ولت می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این آیفون‌های تصویری، امکان تنظیم صدای میکروفن و بلندگو است. همچنین این دوربین‌ها دارای باران گیر اکسترود شده هستند. لازم به ذکر است که دمای کارکرد این دوربین‌های از منفی ده تا مثبت پنجاه درجه سانتی گراد می‌باشد که باعث می‌شود بتوان در تمام شرایط آب و هوایی از آن‌ها استفاده نمود. محافظ این دوربین‌ها از جنس PET بوده و از طول عمر و دوام بالایی برخوردار می‌باشد.

 

مهمترین مزایای آیفون تصویری سیماران

شرکت سیماران یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید آیفون‌های تصویری است. از جمله مهمترین مزایای آیفون‌های تصویری سیماران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گارانتی و خدمات پس از فروش: یکی از مهمترین ویژگی‌های آیفون تصویری سیماران مدل فوژان خدمات پس از فروش و گارانتی آن‌ها است. تمامی آیفون‌های تصویری سیماران دارای ضمانت 30 ماهه هستند.
  • قطعات باکیفیت: قطعات و مواد اولیه استفاده شده در تولید آیفون تصویری سیماران از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در نتیجه این آیفون‌ها طول عمر و ماندگاری زیادی دارند.
  • بالا بودن کیفیت صدای آیفون‌های تصویری سیماران: این آیفون‌ها از بلندگوهای بسیار قوی برخوردار هستند. این بلندگوهای باکیفیت باعث می‌شود که صدای زنگ در بسیار رسا باشد. همچنین صدای شخص پشت درب و شخصی که داخل خانه است، وضوح زیادی دارد.
  • تنوع آیفون‌های سیماران: آیفون‌های تصویری سیماران دارای انواع مختلفی هستند و در نتیجه تنوع این آیفون‌ها به کاربر اجازه می‌دهد تا این کالا را متناسب با نظر خود تهیه کند.
  • نصب ساده: یکی دیگر از مزایای آیفون‌های تصویری سیماران، نصب ساده و آسان آن است. همچنین این آیفون‌ها را می‌توان بر روی آیفون‌های دیگر مانند آیفون سوزوکی، کوماکس و ... نصب کرد.

مزایای قابل توجه آیفون تصویری سیماران.

مزایای قابل توجه آیفون تصویری سیماران.

 

در زمان انتخاب آیفون تصویری باید به چه عواملی توجه شود؟

یکسری پارامترهای کلیدی وجود دارد که در هنگام خرید آیفون تصویری باید مد نظر قرار گیرند که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • کیفیت دوربین آیفون تصویری: کیفیت دوربین آیفون به نوع لنزهای دوربین و همچنین کیفیت لنزها وابسته است. عموما آیفون‌هایی که دارای لنز واید هستند، می‌توانند فضای بیشتری را پوشش داده و کیفیت تصویر بهتری به شما هدیه کنند.
  • صفحه نمایش آیفون تصویری: کیفیت صفحه نمایش و وضوح تصاویر آن از اهمیت بالایی برخوردار است. نمایشگرهایی که دارای تراکم پیکسلی بالاتری هستند، از وضوح تصاویر بهتری برخوردار می‌باشند.
  • کیفیت بدنه آیفون: هرچقدر بدنه‌ی آیفون از مواد اولیه باکیفیت‌تری تولید شده باشد، از مقاومت و استحکام بالاتری هم برخوردار است. در نتیجه طول عمر بیشتری هم خواهد داشت.
  • کیفیت و وضوح صدای آیفون تصویری: یکی دیگر از مهمترین پارامترها در هنگام انتخاب آیفون تصویری، کیفیت و وضوح صدای آیفون است.
  • خدمات پس از فروش: خدمات پس از فروش و گارانتی هم یکی دیگر از پارامترهای مهم در هنگام خرید آیفون است و می‌تواند به مشتری خاطری آسوده هدیه کند.
  • قیمت آیفون تصویری: یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید آیفون تصویری، قیمت آیفون است و قیمت پایین‌تر این محصولات یک مزیت رقابتی بسیار مهم به حساب می‌آید. به صورت کلی، قیمت آیفون تصویری به پارامترهای مختلفی مانند نوع آیفون، مدل آیفون، تک یا چند واحده بودن آیفون، برند تولید کننده آیفون و ... وابسته است.

 

خرید مستقیم انواع مختلف آیفون‌های تصویری سیماران

دو روش برای خرید انواع مختلف آیفون تصویری از جمله آیفون تصویری سیماران مدل فوژان (پنل تصویری سیماران مدل فوژان) وجود دارد. این دو روش خرید اینترنتی و خرید فیزیکی آیفون هستند. در این بین اما خرید اینترنتی آیفون تصویری سیماران از مزایای قابل توجهی برخوردار است که مهمترین آن‌ها سادگی فرایند خرید آیفون، قیمت مناسب‌تر آیفون به دلیل عرضه مستقیم آیفون و تضمین کیفیت و سلامت آیفون خریداری شده می‌باشد.

این سایت یکی از مراکز معتبر فعال در زمینه عرضه انواع مختلف آیفون تصویری از جمله آیفون‌های تصویری سیماران است و از طریق این مرکز می‌توانید برای خرید آیفون تصویری سیماران مدل فوژان (پنل تصویری سیماران مدل فوژان) با قیمت و کیفیتی مناسب اقدام نمایید. همچنین از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت می‌توانید با مشاورین ما ارتباط گرفته و اطلاعات کامل‌تری درباره خصوصیات آیفون سیماران به دست بیاورید.

خرید مستقیم انواع مختلف آیفون تصویری سیماران.

خرید مستقیم انواع مختلف آیفون تصویری سیماران.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)